“Snovi se ne ostvaruju!”Ozbiljno me je pogledao I razocarano rekao.
“Vjerovacu u snove I kad ne budem imala nikakvu nadu za njihovo ostvarenje!”Sve sto sam rekla tako sam I mislila.Na licu mu se vidi iznenadjenje.
“Ja ne vjerujem u snove,ako se I ostvare vise nece biti snovi..Dobices to sto zelis I sta onda?”Upitao me je I ne zelim da odgovorim.
“To je tvoje misljenje.”Dodala sam I obrisala usta salvetom.Zapricala sam se I nisam ni primjetila kako silno jedem,a u opste nisam gladna.
“E sad kolac..”Kazao je I odsjekao dva velika komada na svoj tanjir,a zatim uzeo moj.
“Hej,hej rekla sam da necu!”Povikala sam I privukla svoj tanjir sebi.
“Ma da!Pusti tanjir,smoto!Kako mozes biti tako mrsava?”Upitao je saljivo kao da me poznaje sto godina,a ne par dana.
“Ti volis debele ljude,ocigledno!”Zasmijala sam se I odlucno ne popustam tanjir.
“Da…Sve sem Molly.”Nasmijesio se I povukao tanjir,ocigledno da nisam toliko jaka.
“Aaa!”Bunim se.
“Znao sam da cu pobjediti!”Nasladjuje se sa mnom I ustajem se sa stola.
“Hhaha nema sanse Lou.Bice mi muka!”Pocinjem se odmakivati od stola,a Louis uzima mali komadic kolaca I krece prema meni sa uzasno vrucim pogledao.Sto se on vise priblizava,ja se vise odmakinjem.Jos malo pa ce me uloviti,jer se priblizavam zidu.Slatko se smijem vragolanu ispred mene.Korak po korak I kod zida sam,nemam kud,a Louis je sve blizi.Okrecem mu ledja I smijem se,dok se u narednoj sekundi jedna njegova ruka privlaci moj struk,a druga priblizava kolac mojim ustima.
“Reci AAA!”Prosaptao je I pripio jos vise moje tijelo uz svoje.Mirise toliko savrseno I trenutak u kojem se nalazi budi moju mastu.(opa.:D)Smijem se I zagrizam cokoladni kolac..
“Eto probala sam,sad me pusti!”Ne pricam istinu,ne zelim da me pusti.Zelim jos da osjecam njegovo tijelo uz svoje I ruke oko mog struka.
Samo cuti I smije se,a ja uzivam u tome sto mi pakosti.
“Dobro.Pustam te!”Rekao je I odvojio se od mene,a ja sam se tuzno okrenula.
“Eto probala sam,tii…”,ne pada mi na pamet kako da ja njega nazovem,jer on mene zove smoto tako da samo presucujem:”Nista.Ode konacno na tusiranje,a onda ode vjezbati!”
Ubrzala sam pricu o vjezbanju,jer zelim sto prije da odem na sprat.Situacija u kojoj sam maloprije bila sa Louisom je divna,ali tad sam mu okrenuta ledjima I nisam mu vidila oci..Medjutim sad kad ga gledam,malo mi je neprijatno.
“Ok..idi.Ja cu kasnije ici do Zayna!”Kazao je I prebljedila sam.Omg odmah danas ce saznati da je otisao,uff ne znam kako da se smirim..Njegov izraz lica nije vise drag kao prije..ocigledno je da se njegovo raspolozenje stalno mijenja.Ipak meni se on nekako svidja uvijek.Svidja mi se cak I kad se dere na mene,kad mi se hladno namrsti,kad se zabavljamo,pa cak I onda kad je pijan.Mislim da cinim nesto pogresno I moram se srediti,jer moja osjecanja prema njemu ne ide nikud.
***Brisem znoj sa cela I gasim radio.Izmorena sam od vjezbanja,ali sam prezadovoljna kako sam sve navjezbala.Ne mogu docekati prvo takmicenje u plesnoj skoli,uzasno mi je vazno da mi prvi utisak bude pozitivan I da se svidim trenerima,jer jednostavno moram uci u sastav turneje.
