9.

14 2 0
                                    

Penelopé 10:50 14 januari 2234
Wat is er mis met hem? Het ene moment zit hij met me te flirten, het andere moment stuurt hij me weg. Maar ja, degene die het moeilijkst te vangen zijn, zijn het best. Ik gooi mijn haar over mijn schouder en loop zelfvoldaan door.

Hoe kan Connie nou geen vriendin hebben? Hij is goddelijk en hij geeft zich niet zomaar gewonnen. Hij plukt fruit voor me, zodat ik niet verhonger en pelt het daarna ook nog eens voor me, zodat mijn nagels niet breken. Precies wat een perfecte man doet. Hij zorgt goed voor je, maar houdt wel voet bij stuk. Ik kan maar niet stoppen met dromen over hem.

Ik ben zo erg ik mijn gedachten verzonken, dat ik de steen voor me niet zie. Ik struikel en beland met mijn stomme kop in het zand. Overal zit zand en als er één ding is wat ik haat, is dat wel zand. Ik was mijn hoofd in de zee, waardoor mijn make-up uitloopt. Zo kan ik echt niet voor Connor verschijnen. Als hij me zo ziet, kan ik het helemaal wel vergeten. Ik loop naar de bosrand, waar geen zand is. Hoe kan ik mijn kamer binnenkomen zonder dat Connie mij ziet? Een doorn blijft aan mijn shirt haken, zonder iets te merken loop ik door.

Na een tijdje rust ik even uit, ik ga op een steen zitten en zie dat mijn mouw nog maar voor de helft aan het shirt zit. Het ziet er niet uit dus ik probeer ook de andere mouw eraf te trekken. Dan is het shirt tenminste symmetrisch. Terwijl ik mijn andere mouw ook probeer eraf te trekken (wat niet heel soepeltjes gaat), gaat de steen, of wat ik dacht dat een steen was, omhoog. Waardoor ik achterover in de prikkelbosjes flikker.

Terwijl ik mezelf in de doornbosjes lig uit te schelden, wandelt de schildpad vrolijk naar het bosje toe en begint te eten. "Wat denk je nou pokkenbeest! Help me hieruit gvd! Door jouw lig ik hier, ASO!" Even denk ik dat hij me begrepen heeft, want hij wandelt rustig naar mijn bosje. Dan begint hij ook uit mijn bosje te eten. "Stom pokkenbeest!" Ik kom hier nooit in mijn eentje uit zonder pijn, bloed, kleerscheuren enzo. Al die negatieve dingen.

Beste lezers,
Dit hoofdstuk is een beetje kort, maar ja.
Marty20048

Ludus Patriarum (on pause)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu