Škola skončila a všichni jí opustili, až na mě, samozřejmě. Zavřela jsem skříňku a sesunula se po ní na zem. Tak moc jsem se bála, že se něco stane mě, nebo Isaacovy. Dostala jsem takový strach, že jsem to neudržela a rozbrečela se.
Někdo přišel....Aiden a Ethan. ,,Běžte pryč." Zašeptala jsem. Oni neodpovídali. ,,Snad tady nebrečíš." Řekl ironicky Aiden. ,,Ne, já tady padám smíchy." Odpověděla jsem taky ironicky.
On se najednou zarazil s pohledem upřeným na mé ruce. No sláva, on si toho všiml, nechce pohár za všímavost?
,,Ale....ty si sama ubližuješ...v tom případě nám to hezky usnadňuješ." Řekl Aiden. ,,Proč to děláš?" Zeptal se Ethan. ,,Jenomže já už to nedělám." Odpověděla jsem mu. ,,Fajn, tak proč jsi to dělala?" ,,Co je ti do toho!!" Zvýšila jsem hlas a pokusila se vstát.
Ale uklouzla mi noha a já se sesunula zpět na zem. Začala jsem znovu brečet. Aiden ke mě natáhl ruku. Proč? Neochotně jsem se ho chytila a on mě postavil.
Ale pak mi ruku nepustil. Držel jí a prohlížel si jizvy. Pak vytasil drápy a já sebou trhla. ,,Když tě škrábnu, zůstane tam stejná jizva?" Páni, jak jsem si mohla myslet, že mě on jenom postaví a nic jiného.
Přiblížil se rukou s drápy k mé paži a já zavřela oči. Jeho stisk povolil a oba zmizeli za rohem. Úlevně jsem vydechla.
Doma jsem si jenom nechala batoh a vyběhla do lesa. Byla mi teď ukradená smečka alf. Já chtěla jen a jen Isaaca. Zastavila jsem u svého stromu.
Někdo mě přitlačil ke stromu. Tak moc jsem si přála, aby to byl Isaac a ne dvojčata. Otevřela jsme oči a JO, byl to Isaac. Políbil mě. Díky bohu. Já už jsem se bála, že to jsou oni dva a něco mi udělají.
,,Ale, ale....copak to tu máme." Ozval se něčí hlas. To ne! Jestli už nás nenechají ani tady, tak je to v....prostě je to špatný. Jeden odhodil Isaac a druhý mě dneska už podruhé chytil pod krkem a stál za mnou. Držel mě, samozřejmě, že Aiden.
Isaac zavrčel a chtěl se k nám rozeběhnout, ale to už jsem ucítila, jak Aidnovy narostli drápy a dotýkají se mého krku, přesněji....jsou přesně u krční tepny. Isaac zastavil, nechtěl riskovat, že mě zabije.
,,Kolik jsi toho ochotný pro ní obětovat?" Zeptal se Ethan. Isaac zavrčel. Aiden přibližil k mé ruce hlavu, narostly mu tesáky a zrudly oči. ,,Ne!" Zařval Isaac, ale v tom Aidna někdo odhodil a zařval alfa hlasem....Derek.
,,Máte mě a mojí smečku nechat zatím být!" Zavrčel Derek. Aiden se usmál. ,,Ale ona...." Ukázal na mě. ,,Není v tvojí smečce, protože je člověk." Dokončil Aiden a oba se vypařili.
***
Isaac ležel vedle mě v posteli a hrál si s mými vlasy, zatímco já jsem už skoro spala. ,,Miluju tě Lily Erd." Zašeptal. ,,I já tebe..." Řekla jsem a usnula.
Už zase se před námi tyčila budova školy. Můj tep zrychlil. ,,Co je?" Zeptal se hned Isaac, protože tep slyšel. ,,Bojím se těch dvou alf." Zašeptala jsem. ,,Nemusíš se jich bát. Ve škole by ti nikdy neublížily. Jenom prosím, nechoď teď do lesa. Vůbec." Odpověděl. ,,To nejde, já....prostě víš, že ten strom je pro mě....jako útočiště a s tebou ještě větší." ,,Já vím, Lily. Ale když tam půjdeš, mohli by tě zabít." Řekl a společně jsme se rozešli do školy.
Další volná hodina. Musím být furt někde, kde jsou lidi, tak se ke mě nedostanou. Ale nešlo to. Potřebovala jsem jít pryč, od lidí, protože mě sužovalo, být s tolika lidmi. Šla jsem proto do umýváren a doufala, že mě nebudou hledat.
