Istina o njoj..

836 62 8
                                    

“Gdje idemo?”Ushiceno sam ga upitala,a kad sam mu vidila zamisljen I tuzan izraz lica osmijeh mi je nestao.

“Nikol,ja idem.”Promucao je I srce mi se u minuti steglo.Ni sama ne znam zasto,ali oci su mi se navlazile.Znam da slijedi nesto sto ne zelim cuti…

Ja:”Ne razumijem!”

“Idem u Los Andjeles..Dobio sam ponudu od velikog menadzera.Nikol,postacu pjevac!”Obrve sum u skupite I sa pomalo tuznim glasom saopstava mi ovo.

“Postaces pjevac?”Drhtim I pokusavam se smiriti.Oci mi se bore da ne zaplacu I pocinjem teze disati.

“Da.”Rekao je I njezno stavio ruke na moje lice.

“Pa..cestitam!”Ubrzano trepcem I pokusavam se nasmijesiti,kako bih zaustavila prvu suzu ali ne ide.

“Hej,hej..nemoj!Zagrli me,molim te!Zao mi je,ali moram ici!”Brzo I snazno zagrlio me je,dok sam se ja vec gusila u suzama..

“Zato bas sad?”Upitala sam ga jecajuci I naslonila glavu na njegova prsa,kvaseci suzama njego majicu.

“Nemam izbora,ja nisam bogat kao Louis.Moram se snaci!”Sa puno teskoce odvojio me je od svog zagrljaja I ove rijeci mi rekao u oci.Ne zelim da vidi moju slabost,tako da brzopleto rukama pokusavam obrisati suze.

“Cestitam ti onda!”Zaustavlja moje ruke I njegno svojim toplim palcem brise suzu koja mi je kliznula licem.

“Hvala ti!Molim te ajde,olaksaj dusu,reci ono sto osjecas trenutno..”Brizno prica,dok ja saginjem glavu I negiram:”Nemam ti sta reci.”

Ustaje se sa klupe I govori:”Imas Nikol,imas.Reci sta ti je sad na srcu?”

Podizem svoje tijelo sa drvene klupice,stajem pored njega I hvatam ga za ruku koja je postala hladna,ali je I dalje osjecaj caroban.

“Nemam ti sta reci,sem da ti zelim srecu…Da mnogo sam tuzna sto vise neces biti tu,ali ne mogu ti zamjeriti.Mi nikad nismo bili nesto vise od…”Prekida me uz rijeci:”Jesmo,uzasno mi znacis Nikol.Ne mozes reci da nije obostrano!”

“Ne mogu!”Govorim mu I hvatam se za glavu,sve je ovo uzasno tesko.

“Ne mogu ni ja.Zavolio sam te,ali….”Zaustavljam ga I sigurnim glasom(koliko je to moguce nakon plakanja)govorim:”Zayn,divan si I obozavam te ali te imam nesto pitati.”

Brizno me je pogledao I rekao:”Da.Slobodno ljepotice!”

Ja:”Zasto..Zasto si mi se priblizavao kad si znao da ces uskoro ici?Zasto si mi usao pod kozu?”

Klima glavom I zubima prelazi preko donje usne,srce mi ubrazno lupa,a odgovor me zanima vise nego ista.

Zayn:”Hoces istinu?”

Sa teskocom gutam pljuvacku I govorim:”Da.”

Zayn:”Zato sto si mi se svidila I nekako uzivao sam provoditi vrijeme sa tobom,ali najvise zbog Louisa!”

Oci su mi sirom iskolacene I nista mi nije jasno”ZBOG LOUISA??”

“Da!”Sigurno je izgovorio tu kratku rijec.

“Ali kakve ja veze imam sa Louisom?”Rekla sam.

“Nikol,zelim da budes uz njega kad ja odem.”Sta je on koji djavo sad rekao?

“Molim?’Uzviknula sam izbezumljena.

