“Fi..no!”Pokusavam prikriti svoju zgrozenst laznim osmijehom.
Ne znam kako cu preziviti zurku u kojoj cu morati gledati Louisa zajedno sa Perrie,ako toj plavoj guski padne bilo sta na pamet kunem se da cu je zadaviti.Uff imam bolji plan,prvo cu joj isjeci sve I jedan dio tijela,onda samljati I donirati za pravljenje hrane za pse.(Sorry drusto,ovo sam ja progovorila iz Nikol hahah).
Djavo mi neda mira I ovo jednostavno moram upitati:”A a zar ona nije zaljubljena u Zayna,mislim sad je pratnja Louisu..ne shvatam?”
“Ma je,ali ocigledno joj se I Louis svidja.Nekad je ne razumijem,ali luda je I bas je volim.”Ushiceno rekla je I stvarno mi se malo gadi zbog ovih rijeci.Ne razumijem sta vidi u toj zlobnici,jer je Dani potpuno razlicita od nje.
“Aaa Lou?Mislim,jel mu se svidja Perrie?”Bijesno sam uzviknula.
“Od El nije priznao da mu se ni jedna cura svidja,ali malo je cudan ovih dana,kao da je zaljubljen.Moguce je da je to Perrie ucinila od naseg mrguda,ali opet nisam sigurna.”Rekla je.OK,OK sve bukti u meni I vilica mi se zateze…Jel moze biti gore?”
Dani:”Inace za Louisom ludi pola cura u gradu.Opasan je I to im se dopada.”
Dobro Nikol,ipak moze biti GORE..pola cura u gradu,disi.Nikol,disi!Kucke jedne,on ce biti samo moj!
Dani:”E ajmo na spremanje,imamo malo vremena.Ja sam svoju haljinu I sminku ponijela,hahah znala sam da cu te uvjeriti,ali ti..Imas li neku haljinu ovdje?”
Ja:”Imam dvije kratke.Crnu I bijelu.”
Dani:”Daj da vidim!”
Otvaram ormar I uzimam crnu haljinu,a zatim je dodajem Dani.Nije bas odusevljena,a takav joj je I izraz lica.
Dani:”Daj bijelu,ova je previse jednostavna I nece ti dobro stajati.Previse je zatvorena.
“Evo!”Dodajem joj.
“E ovo je vec nesto drugo..DIVNA JE I DIVNO CE TI STAJATI!”Rekla je I odmjerila me od glave do pete.
Ja:”Slazam se sa tvojim izborom.”
Dani:”Pa naravno.Nego kako hoces da ti sredim frizuru I sminku,hoces nesto jednostavno,seksi ili…”
Prekidam je I samouvjereno izgovaram:”Hocu nesto seksi..da,sigurna sam.”
“To macko,bicemo najljepse.Ni jedna nam nece biti do koljena.”Uzviknula je I bacila mi pet,zlobno sam se nasmijala I rekla:”CUVAJ SE PERRIE,STIZEM!”
---- Poprilicno napeto I uzbudjeno gledam u staklena vrata,koja su ulaz u bucnu diskoteku.Uzdisem I vec se spremam za ne bas tako ugodno vece.
Jednostavno sam spremna na sve kako bih razdvojila Louisa I Perrie,zapravo sam sigurna da nisu zajedno,ali ipak me brine ova situacija.Jos jednom vadim malo ogledalce iz svoje bijele,pismo torbice sa cirkoncicima I ogledam se u njemu.Pomalo rastrcana pundja I dva uvijena vrha pustena niz lice su bas ono sto sam trazila.Zbog mog pomalo tamnijeg tena,bijela,uska haljina sa otvorenim ledjima je poprilicno izazovna.Tamnije nijanske sminke I bezbojni sjaj,bila je odlicna Daniellina ideja koju sam odmah prihvatila.Sve je spremno I ne mogu docekati da ova noc pocne.
‘Hocemo uci.Jako sam uzbudjena,jedva cekam da vidim Liama!”Ushiceno rekla je Dani I uhvatile smo se ruku pod ruku.
“Razumijem te.Hajmo uci moja lijepa pratnjo!”Zasmijala se I rukama podigla svoju dugu,plavu haljinu.
“Bas me zanima kako se Pezz sredila.”Govorila je Dani dok smo ulazile u disko I njezine rijeci u meni su izazvale samo duboko:”Ahaa I mene!”
Spustamo se niz stepenice koje vode do zabave I elika buka nagovjestava burnu noc.Ulazimo I gubimo se u velikoj guzvi pijanih momaka I djevojki koji razigrano plesu uz bucni dens.
