Zabluda

1K 63 1
                                    

Jedva docekano,barem sto se mene tice ulaze dva trenera I jedna djevojka.Vidim da djevojke I dalje ostaju onako podijeljene u cetiri grupe po pet ili sest njih,a ja ostajem sama odvojena od svih.Uopste mi nije prijatno,a jedan od trenera najzad progovara:”E ovako cure,dobro znamo sta nam je naredni zadatak.Moramo se dobro pripremiti za sljedece nastupe I marljivo vjezbati.Stanite sve jedna kraj druge!”

Hvala Bogu sto je to rekao,jer vise ne mogu kao budala stojati sama na kraju sale,dok su se ostale cure “pobacale” po sredini.

Izgleda da se rijeci trenera nisu dopale ostatku,jer se sve I jedna pocela mrstiti kad smo se redale.Red je konacno sastavljen,nakon 5 minuta svadjanja koja ce pored koje da stoji..Kao da smo u vrticu,a ne u ozbiljnoj ustanovi.Ja stojim na kraju reda pored jedne mrgodne plavuse sa mindjusom u nosu,koja me malo pa malo odmjeri od glave do pete.

Neprijatnost prekida drugi trener koji nam pocinje pokazivati vjezbe zagrijavanja,malo drugacije od onih “tipicnih” koje svi znamo.Vec vidim da sve I jedna djevojka zna na pamet koja vjezba slijedi I sramota me je,jer poprilicno kasnim.Medjutim to je samo pocetak,nadam se da cu se bolje pokazati kada krene koreografija.Trenutno smo na vjezbama za noge I jako se trudim da na mene ne utice ona plavusa,koja kao da me nemjerno malo pa malo gurka.Kad bih mogla odvalila bi joj takvu samarcinu,takvu da mi se vise nikad ne priblizi.Kao da joj odgovara to sto se moje lice zajampurilo I sto svaki tenutak mogu planuti.Problem je u tome sto plavusa ne gurka samo mene nego I jos jednu djevojku koja stoji sa njezine desne strane,a isti slucaj je u cijelom redu.Kako vidim jedina sam ja ta koja se ne gura I ne upucuje zlobnicke komentare ostatku.

Trener Mick:”Dobro.Dosta zagrijavanja,prelazimo na prvu pjesmu I koreografiju.Imamo dosta dana tako da nema zurbe.”

Pazljivo slusam trenera I bas me zanimaju pokreti,kao I o kojoj pjesmi je rijec.

Trener:”Plesacete Telephone od Lady Gage!”

Ne mogu da sakrijem iznenadjenje na svom licu,jer je to jedna od mojih omiljenih pjesama I jednostavno bez puno razmisljanja iz mene izlazi:”Wooow.”

Nasmijano gledam u trenera koji mi takodje uzvraca osmijehom,ali onda se okrecem prema curama koje me oponasaju govoreci cinicno:”Wooow,Woow.Kako dobra pjesmicaaa!”Zacrvenila sam se I pogledala u pod,a trener ih je usutkao I rekao da prekinu.

Trener:”Ovako,sad cu vam pokazati pocetne pokrete koje smo osmislili.”

Cura zaduzena za koreografiju izasla je korak naprijed I lagano pocela pokazivati pokrete,a mi smo ih oponasali.Kada smo navjezbali pocetak,putila nam je par puta prvi dio pjesme I prezadovolja sam kako mi sve odlicno ide.

Spojili smo pocetne pokrete I I pokrete u sredini pjesme,ali tek tad nastaju problemi.

Malo pa malo neka cura je pala,jer je je neka gurnula.Nekoj se ne svidja neki pokret I navodi neke svoje ideje ili je neka zaboravila nesto da izvede.Ovo je teze nego sto sam mislila,ali ne zbog plesa nego zbog ovih groznih cura koje neprestalno prekidaju vjezbanje.Meni je neugodno sto uopste slusam kako one izvoljevaju,a one sto to govore ne osjecaju nikakvu neprijatnost.Proslo je 3h od pocetka vjezbanja I trener prekida muziku:”Dosta!Sta vam je?”Na pocetku je sve dobro islo,a sad se ponasate kao nadurena djeca.Slusaj te me…sad cete dobiti pauzu,a kad se vratim hocu da ste podjeljene u 4 grupe I da perfektno znate pokrete!”

