Ünlü olmak mı? Benden bunu mu istiyordu bu psikopat kadın?
Ben ne anlarım ünlü olmaktan?Tabi bu mal bunu anlamadı. Bari doğru düzgün bir şey isteyeydin.
Ünlü olacakmışım. Ama nasıl? Kulağa bunlar hiç mantıklı gelmiyor."Ama hanımefendi. Ne ünlülüğü? Ben ne anlarım ünlü olmaktan?"
"Onu ben değil sen bilmelisin"
"Bu dediğinize kendiniz inanıyormusunuz? Ben 1hafta öncesine kadar evinden çıkmayan kahvesini içip yağmuru dinleyen asosyal bir kızdım. Şimdi bu olanl-"
"Bak,tatlım! Senin dertlerini dinleyecek değilim! Hadi naş-naş işinin başına" dedi ve yürüyen psikopat salondan uzaklaştı.
Bense durduğum yerden 1santim bile kıpırdamadan düşünmeye başladım. Ünlü.. İnsanlar nasıl ünlü olur.
"Ah, tabi ya. Yetenek! Yeteneğimi bulmalıyım"
Ama nasıl? Acaba bir enstrüman çala bilirmiydim?
~11 yıl önce~
"Aaa, babaçım inanamıyoyum! Bana gitar mı aydın?"
"Benim prenses kızım isterde almazmıyım?"
"Teşekküyyey baba"
Babamın aldığı gitarı aldım ve odama çıktım. Bir yıldız olacaktım. Babamda gurur duyacaktı!
Parmağımı tele götürdüm ve çalmaya başladım. Bu çok eğlenceli.
"Aaaa babaaa!!!"
Babam delirmiş bir şekilde odama daldı.
"Noldu Aleyda? Bir yerine bir şey mi oldu?"
"Yok baba gitar bozuydu da"
~Şimdiki zaman~
"Bence o işe hiç girmeyeyim ben"
Bir programa katılırsam acaba...
"Tamam. Hadi şov başyasın"~8yıl önce~
"Ve sahnede Aleyda Aydoğan!!"
"Meyaba sayın izleyennel. Bugün sizleye gösteyi yapacağım"
"Karşımda göydüğünüz bu fırçalay ve boyalayla bir sanat eseri yapacağım"
Elimi fırçaya uzatdım. Ve işte o an...
Sahnede fırtına koptu ve herkes gülmeye başladı.Boyayı yere ve üstüme dağıtmıştım. Beni sahneden aldılar. Ağlamaya başladım...
~Şimdiki zaman~
"Yok bence ben o işe de girmeyeyim. Ünlü olacağım diye rezil felan olurum""Noldu deli kız? Ne diye kendi kendine konuşuyorsun?"
"Ha?"
"Ana, bu gerçekten deli?!"
"Yok yok teyzecim. Dalmışım. Ben çekileyim sen işini yap"
"Teşekkür ederim kızım. Sen tam olarak kimsin? Beni soracak olursan ben Nermin bu evde yıllardır çalışıyorum"
"Bende Aleyda ablacığım"
....
Ablayla konuştuk birazcık. Buraya psikopat hanımın akrabası olduğum için geldiğimi söyledim. Aslında yalan söylemek hiç doğru bir davranış değil! Ama mecbur bırakıldım. Odada volta atıyordum. Ne yapacaktım? Ünlü nasıl olacaktım?
Merhaba arkadaşlar♡. Umarım bu bölümü beğenmişsinizdir. Sizce Aleyda ünlü olabilecek mi? Eğer bu bölümü beğendiyseniz vote ve yorum yapmayı unutmayın lütfen💜. Bizimle kalın😻💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAHVE
Mystery / ThrillerYağmur, kitap ve kahve... Genç bir kızın ünlü olma hikayesi.. bir ölüm eseriyle.. Tamamile bana aittir. Kopyalanma durumunda yasal yollara başvurulacak! 📍08.03.2019