Do okna najednou skočil Isaac. ,,Je mi jedno, co si myslíš, ale teď jdeš semnou." Řekl a chytil mě za ruku. Otevřel dveře pokoje a i semnou seběhl schody a vyběhl z domu. Mojí ruku nepustil a venku pršelo jako z konve.
Dostal mě do auta a sedl si vedle mě. ,,Můžeme jet?" Zeptal se Argent. ,,Jo, můžem." Přitakal Isaac a Argent na to dupl.
Vepředu za volantem seděl Argent, vedle něj Allison a vzadu já s Isaacem. ,,Kam to jedeme?" Zeptala jsem se. ,,Do nemocnice, za Corou." Řekl hned. ,,Dobře....a proč jsi mě vzal sebou?" Zeptala jsem se zvědavě. ,,Protože nechci, abys udělala zase nějakou blbost, chci tě mít pod kontrolou." Řekl a já na něj zůstala koukat s otevřenou pusou.
Auto zastavilo před namocnicí a všichni jsme vyběhli z auta a běželi k hlavním dveřím. ,,Cítíš něco?" Zeptala se Allison Isaaca. ,,V tak hustém dešti ne." Odpověděl a všichni jsme šli dovnitř do budovy.
Pomalu jsme se plížili po chodbě, v čele s Argentem, který měl v ruce zbraň. Šla jsem vedle Isaaca a přemýšlela. On mě sem vážně vzal jenom proto, aby věděl, jestli nedělám nějakou hloupost? Musí být už hodně zoufalej. A upřímně? Ani se mu nedivým, že je ze mě na nervy.
Něco se ozvalo a Argent si pistoli nabil. ,,Beru to jako, že jste znepokojený." Řekl Isaac. ,,Zůstaňte u mě." Zašeptal Argent. Podívala jsem se na Isaacovu ruku a nakonec si s ním propletla prsty. Podíval se na mě a lehce se usmál.
,,Já jsem....něco slyšel." Řekl najednou Isaac. ,,Kde?" Zeptala se Allison. ,,Pod námi." Odpověděl, pustil mou ruku a lehl si na zem, aby lépe slyšel.
Nakonec jsme šli dál. Docela jsem se bála, protože mi došlo, že jsou tady i dvojčata, Kali a ten Deucalion, kterého jsem vlastně ještě nikdy neviděla.
Najednou z poza rohu vykoukl Scott a Argent ho málem zastřelil. Všichni jsme si oddechli. Scott vypadal překvapeně, ale zároveň si docela oddechl.
,,Takže jsou vlastně v pasti." Řekl Argent, když mu Scott všechno vysvětlil. ,,Přesně tak." Přitakal Scott a vešli jsme do jedné místnosti. ,,Když nazepneme proud, nedostaneme je ven." Řekl Isaac.
,,Počkat, počkat....když se zapne proud, uslyší, že se výtah hýbe ne?" Řekla Melissa. ,,Jak je zastavíme? Mají Jennifer a Dereka. Nemůžeme....s nimi bojovat." Řekl Scott. ,,Máš tady nás." Řekl Argent a podíval se na Allison.
,,Moc velké riziko. Chtějí jí zabít. A když zemře, nemůžeme nic udělat pro Stilesova tátu a Coru." Řekl Scott. ,,Ani nevím, která učitelka to je." Dodal Argent. ,,Ta s dlouhými hnědými vlasy, dost sexy." Řekl Isaac a všichni, včetně mě, se na něj podívali. ,,No....to je jen postřeh." Dodal rychle. Argent si povzdechl a Allison se podívala do zrcadla. ,,Já mám nápad." Řeka.
,,Fakt?" Zeptala jsem se Allison, když nám ten plán řekla. ,,Jo, fakt." Přitakala. ,,Umíš v tom aspoň běhat?" Zeptala jsem se pro jistotu. ,,No si teda piš." Přitakala.
Jako první z místnosti odešel Argent a potom Allison. ,,Vyjde ten plán?" Zeptala jsem se Isaaca. ,,Snad jo." Odpověděl nervózně.
Pak mě vzal za ruku a šel semnou zpátky do auta. Zavolala mu Allison a on si to dal na stojan v autě a zvedl to. ,,Můžeme?" Zeptala se Allison v mobilu. Isaac si povzdechl. ,,Jo." Řekl stroze. ,,Jsi nervózní?" Zeptala se ho.
,,Vypadám tak?" Zeptal se docela klidně Isaac. ,,Vůbec ne." Zakroutila hlavou Allison a pak zmizela z obrazovky mobilu. ,,Byl nervózní?" Ozval se z mobilu Argent. ,,Vyděšený." Odpověděla Allison. ,,Já tě pořád slyším a to velice zřetelně" Řekl Isaac. Seděla jsem vedle něj.
Allisonina hlava se zase objevila na mobilu. ,,Vyjeď, až je uvidíš jo?" Řekla a zase z obrazovky zmizela. ,,Jo, rozumím." Řekl Isaac a podíval se z okna auta.
