Güzel bir gün daha..
Psikopat kadının evinden çıktım ve en yakın reklam ajansına doğru yürümeye başladım. Belki bir reklamla ünlü olurdum. Tabi öyle bir şey mümkünse..Karşımda duran koskoca ajansa baktım. Beni seçerler mi ki?
Resepsiyona doğru gittim
"Merhaba, Ben reklam için hangi tarafa gidebilirim?"
"İsminiz neydi?"
"Aleyda Aydoğan"
"3-cü kat 2-ci oda"
"Teşekkürler"
Kızın söylediği yöne doğru yürümeye başlamıştım.
Ah, o kadar özlemiştim ki evimde kahvemi içip yağmuru dinlemeyi..Huzuru hissetmeyi..Kapının önüne geldim ve 2kez tıklattım.
Gel komutuyla içeriye sözün gerçek anlamında daldım. Ne yapayım çok heyecanlıyım.Odada 2mükemmel fizikli ve gelinin ablası gibi giyinen kadın bir de bir erkek vardı.
"Ay, canım ne o öküzün starı gördüğü gibi dalıyorsun odaya?!"dedi erkek olan.
"Iıı, şey ben , reklam"
"Sen mi reklam mı?! Canım biz sineksuratlı ahmaklara reklam vermiyoruz!"
Sabret Aleyda,sabret...
"1dakika, sen şöyle bir dönsene" kadınlardan biri söyledi bunu.
Bir tur döndüğümde diğer kadın kulağımın zarını patlatacak şekilde bağırdı.
"O-LA-LA BU KIZ MUHTEŞEM" dedi cırtlak sesiyle.
"Öyle...sen gelsene benle" ilk kadın beni kolumdan tuttu ve odadan çıkardı. Uzun koridarda sürüklüyordu beni. Sinek suratsa bana pis bakışlar atıyordu.
"N-nereye gidiyoruz?"
"Bekle öğreneceksin güzelim"
Büyük ve ihtişamlı kapının önüne geldiğimizde bir yıldız çıkartmasının üstünde büyük harflerle
-Haluk AÇIKGÖZ- yazıyordu.
Kadın kapıyı tıklattı ve içeriye girdik.
İçerde kel ve şişko bir adam zenginlik fısıldayan odasında oturuyordu.
"Merhaba, Haluk bey"
"Merhaba"
"Bu kız reklamda oynamak istiyormuş. Bence siz ilgilenebilirsiniz"
Şişko adam yerinde doğruldu ve gözlükleriyle beni tepeden tırnağa süzmeye başladı. Bu çok rahatsız edici!
"Ne reklamında oynamak istiyorsun?"
"Yani farketmez benim için"
"Güzel"
"Iıı hangi reklamda oynayacağım?"
"Kahve reklamında..."
Hikayem yeni ve bu bölümler tanıtım amaçlı.. bu yüzden kısa. 2gün ard-arda bölüm attım. Umarım beğenmişsinizdir ❤
Son kısa bölüm bu'ydu😻👋🙇💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAHVE
Mystery / ThrillerYağmur, kitap ve kahve... Genç bir kızın ünlü olma hikayesi.. bir ölüm eseriyle.. Tamamile bana aittir. Kopyalanma durumunda yasal yollara başvurulacak! 📍08.03.2019