Nicole Watson

749 57 7
                                    

Sve je postalo toliko zbunjujuce I suze mi same liju niz lice,gledam u lijepu zenu,smedje kose sa bozanstevenim crtama lica… “Da nije to moja majka??”-gusila sam se u suzama dok mi je srce htjelo iskociti iz grudi,ali kako?Meni su u sirotistu da li prezime,ne postoji dokaz da se neko od mojih roditelja tako prezivao.

Ne znam zasto,ali iz mene izlazi:”MAMICE.”

Cvrsto grlim njenu sliku,toliko cvrsto kao da je ona stvarno ispred mene.Ne,ne sta ja pricam?Ja nemam pojma..u ostalom sta bi gospodja Johannah imala sa mojom majkom.Tesko spustam sliku te zene na pod,ali ne prestajem gledati u nju.Toliko lici na mene,kao moj duplikat…Ovo je mnogo tesko,mnogo boli…IMAM OSJECAJ DA U SVOM ZIVOTU NE ZNAM NISTA.Brisem suze svojim prstima I nastavljam vaditi stvari I najzad..Album Nicole Watson nalazio se u mojim rukama,dok su mi oci bile sirom otvorene.Kroz tijelo prolazi mi hladna struja I pocinjem osjecati tupu bol u grudima.

“Nicole Watson?STA?”-mucala sam I pocela se tresti,kad sam na prvoj stranici ugledala dvije spojene slike.Jedna je bila stara I na njoj je bila ona beba sa slika na zidovima,a druga…DRUGA JE BILA MOJA SLIKA SA PLESNOG TAKMICENJA!

O moj Boze,ova beba sam JA,a ovi ljudi su moji…RODITELJI!

Briznula sam u plac I sa zida skinula uramljenu sliku moje…MOJE PORODICE!

Cvrsto sam je zagrlila I guseci se od suza rekla:”Zasto,zasto ste me ostavili?ZASTO STE ME PREPUSTILI OVOM OKRUTNOM ZIVOTU?ZASTO?”

“Nikol!”Iza sebe sam cula glas I brzo sam se okrenula.Ispred mene stajala je gospodja Johannah kojoj su se suze slivale niz lice,a ruke su joj drhtale.

“Mo..lim vas,objasnite mi OVO!”-rekla sam utucena I pokazala joj moj album,pa zatim uramljenu sliku svoje porodice koju je tuzno posmatrala I samo sutila.

“OBJASNITE!”-proderala sam se,dok je ona jos vise zajecala.

“Ko su ovi ljudi I kakve veze imate sa njima?Zasto ste pisali ljubavna pisma..OCIGLEDNO MOM OCU!Je li?”-struja je drmala moje tijelo,a glas mi je postajao sve ranjiviji.

“Ja…volila sam ga!”-rekla je I jos me vise zbunila.

“Jel se vi zezate sa mnom…Kako ste ga volili?Ko je onda Marija Maric?Ko sam ja u opste Nikol Maric ili Nicole Watson?”

“Ovo nisi trebala saznati jos Nicole Watson.”-sagela je glavu I duboko uzdahnula.

“Gospodjo,kunem se da cu iste sekunde otici iz kuce,ako mi ne kazete!”-glasno sam ispoljila svoje muke I ucjenila je.

“Nicole,previse je bolno.Za sad je dovoljno da znas da ti se majka zvala Marija, otac Stiv.”-prosaptala je I uhvatila me za ruku,ali sam je brzo odgurnula I istrcala iz sobe.

“Nicole!”-cula sam dozivanje,dok sam trcala niz stepenice.Gospodjin glas je pun bola,ali ja sam sada previse povrijedjena da bi se suosjecala sa njom.Iz svoje sobe brzo sam istrcala sa torbom u rucu I otisla.Jecala sam hodajuci Londonskim ulicama,pitajuci se:”Kakva je moja prica I da li cu je konacno saznati.”

Zayn P.O.V.

Dok kucam njezin broj telefona,jedino o cemu razmisljam je kako se snasla sa Louisom I da li su u dobrom odnosu.Kliknem na zeleno I ne mogu docekati da joj cujem slatki glasic.Nedostaje mi puno,ne mogu docekati da ponovo dodjem u London I da je vidim.Vec par puta zvoni,ali se ne javlja.Da se nije sta dogodilo?