“Od pocetka kad sam te video na veceri znao sam da si prava osoba koja ce biti uz njega.Nikol ti znas da te Johannah u kucu nije dovela samo zbog plesa.Ona ima neku svoju tajnu,neki razlog.Isto tako I ja imam razlog da ti povjerim Louisa.”Brzopleto je izgovarao sve ovo.

Ja:”Ali zasto ja trebam biti uz njega i..mislim nije on beba pa da ga nekom mozes povjeriti na cuvanje.U ostalom,to si mogao reci Liamu ili Niallu,a ne meni!”

“Ne.Da su mu mogli pomoci,pomogli bi mu u ove dvije godine ali nisu.Nikol,ako mislis da je ovo najgora verzija Louisa ..NIJE!Dok se nije poceo druziti sa mnom bio je I gori.Hiljadu puta gori!”Rekao je I imam osjecaj da cu se onesvijetiti svaki momenat.

“Kakve dvije godine?Gdje sam ja upala,ovo je kao neka zagonetka koju nikad necu odgonetnuti!Joj!”Uplaseno govorila sam,dok je on snazno stisnuo moje ruke I rekao:”Radi se o onoj djevojci,o Eleanor Calder.”

Ja:”Jel ga ostavila?”

Zayn:”Ne.”

“Da nije umrla??”

Sa mnogo tuge,kazao je:”E to ne znamo.Nje nema vec dvije godine..NESTALA JE.Nema sta Louis nije radio da je pronadje,najbolja policija bila je umjesana u slucaj..ali ona kao da je u zemlju propala.Sad cak mislimo da je namjerno ostavila Louisa I da se ne zeli javiti,ali ipak se nadamo da nije to.Ne postoji dokaz da je mrtva,ali ni da je ziva.”

Ja:”Ajme,jadan Louis…Zato prica sa slikom,pa on se jos nada da ce je pronaci.Mogu misliti kako je ziviti u neizvjesnosti dvije godine.”

Pocinjem plakati opet,a Zayn nastavlja:”Mnogo je propatio I zbog toga je onakav,iskreno ko ne bi poludio!Kad sam se sprijateljio sa njim bio je u najgorem izdanju,malo pomalo sa njim sam stupao u kontakt.Pokazao mu kako da se smiri,kako da razmislja pozitivno…Na kraju sam ipak uspio,ali ako ga sad ostavim samog bojim se da bi tek tad poludio.”

“Zayn,jesi siguran da cu se ja moci izboriti sa njim?”Zabrinuto sam upitala.

“Licis meni,cak si I bolja.Louis se druzio sa mnom,mozda ce I s tobom.U ostalom dosta se promjenio od kako si ti u kuci.Drugi ili treci dan si dosla na bazen,jer te je on pozvao.Pa to je neki znak.”Rekao je.

Ja:”Kako ce Louis reagovati kad sazna da ides?”

Zayn:”Necu mu ni reci!Moras mi obecati da ces biti uz njega!Tek kad cujem da pristajes,moci cu smirom otici!”

“Moras mu reci!”Proderala sam se.

“Nikol obecaj!”Uzviknuo je I zazmurila sam,a konacno iz mene izaslo je :”OBECAJEM!”

 

(Stigao je nastavak :D Nadam se da vam se svidja,znam da je bas,bas bio napet,ali ovakva je prica do kraja tako da vas pripremam hahahha.Sljedeci nastavci ce takodje biti zanimljivi I jedva cekam da ih napisem.Nemoj te se sikirati sto vec sad Zayn odlazi,jer ce se on jos dosta protezati kroz knjigu I ako je otisao ;D .Ovaj dio sam posvetila Tijani,koja je od juce pocela citati ovu pricu.Toliko sam bila sretna kad je u ogromnom komentaru napisala svoje utiske o prici..hvala ti puno :* Nadam se da ces nastaviti sa citanjem price I da necu iznevjeriti tvoje povjerenje <3 Do sljedeceg nastavka svi vote I komentar..Voli va Ninaa :*)

DREAMWhere stories live. Discover now