🔞🔞
"SAYANG....NAK....." Zackie tak tahan melihat Farra. Mengoda! Farra merenung anak mata Zackie, manja!
Farra menganggukkan kepalanya, dia juga sebenarnya ketagih dengan sentuhan hangat suaminya.
Zackie membuka baju tidur yang dipakai Farra dan menanggalkan sekali bra yang dipakai isterinya.
Kerana terangsang dengan aksi Zackie, puting tetek Farra mula mengeras.
Zackie dengan spontan menghisap-isap puting Farra, seperti kehausan lagaknya.
Dan secara semulajadi, tetek kanan Farra juga mula tegang dan terpacak.
Zackie terus menghisap puting kanan Farra juga. Geli!Nikmatnya tak dapat Farra gambarkan apabila kedua-dua buah dadanya diramas dan dihisap serentak oleh mulut Zackie. Digigit-gigit Zackie geram!
Tangan Zackie tak duduk diam, mula bermain di kemaluan Farra.
"Aaahhhhhh...ahhhhh.....biyy..." rengek Farra mengoda.
Lubang kemaluan Farra telah becak dengan cairan pekat yang mengalir dari dalam lubuk nikmatnya.
Tidak sampai lima minit, Farra menikmati klimaksnya yang pertama.
"Uuuuuhhhhhhhhh....." Farra merengek panjang.
Zackie meneruskan hisapannya, sehingga merah puting susu Farra disedut-sedut dan di gigit-gigit.
"Sayang... Besar lah tetek sayang ni, geram hubby..hummm..wanginya..." Zackie membenamkan muka di celah kedua buah dada Farra, Nikmat.
Zackie membuka zip seluar tidurnya, dan terserlahlah batangnya besar itu. Farra menelan liur berkali-kali melihat idamanya.
Farra terus menghalakan tangannya dengan spontan juga dia memainkan batang suaminya tanpa membuang masa.
Farra membelai dan melancapkan batang besar Zackie, sambil Farra merapatkan bibirnya ke telinga Zackie, digigit sekilas.
Zackie mula khayal dengan perilaku isterinya, sungguh memberahikan kejantanannya.
"Hubby…...jomlah kita masuk bilik..." ujar Farra mengoda. Wajah Zackie di belai mesra. Farra megerdipkan redup matanya, membuat jantung Zackie seperti melayang-layang di udara. Geram!
Zackie tidak boleh menahan lagi godaan Farra, Zackie terus mendukung Farra di bawanya menuju ke bilik tidur mereka.
"Sayang memang nak kena dengan hubby ke? Mengoda hubby, buat senak adik hubby, memang nak kena fuck laju-laju lah sayang ni!.." ujar Zackie geram sekaligus mengigit hidung Farra. Farra menjadi cuak,
"Habislah aku malam ni.." bisik hati Farra.
Zackie meletakan Farra di atas katil. Melihat tubuh Farra yang separuh bogel membuatkan nafsunya naik. Sabar Zackie! Sabar!
YOU ARE READING
Mithali Cinta [C]
Romance''It's not funny Farra!!. you Keluar dengan siapa sampai tak Ingat kerja!!.'' ''You tak berhak tahu! And you tak berhak Nak cemburu pada I Boss!!.'' ''Apa Maksud you I tak berhak!! I berhak tahu Farra!!!! Don't forget, You Isteri I !!!.'' Sayangmu...