bu yangın dursa da aramızdaki okyanuslar durulmaz

3.3K 352 195
                                    

Ertesi gün okula gittiğimde Yixing bu gece üst sınıflardan Mino'nun büyük bir parti vereceğini söylemişti. Bizim takım partiye katılmaya şimdiden hazırdı ve her ne kadar istemesem de beni de zorla götüreceklerinden emindim. Hem Yixing bir sürprizi olduğunu söyleyerek yalvardığından onu kıramamıştım.

Dünden beri Chanyeol'ü hiç görmedim, görmek de istemiyordum çünkü sadece düşünmek bile canımı yakıyordu.

"Hadi Baekhyun, canlan biraz." dedi Kyungsoo bıkkınlıkla. Hepsine olanları anlatmıştım, daha doğrusu Sehun hışımla masaya oturup yumruğunu masaya geçirmiş ve 'o pezevengi öldürürüm' triplerine girip zorla anlattırmıştı. Hepsi inanılmaz sinirli olsalar da öncelikleri benim hayat enerjimi geri kazandırmaktı.

"Dünyanın sonu değil, hayatım." dedi Yixing, papatyalı tel tokamdan fırlayan saçlarımı düzeltirken. Omuz silktim. Chanyeol'e bir şey yapmıştım ve ne yaptığım hakkında tek bir fikrim bile yoktu, ciddiyim, ne yaptığımı bilmiyordum.

O sırada hepimizin telefonundan bildirim sesi geldi. Okulun ilk yılı son sınıflardan biri ne alakaysa bir uygulama kurmuştu ve okulun dedikoduları, itirafları, partiler gibi şeyler oradan duyurulurdu. İlk çıktığı yıl inanılmaz revaçtaydı ama uzun zaman sonra ilk defa hepimizin telefonuna bildirim geliyordu ve bu herkesi heyecanlandırmıştı. Gönderilen bildirimde biri bir şey paylaşmıştı ve sanırım itiraf gibi bir şeydi. Okuduğum her cümlede daha da şoka uğrarken benim adıma yazılmış bu itiraf her şeyin kilit noktasıydı.

Hepinize selam,

Bugün sizlere nasıl enayinin tekini ağıma düşürdüğümü anlatacağım. Bilirsiniz, geçen yıl sürekli yumruk yumruğa olduğum biri vardı ve yıl sonu partisinde bazılarınıza o kişiyi elde edip kullanacağımı söylemiştim. İşte sonunda başardım! Geçen yıl verdiğim sözün kanıtı da aşağıdaki videoda. xx

                                       Byun Baekhyun

Aşağıya bıraktığı videoya bastığımda körkütük sarhoş halde 'park chanyeol, elime düşeceksin' diye bağırıyordum. Tamam, ortada koskocaman bir komplo vardı ve eğer bu haltı kim çıkarmışsa tüm kozlarını üzerime oynuyordu. Bu videoda bunları dememin sebebi her zamanki gibi Chanyeol'le atışmamızdan dolayıydı ve asla Chanyeol'ü elde edip kullanma gibi bir fikir geçirmemiştim aklımdan.

Tüm arkadaşlarım kafalarını kaldırıp bana baktıklarında o an sadece onların değil, tüm okulun gözlerinin üzerimde olduğunu fark ettim. Herkes fısıldaşmaya, ne kadar iğrenç olduğumu söylemeye başlamıştı bile.

"Yemin ederim," dedim titreyen sesimle. "Yemin ederim, böyle bir şey yapmadım, aklımın ucundan bile geçmedi." Ardından dayanamayarak ayaklandım ve hızla okulun içine girdim. Başım inanılmaz dönüyordu ve önümü doğru düzgün göremiyordum bile. Koridorda itekleniyordum, kafama buruşturulmuş kağıtlar atılıyordu ve hayatımda hiç işitmediğim kadar ağır hakaretlere maruz kalıyordum. Kulaklarım çınlıyor ve sadece kalp atışımı duyabiliyordum. Koşarak sınıfa girdiğimde birkaç kişi vardı ve Chanyeol en arkada oturmuş telefonuna bakıyordu. Hızla çantamı alıp sınıfı terk ettim ve okuldan çıktığım gibi son gaz eve koştum.

Evin kapısının önünde nefes nefese kaldığımda aralıksız bir şekilde kapıyı çaldım. Annem kapıyı açınca endişeyle "Baekhyun, ne oldu?" diye sorunca daha fazla dayanamayıp kollarının arasına girdim ve gözyaşlarıma engel olmadım. Bu aralar çok fazla ağlıyordum sanki.

İçeri geçip kanepeye oturduğumuzda annem başımı dizlerine dayadı ve bir süre sakinleşmemi bekledi. Bu sahne bana Yixing'i anımsatırken hafiften gözyaşlarım arasından tebessüm ettim.

rollerdisco king | chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin