Segíts!

1.1K 96 6
                                    

Tudod, a napokban beszéltem Blackwooddal. Hogy bírtad kiállni? Nagyon idegesítő. Ja, és jut eszembe, egy csomó feltámasztott varázslóval készül lerohanni a Roxfortot...
Nem említett hasonló terveket?

Sajnálom Amber, ezen a téren a sötétben tapogatózunk. Nekem ilyesmit egyszer sem említett. Viszont mondott valami érdekeset tegnap..
A jóslástan professzorral beszélt, mikor annak valami látomása lett.. mélyült a hangja, a szemei fenn akadtak és valami túlvilági nyelven kezdett el motyogni. A te próféciádhoz hasonlót mondott, gyanítom a kettő egy és ugyanaz. Blackwood megijedt.

Ugyan miért rémülhetett így meg?

Azt tudom, hogy az utolsó két sor az egy csatára vonatkozik. De miért akarna Blackwood a Roxfort ellen indulni? Itt tanít... hacsak..

Hacsak nem egy elterelés valami nagyobbról. De akkor miről?

Fogalmam sincs.
Szerintem semiképpen sem elterelés. Ha Blackwood tényleg a Roxfort ellen vonul egy sereggel, akkkr van valami a suliban ami kell neki.

Engem akar.
Rólam szól a prófécia.
És ha a kiválasztott ifjú, azaz én, vezetem majd a győztes sereget, akkor el akar kapni és meg akar ölni, így ő nyeri meg a csatát. Csak azt nem értem, hogy miért csatázik.

Mert eszelős! Agyára ment az a sok fekete mágia.. le akarja rombolni a Roxfortot. Lehet, csak felmérni a terepet jött ide, mikor tanított. Az megmagyarázná a hozzánemértőségét a szakmához.. egyszerűen nem tudott tanítani.

Igen, ezt valahogy láttam rajta.

Találtam rajta gyenge pontot.

Csupa fül vagyok!

Rossz a szeme. Elveszítette a térlátását.. az egyik kísérlete félrement és a keletkezett gőztől három hétre megvakult. Csak így tudták visszahozni a szeme világát, hogy a térlátást beáldozták.

Akkor ha párbajra kerül a sor, erre építek.

Még valami.. nem használja a három tiltott átkot. Bár ő maga él mocskosabbnál mocskosabb, saját kísérletezésű átkokkal és bűbájokkal, de azt a hármat még sosem használta.

Ezt is megjegyzem, kösz. Tényleg kösz mindent! Nem is tudom, hogy mihez kezdenék nélküled!
Viszont mennem kell! Ha bármi eszedbe jutna, kérlek azonnal írj!
Köszönök mindent!

Vigyázz magadra, Amber!

Felpattantam az íróasztaltól és egyenesen Dumbledore irodájába rohantam. Mikor berontottam az ajtón, éppen McGalagony professzorral beszéltgettek, úgy gondolom a suli védelméről. Blackwood tisztává tette szándékát, mikor sereggel vonult a Roxfort előtti síkságra.. ha ő támad, mi védekezünk.
Hirtelen nagyon kellemetlenül éreztem magam, mert mindketten engem fürkésztek. Valószínűleg próbálják kitalálni, hogy mi lehetett ilyen fontos.

-Borzasztóan sajnálom, hogy csak így magukra török, de a mondandóm nem tűr halasztást.- szólaltam meg, miután vettem hozzá a bátorságot. Az igazgató bátorítóan elmosolyodott, a tanárnő meg felháborodva figylet tovább.

-Igen, ezt világossá tette, mikor beengedte magát.- bólintott Dumbledore.

-Információm van Osric Blackwoodról.

-Hallgatunk gyermekem.- egyre hangosabban dobolt az ujjaival McGalagony, teszem azt mert izgult, vagy félt... nem volt teljesen tiszta még.

-Rossz a térlátása. Egy félresikerült kísérlet tehet róla.. és.. nem használja a három tiltott átkot. Elvileg még sohasem tette és nem is fogja.

-Miért?- faggattak tovább.

-Nem tudom.

-Mi a biztosíték, hogy ezután sem fogja?- érdeklődött az igazgató.

-Biztos forrásból tudom.

-Valóban? Honnan?- háborodott fel a professzor.

-Van valami amit el szeretnél mondani, Amber?- mosolygott az igazgató. Egyszerre nagyon elszégyletem magam, és melegem lett. Kipirultam, mintha sokat futottam volna. Szédültem, pöttyöket láttam mindenhol.. egyszóval elég vacakul lettem.

-Nem, uram. Nincsen.

-Akkor elmehetsz. Amit mondtál tudomásul vettük.

-Köszönöm.- biccentettem, majd kisétáltam az irodából.

Az emeleti folyosó ablakából néztem, ahogy a tanárok pajzsot húznak a suli köré, meg a szobrokat életre keltik. Az ajtón bezárták a reteszeket, egy-két ablakot bedeszkáztak, udvar szerte csapdákat építettek és a végzős fiúkat beosztották, hogy hova menjenek őrködni.
Valahogy most Dracon járt az eszem. Mit érthetett azon a hülye üzeneten amit az ajtóján hagyott? Hacsak..

-Miért is ne?- suttogtam magam elé, majd felpattantam és a mardekar klubhelysége felé kezdtem sietni.

Út közben meglátott a jóslástan tanarnő és be akart terelni a többi diákhoz, a Szükség Szobájába, hogy mi biztonságban legyünk. Tovább futottam. Nem érdekelt a biztonság, csupán Malfoy üzenete. Látnom kell még egyszer. Muszáj.
Leérve berontottam a terembe és az ajtójához siettem. Nem változott sok minden, az üzenet ugyanúgy ott lógott.

Ez van Amber, most elkéstél. Majd még látjuk egymást, ne aggódj!

-Demonstrate!- parancsoltam a papírra a pálcámmal.

Azt reméltem, hogy valami rejtett üzenetet találok rajta, de semmi sem mutatkozott. Elkeseredésemben leroskadtam egy asztalhoz. Dühből végigsöpörtem rajta, mire kiborítottam egy tintás üveget. Víz folyt ki belőle.. gondoltam feltörlöm, de amint hozzáértem kék tintás lett a kezem. Belemártottam egy lapot, vártam hogy beszívja és egy kicsit megszáradjon, majd két kezem közé vettem. Ott volt a lapon a tenyerem lenyomata! Tehát a hőre válik láthatóvá!
Az üzenetes lapot is a kezembe vettem, és csodák csodájára pár szó vált láthatóvá a szöveg alatt.

Nem kell aztán mindent magadra venni. Remélem ez a szösszenet elég lesz, hogy felkeltse az érdeklődésed és kivizsgáld az ügyet.
Bocsáss meg nekem, kérlek!
Megteszek bármit, hogy megóvjalak!
Találkozunk a csatatéren!
Szeretlek,
Draco


The Half blood princessDonde viven las historias. Descúbrelo ahora