Covjek ljutito izlazi iz sale zajedno sa pomocnim trenerom I curom za koreografiju,a cim su se vrata zastvorila u sali je nastala buka.Neka crvenokosa djevojka psuje mu sve po spisku I naziva ga pogrdnim imenima.Gruga se svalila na pod,treca se prepire sa cetvrtom,a ostatak je u slicnom stanju.Hvatam se za glavu I pitam se gdje sam ja to dospjela.Nista mi nije jasno I samo zelim da se ovaj dan zavrsi,muka mi je od ovih vjestica I njihovih gadosti.

Proslo je vec petnaest minuta pause,a cure I dalje ne razmisljaju o tome da se podjelimo u grupe,niti da malo ponovimo pokrete I iz mene ne znam ni ja kako rijeci su izletile:”Cure,molim vas.Hajde da se podjelimo!”

Od jednom cuje se veliki kikot smijeha I imam osjecaj da cu zaplakati,ali I dalje tijelo mi se dobro drzi I mislim da izgledam samouvjereno.Zelim da shvate da me ne mogu omalovazavati I kao sto se one meni cinicno smiju,tako I ja cinicno njima uzvracam uz ostru rijec:”JADNICE!”

Kada su vidile ovakvu moju reakciju,sve I jedna cura je pogledala u onu plavusu kao da su ocekivale da ce ona nesto preduzeti I izgleda da nisu pogrijesile.Krenula je prema meni sa nekim zlobnickim osmijehom I njezine oci gledale su me sa takvom mrznjom da je to neopisivo.Samouvjereno stala je ispred mene I rekla:”Mora da je lijepo u vili!”

Gledam je sa gadjenjem I kratko odgovaram:”To se tebe ne tice!”

Oko nas okupile su se sve cure,a plavusa po imenu Perrie cinicno I ostro nastavlja sa prozivanjem:”I Louis zivi tamo,zar ne?”

“Zivi!”Ostro sam joj se proderala u facu,dok se u tom trenutku cijela sala zasmijala.

Perrie se pridruzila ona crvenokosa djevojka I bezobrazno rekla:”Uff mora da je vruce spavati u istoj kuci sa njim!”

“Hej.Pazi sta pricas,glupaco.”Govorim sa zgrozenim I zbunjenim izrazom lica,jer pocinjem shvatati zasta me ove jadnice smatraju.

Perrie:”Priznaj!Kome ne bi bilo vruce?”

“Jadnice jadna,nemas pojma sta pricas,ako mislite da cemo ovako biti uspjesne na turneji I da cemo ovako osvajati svijet GRDNO SE VARATE!”

U tom trenutku zbunjeno se se pogledale,a zati mi je plavusa rekla najveci sok sto sam mogla cuti:”Ooo pa ja sad shvatam ko se ovdje grdno vara.”

Njezin glas postaje dubok I osvetnicki,a ona nastavlja pricati:”Glupaco glipa,ne znam kako si ovdje zalutala,niti sta imas u toj svojoj glavi,ali ocito si se grdno prevarila.MI NISMO JOHANNAH-NA GRUPA,NITI CEMO ICI NA TURNEJU!”

Moje oci su sirom otvorene,a u grlu mi nesto zastaje.Tiho I zbunjeno promucala sam:”Sta??”

Osmijeh na njenom licu je sve izrazeniji,a njeno tijelo se sve vise priblizava mom.

Perrie:”Johannah ima svoje poznate grupe koje su vec sad na turneji,a mi…Mi se ovdje borimo za ulazak u zavrsni dio turneje.To mogu samo cetiri djevojke odavde.Ljepotice,tako da nas ne smaraj sa pricama o grupnoj ljubavi,jer je to zabluda…MI SMO OVDJE SVAKA SVAKOJ SMETNJA!”

Nadam se da vam se svidja 11 nastavak i do sljedeceg dijela svi vote,jer mi to puno znaci :D Volila bi da neko iskomentarise pricu,jer ja ovako pisem a ne znam da li vam se to svidja...Ne znam da li vam je dosadna ili sta bi mozda vi zelili da vidite u nastavku,tako da iskomentarisite jer to je za vas samo jedan komentar,a meni puno znaci :***(izvinjavam se svim fanovima Perrie Edwards,ali u prici neko mora biti i zao tako da :3)

DREAMWhere stories live. Discover now