“HA..LO.”-zacuo sam je uplakanu I u momentu tijelo mi je stresla hladna struja.

“Nikol draga,jesi dobro?Sta se dogodilo?”Zabrinuto upitao sam,ali odgovarala mi je samo jecajima.

Ja:”Nikol,sta je bilo?Nemoj plakati,dusice!”

Nikol:”Vrati se,molim te!”

“Hjoj!”Kazao sam spojenih obrva I sa tuznim izrazem lica.

Nikol:”Svi me lazu!”

Zajecala je I brzo sam upitao:”Ko te laze,da te nije Louis necim povrijedio?”

“On,on me vise ne zeli.Ne znam kako,ali saznao je..Perrie je sve rekla..”Stala je I uhvatio sam se za glavu.

“Pa kako?”Upitao sam I opsovao u sebi.

“Ne znam,ali sve je pogresno shvatio I Johann..Mrzim zivot,Zayn.Hocu da odem odavde!”-rekla je u najgorem mogucem trenutku I strah me je citavog obuzeo.Prekinuo sam vezu I pozvao Louisa.

Nakon sekundu cuo sam njegov glas I poceo sam se derati:”Majmune jedan,sta si uradio curi?”

Louis mi odgovara jos zesce:”Majmun si ti,sto mi se danima ne javljas I sta si radio sa Nikol?”

“Sta si ti radio?”-bijesno sam upitao.

“Odakle ti pravo da sa njom provodis dane I ne znas u opste kakva je ona,druze!”-glas mu je cinican I dodje mi da ga ubijem preko telefona.

“Sta ti je ona rekla?”-proderao sam se.

“Nije nista rekla I to mi je najcudnije,mislim nije mi nista rekla sto se tebe tice.”-odgovorio mi je pisteci svojim glasom.

Ja:”Istog trena ima da je nadjes I da je zaustavis!”

Louis:”Od cega?”

Ja:”Glupane,zeli da ode iz kuce,jer kaze da mrzi zivot.Pretpostavljam da je to tvoje maslo.”

“Sta?Kuda ce ona?Ne moze ici..ona je moja..”Stao je,dok mu je glas zvucao poprilicno zabrinut.

Ja:”Idi brze I nesto je spominjala tvoju majku,brzo vidi sta se dogadja I da…ONA NIJE NISTA IMALA SA MNOM I NIJE NIKAKVA KUCKA,AKO TO MISLIS.JA SAM NJU ODABRAO I REKAO JOJ PRAVI RAZLOG ZASTO IDEM,JER SAM VIDIO DA JE DOBRA KAO HLJEB!I ZBOG TEBE SAM JE ODABRAO I NE MOGU DA TRPIM DA ONA SAD ISPASTA ZBOG MENE I DA JE MRZIS!”

“Zasto si nju izabrao radi mene?’Radoznalo upitao je.

“Jesi ti toliko glup?Ona tebe voli,majmune I to se vidi iz aviona.Samo sam joj rekao da pazi na tebe,jer ja odlazim I zamolio sam je da ne kaze zasto idem,tj.pravi razlog..ako te bas zanima to je NOVAC.Htjeo sam to sakriti,jer nisam zelio da vi bogatasi to znate,eto ti!”

 

(Huh evo ga nastavak.Da li vam se svidja?Za one koji ne razumiju bas sve najbolje,malo cu pojasniti.U onoj sobi u koju je Nikol usla vidila je slike covjeka,zene I djeteta.Ona zena nije Johannah I ako ste pomislili da je Nikol Johannina kcerka nije.Nedo Bog hahhaha.Ti ljudi su Nikolini roditelji,a Nikolino pravo  prezime je Watson dok se ime pise Nicole.Johannah ce kasnije otkriti svoju tajnu,tako da ovo je samo mali uvod u zivot Nikolinih roditelja I Johanninog odnosa prema njima.Nadam se da vam je sad jasnije.Ako jos nesto ne shvatate slobodno pitaj te.Puno vas volmi I zanemarite greske.Svi VOTE+KOMENTAR)

DREAMحيث تعيش القصص. اكتشف الآن