Part 24 🌹

75.9K 462 2
                                    

"KENAPA tak beritahu I yang you masih suci?" ujar Zackie lemah.

Farra hanya diam membisu, lambat laun Zackie akan tahu juga rahsia yang disimpannya selama ini.

"Adakah itu boleh mengubah keadaan antara kita Zackie." soalnya kembali.

Wajah Zackie di renungnya.

"Farra tahu apa yang berlaku tadi adalah satu kesilapan kan?" ujar Farra menunduk.

Darahnya mendidih. Menyinga perasaan Zackie mendengar kata-kata Farra.

"What?!! Satu kesilapan?? Apa maksud you ni?."  herdik Zackie geram.

Farra tergamam seketika dengan herdikan yang di terima...

"Farra faham.. You tak sedar tadi kan I juga bersalah kerana membiarkan aje semua ni berlaku."

"Faham!!!! Apa yang you faham??? Cakap!!! Cakap Farra!!!." tengking Zackie, sakit hatinya.

Farra terkejut mendengar tengkingan Zackie. Airmata Farra mula membasahi pipi. Gerun melihat anak mata Zackie yang tajam memandangnya.

"Selama kita kahwin, you tak pernah sentuh I, sebab I janda bekas orang. Tapi tadi tu, apa yang berlaku di bawah sedar dan kalau you sedar, you takkan lakukannya." ujar Farra sedih.

Terkedu Zackie dengan kata-kata itu ada kebenarannya.

Sedikit sebanyak kata-kata yang di ucap Farra ada membuat dia terpukul sendiri.

Tapi apa yang berlaku tadi antara mereka, adalah kesedaranya, dia tahu apa yang di lakukannya. Dia tahu apa yang di ucapkannya. Dia benar-benar maksudkannya.

Hati Zackie mula terasa dengan kata-kata Farra sebentar tadi 'SATU KESILAPAN' dia sedar bertepuk sebelah tangan tak kan berbunyi.

Zackie kecewa  adakah selama ini Farra tidak pernah menyimpan perasaan padanya. Adakah bagi Farra hubungan mereka. Hanya satu amanah.

Zackie mengeluh berat.

Zackie bangun dari katil dan terus memakai seluarnya. Dia ingin keluar dari kamar itu...

Dia benar-benar kecewa dengan sikap Farra.

"I cuma tanya kenapa tak beritahu I kalau you masih suci, tapi you...! Thanks Farra.. Untuj semua kata-kata you. I akan ingat.. Kalau you rasa semua ini adalah satu kesilapan dan kalau bagi you hubungan kita ni tak ada apa-apa makna dalam hidup you. bagitahu I Farra apa yang you nak!?." ujar Zackie serius tanpa menoleh lagi Farra yang duduk di birai katil. Sakit hatinya saat itu...

Farra terkejut, bukan itu sebenarnya yang di maksudkan. Farra mula sedar atas keterlanjuran katanya.

Farra menangis, sungguh jiwanya sakit mendengar luahan Zackie.

Belum sempat Zackie memengang tombol pintu, terasa pelukan di belakang tubuhnya..

Farra memaut pingangnya erat sekali. Seolah-olah tidak ingin Zackie pergi dari situ.

"Zackie.... I tak bermaksud.. I tak tahu... I minta maaf kalau kata-kata I tadi, membuat you terasa. I tak ada niat.. I keliru." luah Farra bersama sendu. Menangis Farra teresak-esak di belakangnya.

Zackie memengang tangan Farra. Di pusingkan tubuh Farra menghadapnya. Di tatap mata bening Farra yang basah dengan airmata.

"Sayang.. Apa yang berlaku tadi bukan satu kesilapan sayang.. I sedar apa yang I buat. I ikhlas sayang... I mencintai sayang. Sepenuh hati I, bukan juga satu kesilapan, I benar-benar maksudkannya." luah Zackie lembut.

Farra memeluk tubuh Zackie erat sekali. Tersendu-sendu Farra menahan.

"I minta maaf Zackie.. I tak sengaja.. I minta maaf sangat-sangat.. Iamsorry...." rintih Farra.

Zackie mendongakkan kepala Farra memandang wajahnya. Airmata Farra di lap-lap dengan jari-jemari kasarnya. Tidak sanggup hatinya melihat Farra begitu. Sayu.

"Shhhhhh.... Sayang, tak perlu minta maaf.. Sayang tak salah.. Hubby yang bersalah sayang... Hubby minta maaf ya.. Shhhh.. Dah jangan menagis lagi." pujuknya lembut.

Dahi isterinya di kucup lembut. Tubuh Farra di peluk erat ke dalam dakapan. Rambur isterinya di belai mesra. Bila keadaan mereka mula reda.

Di dukung tubuh Farra, di letakkan di atas katil, senyum sendiri Zackie melihat keadaan Farra. Dari atas hingga ke bawah di renungnya.

Merona merah muka Farra. Baru dia menyedari, dari tadi dia hanya berbogel di depan suaminya. Malu sekali dia rasakan.

Mata gatal suaminya di renung mengoda.

''Sayang...you body so hot... Seksi sayang... Nak terjatuh dah air liur hubby ni." ujar Zackie mengoda.

Farra menampar manja lengan Zackie. Malu tapi mahu.

Bibir Zackie memangut perlahan hangat bibir Farra. Di cium mesra. Farra membalas dengan mengigit-gigit geram bibir Zackie.

"Aaauwwww ouuchh... Kenapa ganas sangat ni sayang." ujarnya mengoda.

Di ramas-ramas tetek Farra. Diisap-isap leher Farra. Geram.

"Ehmmmhm..ahhhh..uhhhh.." desah Farra.

"Zackie..."

Cupp... Bibirnya di cium sekilas.

"Sayang stop... Mulai sekarang, sayang kena panggil hubby okay., tak mahu panggil nama or I and you lagi okey."

Farra menganggukkan kepalanya tersenyum melihat Zackie. Dicium hidung suaminya.

''Zackie...Opss.. Hubby, ehmmmm.. Sayang nak minta maaf, sebab merahsiakan perkara 'itu',. sayang...."

Belum sempat dia menyambung. Zackie mencium lagi bibirnya . Diisap lidah Farra. Di gomol rakus bibir isterinya sesuka hati..

''Dah sayang...tak perlu minta maaf lagi, apa yang penting sekarang sayang milik hubby." Zackie mengenyitkan matanya mengoda.
Farra tersenyum malu-malu.

Bibir Zackie mula mencium seluruh wajah Farra dari dahi, kening. Kedua mata Farra dan kedua pipinya, hidung dan dagu Farra, di cium-cium melekat air liur Zackie di seluruh wajah Farra. Bahagia dia rasakan.

Zackie mengeluarkan lidahnya membelai leher Farra. Mengigit-gigit
Farra mengeliat kegelian.

"Ahh.....ehmmm...uhhh...ahhhhh.." desah Farra.

"I want you sayang..." desah Zackie mengoda. Farra membelai-belai dada bidang suaminya.

''Cepat lah hubby, sayang pun tak sabar nak hubby makan." jawabnya gatal.

"Gediknya wife hubby ni..." digosok-gosok kemaluan isterinya. Basah ! Zackie dah tak semakin sabar mengerjakan isterinya itu.

"Aaaaaahhhhhhhhhhhhh..."

Mata isterinya di renung dengan penuh rasa cinta, Farra mencium bibir suaminya.. Mengoda...

Bersambung.......... 💕💕

Done!Please Vote Vote & Coment!Thankyou

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Done!
Please Vote Vote & Coment!
Thankyou.

Mithali Cinta [C]Where stories live. Discover now