1.

88 5 4
                                    

Connor 6:00 3 januari 2234
Ik word wakker doordat de regen zachtjes tegen mijn raam tikt. Buiten is het donker, de lantaarnpalen schijnen zwakjes en in de verte zie ik de London Eye draaien. Ik kijk naar de Big Ben, zes uur. Teddy's mand is leeg, hij is vast naar beneden gegaan om te eten. Ik kan niet meer in slaap komen, dus ga maar naar beneden. Zoals ik al gedacht had staat mijn trouwe viervoeter zijn bak leeg te vreten. Hij bespringt mij zodra hij me ziet, waardoor ik van de trap af kukel en in de stapel jassen beland die onderaan de trap liggen. De jassen liggen daar omdat mijn vader de kapstok van de muur heeft getrokken toen hij de elektrische bedrading moest vervangen. Mijn vader is niet de beste klusser en heeft een gat in de muur geslagen. Het is hartje winter en behoorlijk koud. Terwijl ik in de jassen lig te bevriezen, kijk ik naar de 'professioneel' over het gat getimmerde planken. Er zitten grote kieren tussen, zo groot dat Teddy er gemakkelijk doorheen kan. Het wordt nu echt takken koud en ik sta op, zet een pot thee en start mijn GameKing3000 op (een soort PlayStation van de toekomst). Ik selecteer MarioKart 271, pak mijn controller en begin te racen. Na een tijdje komt mijn moeder naar beneden en zegt dat ik me klaar moet maken voor vertrek. Mijn moeder heeft met een loterij een vakantie gewonnen naar het Portomaanse Rijk van vandaag tot volgende week maandag. Ik krijg vrij van school, maar moet wel mijn lessen volgen via AirSchool (een programma waarmee je lessen kan volgen via hologrammen). Ik ga me klaarmaken.
Nadat ik alles heb ingepakt en een bad heb genomen, ga ik wat eten. Mijn moeder heeft scones gebakken voor de reis. Eigenlijk bakt mijn moeder tamelijk ranzige scones, maar ik ben te lui om zelf iets te maken. Ik gris stiekem drie gore scones uit de kom en eet ze op (niet zonder te kokhalzen). Mijn vader gaat met zijn koffers bij de deur staan "Komt er nog wat van, Slakkies?" Schreeuwt hij door het huis. Teddy sprint meteen naar hem toe. Ik loop achter hem aan de gang in, waar mijn vader het gat alweer heeft dichtgetimmerd, dit keer goed, er zitten geen kieren tussen. Mijn moeder staat boven aan de trap en roept: "van onderen!" En ze flikkert de koffers van de trap. Gelukkig was Teddy op tijd weg, anders aten we vanavond honden stamppot. Mam komt naar beneden en pakt haar koffers op. We lopen naar buiten, daar staat Uncle Harry (waarschijnlijk al de hele ochtend) op ons te wachten, om ons naar het vliegveld te brengen. Hij heeft niet door dat we al naast zijn auto staan, de muziek in de auto staat zo hard dat je het buiten kan horen. We moeten een paar keer kloppen voordat Uncle Harry gestopt is met headbangen en ons door heeft. Hij doet de muziek uit en het raampje open, "Howdy, stap in." Zegt hij. Mijn vader en moeder stappen in en ik wacht op Teddy, die nog even snel zijn bal binnen is gaan halen. Een paar tellen later springt Teddy met de bal in zijn bek op mijn vaders schoot. Ik sluit het huis af, ga naast Uncle Harry zitten en we rijden Victoria Avenue uit.
Beste lezers,
Het verhaal is pas net begonnen dus stop niet met lezen als je het saai vindt. Het moet nog een beetje op gang komen. Nogmaals, zeg alsjeblieft als je ergens fouten ziet enzo. Ik wil mijn hoofdstukken graag langer maken, is dat goed of moeten ze zo blijven, reageer ff.
Marty20048

Ludus Patriarum (on pause)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu