Buraya tarih bırakmanızı rica ediyorum👇❤
1
Yağmurun huzurlu sesi,her sayfası mucize dolu bir kitap ve içimi ısıtan sıcacık bir kahve..
Beni tanımlayacak 3şey bu olurdu galiba. Mutluluğumu sizlerle paylaşmak istiyorum. Dışarıda ruhumu dinlendiren bir yağmur yağıyor, bense şöminenin yanında oturup elimde kahvemle gökyüzünden boşalırcasına yağan yağmuru izliyordum. Şöminenin ısısı beni mayıştırmış, kedimin uyurkenki fısıltıları huzuru tattırmıştı bana. Loş odada sadece şöminenin çıtırtısı, yağmurun sesi ve kedi mırıltısı yayılıyordu.Ben bu mükemmel ve benzersiz anı yaşarken dışardan gelen bir vaveyla beni korkuya düşürdü. Yağmurun derinliğinden, dışarıda biri çığlık çığlığa bağırıyor ve ağlıyordu. Yerimden kalkıp dışarıya koştum. Kapını açtığımda biraz uzaklığımda yere diz çökmüş ve hüngür-hüngür ağlayan kız değdi gözüme. Botlarımı gelişi güzel ayağıma geçirip yanına usul usul yanaşmaya başladım. Kendini yere atışı ve yağmurun etkisiyle ben sırıksıklam, o ise çamur içindeydi. Omuzuna elimi yavaşça koyduğumda gözleri gözlerimle buluştu. Ve bir şaşırma nidası döküldü dudaklarından. Karşımda bana korku dolu gözlerle bakan esmer kızcağaz hemen yerden kalkarak koşmaya başladı. Bir an afalladım ama peşinden koşmaya başladım. Benden ona zarar gelmezdi ki?!
Şehirde yaşamamın avantajıyla caddeye çıkmıştık. Onu yakayalayacağımı düşünürken gözlerimin önünde gizemli kız'a araba çarpmış ve yere düşmüştü. İnsanlar korkmuş ve telaşlanmıştılar. Bense yerimden kımıldamadan yağmurun ve gecenin içinde yerde yatan cansız kıza ve yerdeki kana baktım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAHVE
Misteri / ThrillerYağmur, kitap ve kahve... Genç bir kızın ünlü olma hikayesi.. bir ölüm eseriyle.. Tamamile bana aittir. Kopyalanma durumunda yasal yollara başvurulacak! 📍08.03.2019