“Vec je 15:00..Ok trebam osvjezenje.”Izlazim iz teretane I odlazim ka prizemlju.
“Laura..mozes li mi iscjediti narandzu?”Upitala sam I svalila se na kauc u dnevnom boravku.
“Naravno!”Nasmijala se I otisla do kuhinje.Laura je definitivno najbolja spremacica,uvijek je nekako vedra I nasmijana I siri pozitivnu energiju.To obozavam kod ljudi.Misli o njoj prekida zvono na vratima I govorim:”Laura ja cu otvoriti,samo ti!”
“OK.”Cuo se njezin ljupki glas iz kuhinje.
Odlazim do vrata I otvaram ih.
“Hej Nikol!”Uzviknuo je uvijek preslatki Niall I rasirio ruke kako bi ga zagrlila.To sam I uradila,a poslije njega zagrlila nasmijesenog Liama koji mu je pravio drustvo.
“Pa gdje ste,momci?Liame gdje ti je cura?”Uzbudjeno sam upiatala.
“Ima neko takmicenje.Nije mogla doci,gdje nam je Louis?”Sarmantno je upitao.
“Mislim da je u svojoj sobi,rekao je da ce kasnije ici negdje.”Rekla sam.
“Hej momci,evo me.”Povikao je Louis silazeci sa stepenica,a Niall I Liam su usli u kucu.
“Sjedite!”Rekao je Louis,a Laura je donijela posluzenje I moj sok.
“Pa Louis nisi nam rekao da si na neko vrije suspendovan sa faksa?”Ozbiljno prodikovao mu je Niall.
“A ti nama nisi rekao da si pao I ovaj ispit.”Odgovorio mu je Louis.
Louis je suspendovan,uff na onu tucu sam totalno zaboravila zbog svega sto sam dozivila sa Zaynom.Kad sam vec kod Zayna,od kako je otisao nije me nazvao,a rekao je da hoce.Da se nije nesto dogodilo?Ma ne daj Boze,sta pricam gluposti!Mozda je samo zauzet,moracu ga nazvati veceras.A sto se tice suspendovanja sad shvatam zasto je gospodja Johannah bila onako ljuta onog dana,iskreno I ja bih se tako ponasala.
“Hahhah ma znas da je Niall jako pametan.”Saljivo rekao je Liam,dok ga je Niall sasjekao pogledom.
“Hej,pametniji sam od tebe!To sam dokazao u osnovnoj.”Ponosno I kroz smijeh saopstio je Niall.
Louis:”O da,inace to je dokazao zato sto je u jednom kontrolnom imao bod vise od Liama!”
Zasmijali smo se,a kad mi srce nije stalo kad sam cula bucno lupanje na ulaznim vratima.
“Otvaraj te!”Proderao se zenski glas.
“OMG..Koji je ovo tornado?”Izbecio se Liam.
“Nemam pojma!”Dodao je Louis,a ja sam posla ka vratima.Otvorila sam ih I ugledala uplakanu I rascupanu Perrie.Svi u tom momentu bili smo sa uplasenim izrazima lica I izbezumjenim pogledima.
Momci se ustaju sa kauca uz rijeci:”Sta je bilo Perrie?”
“Mrzim vas!”Proderala se histericno.
“OK,ali zasto?”Rekao je Niall,dok je Liam sve zbunjeno posmatrao.
“Nemoj te se praviti da ne znate,SVI STE LAZOVI!”Uzviknula je I uhvatila se za kosu.
(Evo ga I 27nastavak.Jel vam se dopada?Sta mislite sta je razlog ovakvog Perrie-nog ponasanja I sta ce biti u sljedecem nastavku?Hvala vam puno na onim divnim komentarima na posljednjim dijelovima,to mi jako puno znaci.Uskoro ce na prici biti 2000 ljudi I iskreno sam presretna.Hvala vam puno I do sljedeceg dijela svi vote I komentar.Ninaa <3)
YOU ARE READING
DREAM
FanfictionOdgonetnula je njega i zagonetnula sebe! /© copyright; all rights go to @ ugren_4world Cover made by @marija_kolarevic