Amaran!!🔞🔞
"CANTIKNYA hubby bilik ni.." Farra teruja melihat sekeliling bilik yang suaminya tempah khas bulan madu mereka. Serba mewah!
Zackie membawa Farra bercuti ke England Brighton di pantai Sussex, Pemandangan yang agak indah sekali.
Gembira sekali Farra bercuti di luar negara. Pertama kali dalam hidup, sebelum ni dia hanya bercuti di dalam malaysia sahaja.
"Sayang suka?.." tanya Zackie, senang hati melihat Farra begitu. Farra tersenyum manja.
"Suka sangat-sangat.. Terima kasih husband..." ucap Farra seraya memeluk erat tubuh suaminya..
Mereka duduk seketika di atas sofa melepaskan lelah. Kerana beberapa jam di dalam pesawat.
Farra baring di dalam pelukan Zackie sambil Farra bermain memaut jarinya di jari-jemari Zackie.
Dalam keadaan berpelukan Zackie tidak henti-henti mencium bibir Farra, sehingga isterinya itu kelemasan.
Zackie mula meraba-raba tubuh isterinya dan menciumi tengkuk dan rambut Farra. Manja sungguh Zackie saat itu.
Zackie mengajak Farra mandi bersama untuk menyegarkan tubuh mereka.
"Sayang.... Jom mandi.. Melekit dah ni..." ajak Zackie tersenyum.
Farra terpana melihat senyuman Zackie, sungguh tampan sekali suaminya. Tanpa sedar dia mengangguk-anggukkan kepalanya..
Zackie mula menanggalkan pakaian Farra satu persatu, Farra seperti di bius oleh suaminya merelakan dirinya di bogelkan.
Setelah membogelkan Farra, Zackie pun membuka seluruh pakaiannya di hadapan Farra. Farra terpaku. Matanya tak berkedip melihat sang jantung hati.
"Sayang napa ni.. Tengok hubby, macam nak telan hubby aje, don't worry sayang... Hubby tak lari mana pun,.sabar..." Zackie dah tersenyum miang, Farra tersedar lalu tertunduk malu.
Zackie memegang tangan Farra dan menariknya melangkah masuk ke bilik mandi.
Zackie membantu Farra menyabun dan menyental tubuh seksi isterinya.
Mula terasa nafsu berahi Farra naik, apabila Zackie menyentuh kemaluannya dan pungung montoknya.
Zackie menyabun kemaluan Farra dengan usapan tangannya. Digosok-gosoknya juga alur dan celahan punggung isterinya.
Tetek Farra disabunnya sambil diramas-ramas. Cairan putih dari lubang kemaluan Farra mula mengalir turun bercampur dengan sabun.
"Ehhhhmmmmm!!" kedengaran rengekkan Farra.
Zackie merenung mata Farra, nafsu berahi makin tak tertahan
Zackie tak tertahan lagi dan terus mendukung Farra melangkah keluar dari bilik air selepas habis mandi bersama.
Zackie dan Farra keluar bertelanjang bogel dari bilik air. Tanpa membuang masa diatas katil secara perlahan Farra mula bercumbu dengan suaminya sambil sebelah tangan memaut bahu Zackie dan sebelah lagi merayap-rayap ke bahagian dada bidang Zackie.
Zackie cuma membiarkan sahaja kelakuan Farra terhadap tubuhnya. Farra terus mengucup bibirnya dan Zackie membalas dengan menghisap lidah Farra.
Farra pula tak henti henti meramas-ramas dan mengurut adik suaminya yang keras mencanak dan tegang itu.
"Uuuuuuuuuuhhhhhh..."
Farra mula terasa tangan Zackie meraba-raba kearah pangkal pahanya seperti mencari-cari sesuatu.
Farra menarik tangan Zackie dan diletakkan tangan suaminya ke lurah kemaluannya yang sememangnya basah dan berair. Gatalnya!
Zackie terus menggosok dan mengentel-gentel biji kelentit Farra dengan penuh berahi.
YOU ARE READING
Mithali Cinta [C]
Romansa''It's not funny Farra!!. you Keluar dengan siapa sampai tak Ingat kerja!!.'' ''You tak berhak tahu! And you tak berhak Nak cemburu pada I Boss!!.'' ''Apa Maksud you I tak berhak!! I berhak tahu Farra!!!! Don't forget, You Isteri I !!!.'' Sayangmu...