FİNAL

1.3K 129 69
                                    

                                               6 SENE SONRA                                                   

15 MART 2019 CUMA 11:40

+" Aşkım! Şu kahvaltıyı hazırlamamda yardımcı olacak mısın artık?"

-" Sana işleri yapması için birini işe almamızı söylediğimi hatırlıyorum."

+" Uyuşuk şey. Böyle daha iyi. Hem birbirimize yardımcı olmayı öğreniyoruz değil mi?"

-" İşte beni böyle kandırdın. O gün bu gündür bebek bezi değiştiriyorum."

#" Erdem, Mızmızlanmayı bırakmalısın. Artemis büyük bir şirket yönetiyor unuttun mu?"

+" Ayrıca evde üç çocuğa bakıyorum. Erdem, Ayça ve sen. Dayıcım sen de şu ayaklarını fiskosun üstüne uzatmaz mısın acaba?"

#" Tamam, tamam kızım. Bana kızma."

+"Dayıcım, Ayça'yı uyandırır mısın? Bugün çok uyumasa da olur. Doğum gününü uyuyarak geçirmesini istemem."

#" Bu kızın uyuşukluğu babasına çekmiş."

-" Ben hiç de uyuşuk biri değilim."

+" Erdem üşendiğin için aç kaldığın günleri biliyorum."

-" Diyet yapıyordum. İnanabiliyor musun?"

Erdem, domates doğramakla uğraşan Artemis'e gidip arkasından sarıldı. Belini sımsıkı kavradı.

-" Gittikçe güzelleşiyorsun."

+" Ne yani? Önceden güzel değil miydim?"

-" Güzeldin. Sen hep güzeldin. Ama karım olunca daha güzel oldun. Anne olduğunda çok daha güzel oldun. Daha da güzelleşmeye devam ediyorsun."

+" Ayça'mız da büyüyünce çok güzel olacak."

-" Sana benzediği için bundan eminim. Tek tesellim huylarının bana benziyor oluşu."

+" Evet, üşengeçlikten peşinden koşan erkekleri göremeyecek."

-" Bak bu mantıklı. Bu açıdan bakmamıştım."

#" Evet, dedesinin kuzusu uyanmış. Hadi anneye ve babaya bir öpücük ver."

Artemis kızını kucağına alıp sımsıkı sarıldı. Erdem yandan ikisini birden sararak bağını Artemis'in omzuna koydu. 

+" Bugün prensesimizin doğum günü"

-" İki sene, Prensesimizle geçen iki sene."

+" Misafirlerimiz neden hala gelmedi?"

-"Onları ararım. Çoktan gelmiş olmaları gerekiyordu."

+" Kahvaltıya bittikten sonra dahil olacaklarsa benim için mahsuru yok." 

Kapı zilini duyan Erdem gülümsedi. Kapıya doğru ilerleyip misafirleri içeri davet etti.

Ela ve Çetin küçük kızları ile beraber gelmişlerdi. Hemen arkalarından da içeriye Yaprak teyzeleri dahil oldu.  Erdem Arkadaşlarının küçük kızları Sude'yi kucağına aldı. Ona sarılıp öptükten sonra Çetin'e döndü.

-" Bir gey için iyi bir işçilik." kıkırdamalarla gülmeyi de unutmadı sözünün üzerine.

Ç" Muzaffer abi, ne diyorduk ?"

#" Si... Hayır dostum. Ben küfürü bıraktım."

Ç" Hani fiile teşvikti."

#" Artık dede oldum Çetin. Bazı gerçekler zamanla değişebiliyor."

+" Tarık nerede kaldı? Aşkım onu arar mısın?"

#" O her zaman geç kalır."

Artemis telefonunun çaldığını fark etti. Ekranda Tarık'ın ismini gördü.

+" İhtiyar. Nerede kaldın? Yeğeninin doğum gününe geç kalacağını sakın söyleme."

@" Artemis, televizyonu açar mısın?"

+" Neden?"

@"Sadece televizyonu aç ve Altın TV kanalını çevir."

+" Dayı, televizyonu açar mısın?"

#" Hangi kanal?"

+" Altın TV."

Muzaffer televizyon kumandasından Artemis'in istediği kanalın kodlarını tuşladı. Haberler vardı..


GÖRGÜ TANIĞI BİR GARDİYAN GÖRDÜKLERİNİ ANLATIRKEN YAŞADIĞI ŞOKU HALEN ÜZERİNDEN ATAMAMIŞTI.

" 6 SENE ÖNCE GELMİŞTİ. O GÜN BU GÜNDÜR O KAPIYI BİR KEZ OLSUN AÇMADIK. BU SABAHA KARŞI YEMEĞİNİ KAPININ ALTINDAN UZATIRKEN GÜRÜLTÜ DUYDUK. BANA İNANMAYANLAR OLACAKTIR AMA GÖZLERİMLE GÖRDÜM. 20 SANTİM KALINLIĞINDA ÇELİKTEN YAPILMIŞ KAPIYI KAĞIT KATLAR GİBİ KIVIRIP KENARA ATTI."

BAŞKA HATIRLADIĞINIZ BİR ŞEY VAR MI ONA DAİR?

" EVET. GÖZLERİNİN ZİFİR KAPLI OLDUĞUNU GÖRDÜM. BEYAZLARI YOKTU. SADECE SİYAH. GECE GİBİ SİYAH. YEMİN EDERİM Kİ O BİR İNSAN DEĞİLDİ. İNSAN OLDUĞUNA BENİ KİMSE İNANDIRAMAZ. O BİR CANAVAR GİBİYDİ. DERİSİ BURUŞ BURUŞ, GÖZLERİ SİMSİYAH BİR CANAVAR."


+" O KAÇMIŞ! "



SESSİZ MİSAFİR (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin