,,Jestli se z té postele nezvedneš, Isaacu....špatně to skončí." Mluvila jsem, když jsem stála nad mou postelí a snažila se ho probrat. Jenom zabručel, ale ani oči neotevřel. ,,Je škola...vstávej." Snažila jsem se dál.
,,Lily....to, že je škola, ještě neznamená, že do ní jdu." Zabručel a pootočil se. ,,Tak a dost! Jestli se teď HNED nezvedneš, nedopadne to pro tebe hezky!" ,,Jo, jasně." Usmál se, ale oči nechal zavřený.
,,Řekl sis o to." Řekla jsem a odstoupila od postele. Výhoda pro mě byla, že byl do deky tak hezky zamotaný. ,,O co jsem si ře..." Zatáhla jsem za deku a on spadl z postele. ,,Vážně?!" Zvýšil hlas a snažil se zadržet smích.
Vyvalila jsem oči a chtěla z pokoje utéct, ale chytil mě a otočil si mě k sobě. ,,Nedoporučoval, bych ti budit vlkodlaka, co che spát." Říkal se šibalským úsměvem. Kousla jsem se do rtu, abych se nezačal hlasitě smát.
,,Hele, to je moje práce." Řekl a políbil mě, přičemž mě do rtu i kousl. Odstrčila jsem ho od sebe. ,,Řekla jsem, že se jde do školy." Promluvila jsem a šla ke skříni.
Když jsme se konečně s Isaacem převlékli, vyskočil z okna a já seběhla schody. A víte co? Měla jsem tričko s krátkým rukávem.
Chytili jsme se za ruce a zamířili ke škole. ,,Dvě ty alfy chodí do školy." Řekl najednou. ,,Cože?!" Pak jsme si vzpomněla na ty dva. ,,Jo....myslíš ty dvojčata?" Zeptala jsme se. ,,Jak o nich víš?" Zeptal se on. ,,Mluvil jsi o dvojčatech a ve škole se najednou objeví dvojčata. Tak mi to logicky došlo." ,,Jak už jsem řekl několikrát, prostě jsi chytrá." Usmála jsem se.
Vešli jsme do školy a Isaac se ode mě na chvíli odpojil, šel asi za Scottem. Ale mě je jedno, kam chodí. On nemusí být furt jenom u mě.
Sotva jsem si sedla do lavice, zazvonilo. Ale ještě, než přišla učitelka si vedle mě někdo sedl. ,,Ahoj Lydie." Pozdravila jsem s lehkým úsměvem. ,,Ahoj Lily." Pozdrav mi oplatila.
Od té doby, co jsem poprvé šla do školy bez mikiny a všem jsem vysvětlila, proč jsem se řezala, tak se semnou všichni Isaacovy přátelé víc kamarádí. Teď už mám hodně kamarádů a opravdových.
-------------------------------------------------------------
Tak a je hotový prolog druhého dílu. Tak snad se líbil :)
ČTEŠ
Jsem stále s tebou (TW) [Dokončeno]
Lobisomem#Pokračování příběhu: Jsem tu (teen wolf) Lily už dávno zjistila, co jsou Isaac, Scott, Derek a Peter zač. Ale nečekala, jaké problémy spolu s tímhle tajemstvím přijdou Smečka alf je nebezpečnější, než si zprvu myslela. Ale jsou v alfa smečce všichn...