Konacno njegova

931 61 10
                                    

Gledam u tmurno nebo iznad Londona I ti sumorni oblaci nagovjestavaju veliki nemir.Hladan vjetar surovo prolazi mojom tankom trenerkom I izaziva da se stresem.Septembar je,zasto je ovako hladno?Zaplakala sam I jos jednom upitala:”ZASTO?”Strasna hladnoca bila je samo izgovor za izgovaranje te kratke rijeci,koja u sebi sadrzi veliku borbu sa istinom.

Gospodja Johannah krije nesto veliko,toliko znacajno,a Louis….On me vise ne voli,okrenuo mi je ledja I otisao.Uzasno mi nedostaje.

“Gdje li je sad?”Pitam se I sama na klupi nedaleko od mostica na kojem sam I prosli put bila slomljena,sjedim I placem.Cekam da padne kisa I jos vise slomi ovo iznemoglo tijelo.Jedan pas se sklupcao pored moji nogu I cvili,sigurno je gladan kao I ja.Spusta se noc,a ja sam jutros doruckovala.Na odlasku sam uzela torbu iz sobe,ali mi je novcanik ostao na random stolu.Pa ni te pare u njemu vise nisu moje,kao ni ona silna odjeca u ormaru.Sve je ono od Johanninog novca I nema sanse da se vracam kuci po nesto sto nije moje,osjecam se jadno…Nista mi ne pripada I ja sam samo jos jedan prokleti luzer.Danas sam po prvi put vidila sliku svojih roditelja I uopste se ne osjecam sretnom.Opet ne znam sta je prava istina,ali znam da cu zauvijek ostati Nikol Maric.Mozda tako nije ispravno,mozda mi na papirima treba pisati Nicole Watson,ali ja sam svim srcem Nikol Maric I tako ce ostati.Psic crno-bijele boje lagano je presao sapom preko moje patike I plasljivo zacvilo.Zagrmilo je I sjevnulo.Trgla sam se I srce mi je poskocilo,spustila sam svoje ruke ka psu I lagano ga uzela.Stavila sam ga na koljena I njezno pomazila.Bojim se,ali sa njim mi je lakse.

Njegove mekane,ali nakostrijesena dlake se zbog mog milovanja opustaju,ali I dalje se trese. “Gdje sad?Sta da radim?”Pitala sam se gledajuci u nebo.Taman kad sam mislila da vise nema nade za dalje,iza sebe sam cula njezni,poznati glas.Cujem iz daljine zvuk svog imena I pas u tom momentu skoci sa mog koljena.Jedna suza skliznula mi je niz lice I ustajem se sa klupe.Jedan okret I moje oci su gledale u NJEGA!

Stoji 10m od mene I izgleda slomljeno.Pas zacvili,a jos jedna munja sijevnu.

Trcecim koracima krece prema meni,kao I ja prema njemu.Stala sam korak ispred njega,bojazljivo I uplaseno dok me je on snazno obgrlio.U momentu kada me je odigao od zemlje I poceo vrtiti,izgovorio je lijek za sve moje rane.

“Volim te,uzasno te volim!Nemoj nigdje ici,zelim biti s tobom..Zelim te voliti,zauvijek!”

Prosaptao je par rijeci I ispunio njima cijelo moje srce.Naslonila sam glavu na njegovo rame,odmarajuci se od duge bitke.Osjetila sam kap kise na svojoj ruci koju je Louis cvrsto drzao.

Izvini duso,izvini za sve!”Sa kajanjem izusto je I vrato me na tlo.Brzo sam stavila svoj prst pored njegovih usana I zamisljeno gledala u njih.

“Sss,obecaj mi…”

Uvijek cu biti uz tebe…”Kazao je I svoje usne prislonuo na moje.

Osjetila sam najvece olaksanje ikada.Da ja NISAM SAMA,NISAM SAMA..Imam svog loseg momka pored sebe I osjecam se bozanstveno.

Lagano se nageo I nase usne su se spojile.Njegove vrele usne I topli jezik prave kontrast hladnoj kisi koja pocinje pa pada.Ljubi me sve strasnije I ne zelim da ikad prestane.Psic je zalajao I uhvatio Louisa za kraj trenerke koju je poceo rastezati,pa nas je samim tim omeo.

Oboje smo se zasmijali I pogledali u preslatko bice pored nasih nogu.Louis se sageo I sa najsladjim glasom na svijetu upitao:”A ko je ovaj catki gospodin I sta radi cam na grmljavini?”Pomazio je psica I uzeo ga u naramak kao bebu,a zatim rekao:”Ko god da je,sad je NAS!Ljubavi moja!”

