Egy hét telt el az utolsó levél óta, és még nem kaptam választ. Biztos elfoglalt az a titokzatos 'P'.. meg tudnám érteni. Annyi dolgom volt, még tanulni sem jutott idő.. nem mintha nem tudnám az anyagot, csak a könyvtárban találtam egy nagyon klassz könyvet és azt olvastam. Ma, mikor kiolvastam, odaléptem az asztalomhoz, hogy vessek még egy szomorú pillantást az üres lapokra. De csak volt rajtuk valami!
Szívem hevesen dobogott az izgatottságtól, mikor a kezeimbe vettem a papírt.A,
Szeretnék elnézést kérni, amiért nem jelentkeztem sokáig, mentségemre szóljon nagyon elfoglalt voltam.
A tegezés ajánlatát elfogadom, kérlek te is tegyél hasonlóképpen. Én is mardekáros vagyok, egyidős veled. Kedvenc tantárgyam talán a sötét varázslatok kivédése (ez lenne az az svk?). Kedvenc varázsige? Jó kérdés.. van egy amit én magam találtam ki, de halálos. Sajnos a saját magam kárán tanultam meg. Nem akarlak kísérteni vele.
Ha szeretnél még tudni valamit, kérdezz bátran. Engem viszont az érdekelne, hogy milyennek mondanak a többiek? Milyennek te magadat? Vannak-e álmaid? Mik azok? Szabadidődben mit csinálsz? Van barátod? Ha nem akarsz, nem kell mindre válaszolni, a te szíved joga eldönteni.
-PAnnyira tetszett az írása és úgy felizgatott a levél, hogy azonnal pennát ragadtam és írni kezdtem. Reméltem, hogy P még ott van a papírok közelében és tud majd azonnal válaszolni, ahogy én is most neki.
P,
Nagyon örülök, hogy végre írtál. A tegezés részemről is rendben van. Igen, az svk a sötét varázslatok kivédése. Ti nem így hívjátok?
Tudod.. igazából nem érdekel, mások mit mondanak rólam. Én viccesnek tartom magam, nem éppen segítőkésznek, de okosnak és nagyon lustának. Szeretem azt hinni, hogy mások is ezt gondolják rólam. Álmok? Hát.. minden vágyam, hogy sikerrel végezzem el a sulit. Tudod, ezeken a papírokon kívül találtunk egy próféciát.. minden vágyam, hogy semmi közöm ne legyen hozzá.
Szabadidőmben többnyire rajzolgatok, vagy olvasok. Van két barátnőm, Wanda és Mirta.. nem valami észlények, de mindkettő rendes és becsületes. És igen, van barátom.
Amúgy, az hogy lehet, hogy mindketten Roxfortosak és mardekárosok vagyunk, de nem láttuk még egymást?A,
Fogalmam sincs.
Lehet egy furcsa kérésem?
Minden levél után írjunk keltezést. Jó?
1977.A frász jött rám, mikor azonnal meghelent a szövege. Csak néztem és gondolkodtam, miért lenne ez furcsa? Mindegy, majd írok, ha nem felejtem el.
P,
Írok én szívesen, nem értem ez miért olyan furcsa. Bár nem értem, hogy hogy ronthattad el ennyire a dátumot. Már 2002-t írunk.A,
Miről beszélsz?!
1977 van.P,
Biztos hogy nem.Édes istenem! Ne, ne, ne, ne, ne! Ő náluk még csak 1977 van, amíg itt már 2002. Lehet, hogy... nem! Ennek biztos semmi köze a próféciához. Nem.. az lehetetlen. Hiába vagyunk a Roxfortban, biztos, hogy nem!
Nem akarom...
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Half blood princess
FantasiaA Roxfortban szárnyra kap a híre egy próféciának, amit még magának Dumbledore igazgatónak sem sikerült megfejtenie. A feladat Amberre, egy mardekáros lányra hárul és egy titokzatos, múltbéli levelező társra. A lány gondjait tovább tetézi majd az is...