Toplo ili hladno?Dobro ili lose?

862 59 0
                                    

“Nego,moram I ja ici.Posao ceka!Sta planiras raditi do plesne skole?”Upitala me je.

“Treniracu u teretani.”Rekla sam I dalje uzbudjena zbog price o faksu.

“Odlicno.Nemoj se puno umarati!”Kazala je I nakon par minuta izasla iz kuce.

*** “Molly,idem u teretanu,ako mozes ispeglaj mi bijeli duks I trenerku za danas.”Pristojno sam zamolila buckastu djevojku sa sirokim osmijehom.

“Naravno,gospodjice.”Odgovorila je.

Polako sam se krenula penjati niz stepenice kad sam cula dernjavu:”Jaoo sta ce sad,zaboravio je papire na kaucu!”

“Sta?”Rekla sam I ponovo sisla u prizemlje.

Dole je stajala Molly I drzala Louisove papire za fakultet koje je spustio na kauc.

“Gospodjice,gospodin Louis je zaboravio papire za fakultet.”Uzviknula je.

“Jao da fascikl je ponjeo,ali ne I to!”Rekla sam hvatajuci se za glavu.

“Moram reci vozacu da pripremi kola,moram mu odnijeti ovo.”Nervozno je uzviknula.

Prvo sto mi pada na pamet je da meni Molly da papire,pa da me vozac odveze do faksa I da mu ih ja predam.

“Sta kazete da meni date?Ja cu mu ih odnijeti.Mozda je nesto vazno,a I da se vi ne zamarate I onako imate previse obaveza ovdje.”

Molly veselo klimnu glavom I pruzi mi papire:”U redu,ali pozurit!Do ispita ima jos 10 minuta.Vozac je spreman!”

“Ok.”Brzo sam rekla I izletila iz kuce,a ispred dvorista cekao me je vozac kojeg sam uputila ka Louisovom faksu.

Vozac ubrzava I od jednom me spopade nervosa,slicna onoj kad ja imam ispit I kad me stigne uzbudjenje.Drago mi je sto zbog Louisa ponovo osjecam nesto iz dobre proslosti.

“Pozurite!”Kazala sam vozacu,koji je klimnuo glavom.

Minute prolaze I ostalo je jos malo vremena do pocetka ispita,a ja ne znam da li smo u opste blizu.

“Uff dobro je!”Uzviknula sam kad sam vidila da se priblizavamo jednom velikom fakultetu I bila sam sigurna da je to Lou-ev.

“Stigli smo.”Namrsteno rekao je vozac I krenuo ustajati sa sjedista kako bi mi otvorio vrata,ali ga ne cekam I kvaku otvaram sama.

“Cekajte me tu!”Rekla sam mu I pocela trcati.

“Samo da ne zakasnim.”Rekla sam u sebi dok sam trcala betonskom stazom do ulaza I konacno sam tu,ali na moje zaprepascene vidim surovu sliku.

“Jebala te ona…Cura te otkantala,nece tu policija naci!”Govorio je momak bez kose sa pirsinzima po licu I debelim zlatnim lancem oko vrata,dok ga je Louis rukama odgurivao od sebe.

“Hej pazi sta pricas,kuckin sine!”Proderao se Louis I odgurnuo ga jako rukama,a studenti su uplaseno gledali razvoj dogadjaja I niko nije smio prici blize.

“Klosaru jedan,smrdljivi!”Uzvikivao je celavi tip I snazno sakom udario Louisa.

“Neee!”Uplaseno I zgrozeno uzviknula sam,dok mi je srce kucalo kao nikad u zivotu.

Louisove bijesne oci pogledale su u mene I glasno je rekao”|Nikol idi!”.a zatim nasrnuo na momka I tri puta ga pukao pesnicom.

“Nee Louis,nemoj!”Drhti mi glas I hvatam za ruku momka pored mene uz rijeci:”Molim te razdvoji ih!”

Dok mi on odgovara:”Izvini,ali ne mogu izgubiti stipendiju.”

Moj glas se jos vise pojacava I obracam se svima rijecima”|Dodjavola nek ih neko razdvoji!”

Gade mi se lica tih strebera koji me ne smiju ni pogledati dok im ovo izgovaram.

Tuca se zahuktava,a onaj momak ne prekira provocirati:”Sta je gubitnice,krivo ti reci da si ispao debil!”

“Aaaa.”Zarezao je Louis I bacio ga na pod uz udarce pesnicom I ne mogu vise izdrzati,jer se uzasno,uzasno bojim:”Pa gdje su profesori na ovom jebenom fakultetu,neka vide sta se ovdje dogadja.”

“Nikol idiii!”Louis me ljutito pogledao,a jos ljuce sam se ja proderala I rekla:”NECUU!

Louis kao da gubi snagu zbog mojih rijeci I glupi celonja pocinje vladati nad njim.

Iza ledja cujem poznat glas I u istom momentu okrecem se I vidim Zayna.

“Zayn,Zayn spasi gaaa!”Dotrcala sam do njega sva uplasena I uspuhana,dok me je on cudno gledao.

Uhvatila sam se za glavu I suze su mi navrle na oci.

“Sta je?Sta se dogadja?”Glasno je povikao.

“Brzo ovamo.Louis se tuce!”Rekla sam I poceo je trcati prema masi koja je zaklanjala prizor tuce.

Provukli smo se kroz guzvu I Zayn je poletio prema celavom tipu,uhvati ga je I odgurnuo od Louis uz prijetnju I rijeci:”Majmune ostavi ga na miru!”

Gledam u Louisa na podu I dotrcavam do njega.

“Lou..jesi dobro?”Stavljam svoje hladne ruke na njegovo krvavo lice.

“Pusti me!”Hladnokrvno rekao je I brzo otgao svoje lice iz mojih ruku,sto me je u momentu jako zabolilo,ali necu se pomjeriti od njega.

Zayn:”Jbt jeste vi normalni?Sto ne zovete profesore?Debili!”

Ja:”Zayn,pomozi da ga dignem!”

“Nee.Mogu sam!”Rekao je Louis I poceo se tesko ustajati,ali je neko uspio.

“Idemo kuci!”Zaynov topli glas kazao je I stavio ruku na Louisovo rame.

“Jebite se svi!”Uzviknuo je I krenuo izlaziti iz dvorista.

Potrcala sam I uhvatila ga za rucni zglob,dok se on otrgnuo,uhvatio moje ruke u svoje ranjene sake,a zatim privukao moje tijelo njegovom.

“DA TI VISE NIKAD NIJE PALO NA PAMET DA SE MIJESAS U MOJ ZIVOT!”Hladno rekao je I suze su mi skliznule niz lice,bezosjecajno pustio mi je ruku I usao u auto u kojem vozi moj vozac.

Pocela sam snazno plakati I od jednom ruke tople kao sunce zagrlile su moje prestraseno tijelo.

“Ssss nemoj plakati!”Tihi,njezi glas izazvao je da moje tijelo zadrhti,a zatim Zaynov palac obrisa suzu sa mog lica.

“Samo sam…”Prekinuo me je snaznim zagrljajem,koji mi je trebao vise nego ista u tom trenutku.

(Konacno nastavak,znam da ste puno cekali I nadam se da za ovi par dana niste zaboravili na pricu.Ja sam se odlicno provela na putovanju I spremna sam za dalje pisanje price,sljedeci nastavak ce biti brzo,ali do tada svi kliknite na zvjezdicu I komentarisite jer mi to puno,puno znaci.)

DREAMDove le storie prendono vita. Scoprilo ora