“Aaa jes..Volim te Louis!”Poskocila sam,a uskoro jedna njegova ruka me je obgrlila,dok je drugom drzao psa.Da li ja sanjam ili sam u ovom trenutku dobila porodicu?

“Idemo bebo u auto,pokisnices!”Prosaptao je I pogledao me onako kako sam samo mastala…Onako kao da je spreman dati zivot za mene!”

“Hoces li stvarno uzeti psica?”Upiatala sam radoznalo mog momka,dok smo se vozili autom.

“Da!”Rekao je I svoju ruku stavio na moje koljeno dok je drugom upravljao volanom.

“Super,ali nisam sigurna koliko ce se Liam moci brinuti za njega dok mi ne odlucimo gdje cemo ga cuvati!”Namignula sam mu I zasmijala se.

“Hmm znaci problem je sto sam ga ostavio kod Liama.Ma nemas frke,ako hoces ostavi cu ga kod Nialla!”Vragolasto me je zezao I prevrnula sam ocima.

“Ni slucajno!”Kazala sam I opalili smo se smijati.

“Nikol,Zayn mi je sve rekao.Izvini,molim te!Sinoc sam napravio glupost,ali ja te volim I glup sam!”

Ja:”Pa OK jesi,ali ja te I dalje volim!”

“Hej ti cupava,ne ometaj me u voznji!”Promeskoljio se I napravila sam naduren izraz lica.

“Ako sam ja cupava,ti si onda zalizani supermen!”Mrtva hladna izustila sam ove rijeci.

“Sta?Supermen?”Pogledao me je kao da sam pala sa Marsa I prasnula sam u smijeh.

“Ludaco moja,supermenasta!”Dobacio je I pocrvenila sam od tog savrsenog pogleda.

“Pa gdje je taj tvoj mali stan?”Upitala sam.

“Pricekaj malo,treba biti strpljiv I smireno iscekivati svoj novi dom!”Namignuo mi je I sad se osjecam jos vise uzbudjenom.

***Lagano otvara vrata I ulazimo u predivno uredjen stan.Zidovi su svijetlo plave boje kao I trosjed,tepih I raznoliki ukrasi.Nasmijao se I uhvatio me za ruku,volila bi kad je nikad ne bi ispustio.Zatvara vrata I stavlja svoje ruke oko mog struka,dok mu oci vragolasto skeniraju moje usne.Ne trepcem,jer sam previse ocarina njegovom njepotom.Privukao me je sebi ucinio da mi se stomak prevrne od zadovoljstva.Lagano se sageo I slonuo moju kosu sa lica,a zatim naslonio svoje usne na moje.Uzivala sam u bozanstvenom okusu njegovog jezika.Opkomotavam svoje ruke oko njegovog vrata I odizem mu glavu.Oci su mu pune zudnje I jednostavno me zeli kao I ja njega.Ruke mu se spustaju do moje zadnjice,koju pomalo stisce I kroz poljupce govori:”Uff!”Hvata me I odize,a zatim krece ka sobi na desnoj strain stana.Njegove usne su tako primamljive I odlucivam se malo poigrati.Zagrizam ga za donju usnicu,dok on zajeca,spustajuci me na veliki,mekani krevet.Brzo je otkopcao moj duks I bacio ga na pod,a zatim sam mu ja skinula majicu.Rukom sam presla preko njegovih trbusnjaka I nasmijao se.Pocinjem se znojiti I drhtati,dok strasno ljubi moja prsa.Svlaci donji dio trenerke I ostaje u boksericama,a zatim me malo odize od kreveta I otkopcava moj crni,cipkasti grudnjak.Erekcija mu raste,dok gleda u moje gole grudi I u tom momentu se I ja borim za dah.

“Ljubavi,jel stvarno zelis ovo?”Vragolasto me je upitao I klimnula sam glavom.Da spremna sam,zelim biti njegova vise nego ista na ovom svijetu.Poceo je ljubiti moj stomak I pupak I citava sam se otopila,a zatim je rekao:”Uredu,onda ce nam trebati zastita!”Zasmirila sam kad mi je napravio ljubavni ugriz na vratu,a zatim presao jezikom preko tog mjesta I poljubio me.

“OK.”Zajecala sam.

(Ok,totalno mi je neprijatno sto sam ovo pisala,ali sta cu.Ovo nije kraj samo da znate haahha.Nemam pojma kakve cu komentare dobiti za ovaj nastavak,ali znam da sam se puno potrudila.Izvinite sto juce nisam stigla napisati,imala sam puno obaveza I umalo sam u skoli dobila dva keza,ali ja sam ja I imam vise srece nego pameti tako da sam se izvukla.Danas trebam odgovarati lektiru,drzi te mi fige da dobijem barem cetiri.Voli vas Nina :* Svi VOTE+KOMENTAR)

DREAMWhere stories live. Discover now