Sve je zatrpano,a svjetlucavi laseri narucito smetaju mojim ocima,definitivno nisam navikla na ovo.
“Ee idem da potrazim Liama.Ostani tu!”Derala se Dani zbog glasne muzike I klimnula sam glavom kao znak da cu je poslusati.Odlazi ta razdragana djevojka I ostavlja me,vec mi je neugodno I pogled mi seta proz veliko prostranstvo u nadi da cu negdje sresti nekog poznatog.Nedaleko od mene ugledah sa ledja nekog plavusana I na licu mi se pojavio osmijeh u nadi da je to Niall,medjutim kada se okrenuo shvatila sam da to nije on I duboko sam uzdahnula.
“Uff kad ce Louis I Perrie?”Uspuntano govorila sam u sebi,dok mi se priblizavao neki pijani momak sa zelenom kosom.Koraca ka meni poluotvorenih ociju sa votkom u ruci.
“Hej gdje si Lucy?Sta ima?Gd..je ti pi-ce-nce?”Promrmljao je nudeci mi svoju casu.
“Zamjenuli ste me sa nekim.Neka hvala,ne pije mi se!”Ljubazno sam mu odgovorila I namrstio se.
“Jeste tiii siii Lucyy I ta-cka!”Nerazgovjetno proderao se I tijelo mu je pocelo gubiti ravnotezu,ali se uspio odrzati na zemlji.
“Jesi dobro?”Upitala sam ga,posto vidim da je poprilicno lose.
“Ahhaa..e ode ja po drugo picenceee Lucy!Vi-di-mo se.”Rekao je I otisao od mene,a u sebi sam se slatko nasmijala ovom smijesnom tipu.Malo mu je to picence zamutilo um,ali OK svakom se dogodi.
“E Nikol!”Cula sam poznat glas iza ledja I u sekundi sam se okrenula.
“Liam,srecan rodjendan!”Uzviknula sam I zagrlila preslatkog slavljenika koji je stajao ispred mene,zajedno sa nasmijesenom Dani.
“Hvala ti sto si dosla,bas sam se obradovao.Moram ti reci da sam ljubomoran!”Kroz salu je uzviknuo I napravio kao ljutit izraz lica,dok mu se Dani pakosno nasmijala u lice.
Ja:”A sto?”
“Pa moja cura ima predivnu pratnju!”Rekao je I sve troje smo se zasmijali,dok je Dani prisla meni I uhvatila me pod ruku,a zatim veselo rekla:”Pa imam ja ukusa,Liamce moje.Nego gdje je tvoj MR.HORAN?”
“Ostavio me je zbog hrane,odlucio je nesto prezalogajiti,ali tu je negdje!”Glupirao se Liam,a Dani mu je uskocila u zagrljaj I rekla:”E pa,bas mi je drago!”
“Bas ste slatki!”Njezno sam im dobacila I poljubili su se.
“Hej najeo sam se!”Culi smo glas,a uskoro ugledali I preslatkog Nialla.
“I ti si tu!”Uzviknuo je I zagrlio me plavusan.
“Jesam!”Rekla sam,uzvracajuci mu zagrljaj.
“Ej ti macak sto si mi oteo momka,dodji da se pozdravimo!”Veselo dobacila je Dani I zagrlili su se.Nikad nisam vidila nesto slicno,svi u drustvu su tako veseli I opusteni.Znaju se zezati I na tudji I na svoj racun,na primjer ovo sa izmjesanim parovima je prezanimljivo.
“Ajmo da nazdravimo!”Liam I uskoro je prisao konobar sa casama sampanjca.Svako je uzeo pice I veselo smo se poceli nazdravljati.
“Sretan rodjendan,druze!Da zivis jos 100 godina!”Veseli Irac kezio se I nategnuli smo case.(Uf izraza,Bravo Nina.)
“Ahh eno I Louisa i..Perrie!”Uzviknula je Dani I prstom pokazala na stepenice.
Stao mi je dah,dok mi je gutljaj sampanjca vragolasto skliznuo niz grlo I zakasljala sam se.U cudu sam posmatrala prizor Louisa sa Perrie,koji nasmijano koracaju do nas,ruku pod ruku.
(Evo ga..nemam pojma koji nastavak hahhahah.Izvinite zbog glupih recenica I gramaticki gresaka,danas imam osjecaj da m kao ovaj lik sa zelenom kosom hahahha Nadam se da vam se svidja nastavak.Puno vas volim I do sljedeceg obradujete me vote+komentar jer mi to puno,puno znaci.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DREAM
Hayran KurguOdgonetnula je njega i zagonetnula sebe! /© copyright; all rights go to @ ugren_4world Cover made by @marija_kolarevic