„Díky Grace" usmála se a vzala si ode mě talíř. Maya seděla mezi Jamesem a Patrickem. James už se ládoval hovězí pečení, zatímco Patrick Mayu zvědavě pozoroval.
„Odkud jsi?" zeptal se konečně a já se pousmála nad jeho zvědavostí.
„Itálie" odpověděla s vidličkou naloženou masem v ruce.
„Já to věděl!" tleskl a nastavil napřaženou ruku směrem k Jamesovi.
Můj manžel zvedl tvář a polkl.
„Itálie?" zamumlal a položil vidličku. Patrick vítězně pokýval hlavou a postrčil ruku blíž ke svému otci.
„Sakra" zanadával a otočil se na mě.
„Já sázel na Španělsko."
„Dlužíš mi pět euro" zasmál se můj syn a napil se limonády.
„Pak ti je dám" povzdechl si Jamie.
„Vážně jste se vsadili?" zeptala jsem se se smíchem a dala do pusy kus hovězího. Maya po mě vrhla pobavený pohled a já jen protočila s úsměvem oči.
Po večeři jsem doprovodila návštěvnici ven k jejímu autu.
„Máš skvělou rodinu Grace" usmála se na mě.
„Děkuju" oplatila jsem jí úsměv.
„Uvidíme se zítra?" zeptala se a já zakroutila hlavou.
„Přijede Alex, musím mu pomoct se tu ubytovat, nějakou chvíli tu zůstane."
„Aha, no dobře. Tak se uvidíme někdy jindy" pousmála se.
„Dobře. Tak se zatím měj" rozloučila jsem se s ní, když nastupovala do stříbrného Volva.
„Zatím Grace" zavřela dveře a naposledy se na mě ušklíbla.
Sledovala jsem její auto, dokud nezmizelo za rohem.
Když jsem se vrátila do tepla, James si zrovna zapínal peněženku a Patrick si spokojeně dával pět euro do kapsy.
Znovu jsem se tomu zasmála a začala uklízet talíře, příbory, hrnce a vše, co jsme ušpinili.
Do postele jsem zapadla dřív než James, takže jsem myšlenkami znovu zavítala k tomu, co se stalo den předtím. S mým synem jsme o tom nemluvili, ale často na mě zamyšleně koukal, když si myslel, že ho nevidím.
Alex...
Zakryla jsem si tvář dlaněmi. Nemohla jsem tu knihu hlídat? Nemohla jsem si dávat větší pozor?
Teď to ale věděl. A já neměla žádnou šanci se vyhnout jeho otázkám, které mě dostávaly do nejtemnější části mé mysli.
ČTEŠ
INVISIBLE ME
Mystery / ThrillerGrace Laster má na první pohled vše, co si může žena jejího věku přát. Milujícího manžela, chytrého syna a skvělé přátele. Nikdo by si nemyslel, že to všechno může zničit jedna kniha. Najednou započne dlouhé hledání a Grace a její nejbližší stojí př...