Jak jsem tak seděla na studené zemi v umývárnách, dveře se otevřeli. Ale kroky byly slyšet jenom jedny, jeden člověk. Lehce jsem zvedla pohled a zarazila se při pohledu na....myslím, že to byl Ethan. ,,Co chceš? Brácha sem nechtěl jít, tak jsi přišel sám?" Ptala jsem se ironicky.
,,Brácha neví, že jsem tady." Řekl a sedl si vedle mě. ,,A co teda chceš?" Zeptala jsem se a utřela si slzy, které mi z očí vytekly. ,,Vysvětlíš mi jednu věc?" Zeptal se docela mile, na to, že je to alfa z vraždící alfa smečky. ,,A co jako?" Nechápala jsem.
,,Když víš, že být ve Scottově smečce, ti nosí problémy, proč se s nimi prostě nepřestaneš bavit?" Zeptal se. Povzdechla jsem si. ,,Jak bych mohla....nejde to." Řekla jsem smutně. ,,Proč ne?" Nechápal. ,,Protože jenom díky Isaacovy, možná žiju. U mě doma to není lehký a jenom díky němu, se neřežu a možná, že kdybych se řezala, už bych byla mrtvá. To on je ten, kdo mě drží nad vodou. To on, je můj život." Ethan chvíli mlčel.
,,Ale takhle ti zase hrozí smrt ze strany mé smečky." Řekl zcela klidně. ,,Můžu se na něco zeptat já?" Zeptala jsem se pro změnu já. ,,Na co?" Nechápal on. ,,Ty jsi....na kluky?" Tahle otázka ho nejspíš zaskočila, protože ji nečekal. ,Jo, proč?" Nechápal. ,,Jen tak." Řekla jsem a pokrčila rameny.
,,Poslyš, kdyby ses přestala bavit se všemi ze Scottovy smečky, necháme tě na pokoji a už by jsme se tě nikdy nedotkly." Usmála jsem se. ,,Proč mi tohle všechno říkáš....ehm, Ethane?" Zeptala jsem se. ,,Protože....prostě proto, že my jsme si přišli pro alfu Dereka Halea a máme zabít jeho smečku, takže všechny, kdo je na Derekově straně. A jestli nechceš umřít, prostě se s nimi nebav." ,,Nejde to. To radši umřu, než se s nimi přestat bavit." Řekla jsem a vstala.
,,Proč jsem ti to tady vlastně všechno řekla? Proč s tebou vlastně mluvím?!" Nechápala jsem sama sebe. ,,Možná proto, že víš, že mám pravdu." Odpověděl a taky ze země vstal. ,,A nebo proto, že vím, že ty nejsi zas tak špatný a zlý, jak vypadáš a jak se chováš." Řekl jsem a odešla, aby o tom všem popřemýšlel.
Proč jsem s ním mluvila? Proč jsem mu to všechno říkala? Proč za mnou přišel? Je opravdu tak zlý, jak jsem myslela, že je?
A další hodina byla s naším 'oblíbeným' coachem. ,,Takže, vy....vy všichni...zítra jedeme na ten přespolní běh. Jede na něj McCall, Lahey, Boyd....jedno z těch dvojčat, pořád si je pletu..." Pak jmenoval dál, ale já přemýšlela. ,,....a Erd." Cože?! Zvedla jsem ke coachovy pohled. ,,Co?" Vypadlo ze mě. ,,Co se divíš Erd!....já tam taky nechci jet." Řekl naštvaně coach a pak se věnoval výuce.
,,Ahoj Lily." Řekl Isaac, když jsem na něj čekala před školou. ,,Ahoj, mohl sis pospíšit." ,,Jo, promiň, mluvil jsem se Scottem. Můžeme jít." Řekl a nabídl mi ruku. Propletla jsem si s ním prsty a vyrazili jsme směrem k mému domu.
------------------------------------------------------------
Chtěli by jste nový příběh, kde by to vlastně bylo přibližně přesně podle TW, ale byla by tam jedna nová postava, nejlepší kamarádka Scott a Stilese? Všechno, co prožívalo ti dva, by prožívala s nimi i jejich kamarádka. Kapitoly by vycházeli přibližně jednou týdně. Chtěl by někdo takový příběh? Prosím o odpovědi. :)
ČTEŠ
Jsem stále s tebou (TW) [Dokončeno]
Werewolf#Pokračování příběhu: Jsem tu (teen wolf) Lily už dávno zjistila, co jsou Isaac, Scott, Derek a Peter zač. Ale nečekala, jaké problémy spolu s tímhle tajemstvím přijdou Smečka alf je nebezpečnější, než si zprvu myslela. Ale jsou v alfa smečce všichn...