Penelopé 21:05 13 januari 2234
Het is echt saai, Dana huppelt nu bloot door de zee door die fles vodka en Connor is met een of andere hond aan het spelen. "Nou ja, nu kan ik hem ten minste rustig inspecteren. Hij is wel echt een knappie. Ik moet natuurlijk wel een beetje indruk op hem maken, dus ik probeer zoveel mogelijk met hem in contact te komen. Laat ik een gesprek beginnen. "Connieeee." Hij kijkt me aan (zucht, wat is hij toch knap) "Vind jij Dana ook zo'n chagrijnig pokkewijf?" "Neh, ik mag—" "Ja echt hè, is ze depri ofzo." Zoals je kan zien vindt Connor Dana niet zo'n leuk onderwerp, dus ik begin hard na te denken waarover ik kan praten. Maar dan loopt Connor weg. "Hééé, waar ga je heen?" "Oh, even de zee in met Teddy." Wie is nou weer Teddy? O nee, heeft hij nu al een koosnaampje voor Dana? "Leuk, ik ga mee!" Connor haalt zijn schouders op, dat zie ik als een oké. Hij trekt zijn T-Shirt uit en ik kijk ademloos toe. Wow, hij is echt gespierd.
Nu ben ik aan de beurt. Ik trek bijna mijn T-Shirt uit, totdat ik net op tijd merk dat ik geen BH aan heb. O ja, ik had hem net even uitgedaan toen ik mijn schoonheidsslaapje deed. Ach ja, dan maar zo. Ik huppel zo sierlijk mogelijk de zee in en kijk even over mijn schouder. Connor kijkt naar de hond. Wacht, waar is Dana? Connor zou toch met Teddy de zee in gaan? Nu heb ik hem tenminste voor mij alleen. Connor heeft volgens mij ook niet in de gaten dat Teddy er niet is.
Na tien minuten heb ik het koud gekregen en Connor is alleen maar met die stomme hond. Ik besluit om weer bij het vuur te gaan zitten. Mijn oog valt op het T-Shirt van Connor. Ik raap het op en ruik eraan. Het ruikt naar jongen. Connor draait zich om, snel gooi ik het T-Shirt op de grond en lach naar hem alsof er niets aan de hand is. Van Dana is nog steeds geen spoor te bekennen. Het wordt al laat en ik had allang moeten slapen. Morgen komen mijn wallen sowieso door mijn make-up heen. Mijn haar stinkt door de rook dus ik ga mijn vliegtuigkamer in, stap onder de douche en was mijn haar.
Ik doe mijn pyjama aan en ga in mijn bed liggen. Ik kijk door het raampje naar Connor, die nog steeds met zijn hond in de zee aan het spelen is. Oef, wat is hij toch knap, ik snap echt niet wat ik in Ares heb kunnen zien.
Beste lezers,
✌️
Marty20048
JE LEEST
Ludus Patriarum (on pause)
General FictionDrie mensen stranden op een eiland en herinneren zich niets meer. De populaire Penelopé, Feestbeest Dana en Fitboy Connor. Hun vliegtuig is op het eiland gecrasht, maar is nog helemaal intact. Naast de drie, zijn er geen overlevenden. Ook zijn er ge...