Dvojčata se objevili na obrazovce mobilu a Isaac mobil položil na sedačku a vyjel a autem tak, jak mu Allison řekla.
Isaac zajel na parkoviště v nemocnici a zastavil. Vystoupil a ze sanitky právě Stiles s Peterem vytahovali Coru. ,,Honem, honem, honem!" Řekl Isaac. Zůstala jsem sedět v autě. ,,Mám jí." Řekl Peter. ,,Dobře." Odpověděl Stiles a pustil Coru. Peter jí dal do auta.
,,Stilesi jedem." Řekl Isaac a otevřel dveře auta u volantu. Stiles se najednou rozeběhl pryč. ,,Stilesi!" Zařval Isaac. Nasedl do auta.
Zapnul kameru na zadku auta. A zařadil řadící páku. ,,Musíme jet, šlápni na to!" Ozval se vzadu Peter. ,,Bez Scotta nemůžu." Řekl tvrdohlavě Isaac. Něco se ozvalo. ,,Chceš, aby Argenti taky zemřeli?!" Ozval se znova Peter. Isaac byl nervózní, hodně.
Na kameře se ukázali dvojčata. ,,Pro smilování boží, tak jeď!" Zařval Peter. Isaac dupl na plyn a auto začalo couvat. ,,Dobře!" Řekl. Dvojčata před autem samozřejmě uhnuli. Isaac zastavil, přeřadil a šlápl na to, takže auto se rozjelo dopředu.
Isaac zastavil. ,,Vidíš dvojčata?" Zeptal se Petera a asi i mě. ,,Ne." Odpověděl Peter. ,,Ale vidím Argenty." Dodal. Ozvalo se vlkodlačí vytí.
,,Teda....nechci bejt nepříjemnej, ale neviděl jsi je naposledy, když jsi zabil Kate a potom tě upálili?" Zeptal se Isaac a oba jsme se na Petera otočili. Byl v tahu.
Isaac vystoupil a já samozřejmě taky. ,,Kde jsou ostatní?" Zeptala se hned Allison. ,,Scott a Stiles šli pro Dereka a Jennifer a já musel dostat ven Coru." Odpověděl Isaac.
Kousek od nás zastavil šedý jeep, ne ten Stelsův. Vystoupil z něj Derek. ,,Kde jsou Scott a Stiles?" Zeptala se znovu Allison. ,,Stiles je ještě v nemocnic, zadrží kvůli nám poldy." Odpověděl Derek a šel pro Coru do auta. Vyndal jí. ,,Musíme ihned odjet." Dodal a spolu s Isaacem dali Coru do Derekova auta.
,,A co Scott a Melissa?" Zeptal se Argent. ,,Melissu odvedla Jennifer." Řekl Derek a položil Coru na sedadlo a zabouchl dveře auta. Cože? Chudák Scott....ale moment....proč se Derek tak moc vyhýbá tomu, aby nám řekl, kde je Scott? Chvíli byly všichni zticha, jak se snažili zpracovat, co právě Derek řekl.
,,A co Scott?" Zeptala se nakonce Allison. Derek se na ní letmo podíval a chtěl nastoupit do auta, za volant. ,,Dereku, kde je Scott!?" Zvýšila hlas Allison a Derek se na ní otočil a povzdechl si. Pak nám to všechno popsal. Ale proč šel Scott s Deucalionem? Vždyť to nedává smysl.
Jeli jsme se Isaacem a Corou k Derekovy domů. Tam jí Derek položil na postel a seděl u ní, dokud nezačalo svítat. Já jsem se chvíli vyspala na gauči u Dereka doma.
,,Umírá, že jo?" Zeptal se Isaac s pohledem upřeným na Coru. ,,Já nevím." Povzdechl si Derek. Nemůže mu umřít i poslední setra, chudák Derek. Nemůžu ho teď otravovat s tím, jestli by mě nekousl.
,,Co chceš dělat?" Zeptal se Isaac. ,,Nevím." Řekl znovu Derek. ,,Nechceš něco vymyslet?....." Zeptal se po chvíli zase Isaac. Začal se rozčilovat.
,,Protože zatím, co se Scott a Stiles snažili zabránit zabíjení nevinných lidí, ty ses tady klidně válel se skutečným vrahem! Víš vůbec, kolik lidí zabila?!" Začal zvyšovat Isaac hlas. ,,Erica a Boyd jsou mrtvý, Cora umírá a ty vážně neuděláš nic?!" Řval už Isaac.
,,Proč jsi nám tohle udělal?" Zeptal se už klidněji Isaac. Pak ale zase začal hlas zvyšovat. ,,Bylo to kvůli moci? Nudil ses? Byl jsi sám?" Vyptával se naštvaně Isaac. ,,Možná." Odpověděl Derek. Isaac poodešel dál od Dereka.
,,Řekl jsem Coře, že neodejdu. Pomůžu ostatním, až pomůžu jí." Dodal Derek. ,,Na to není čas!" Zařval Isaac, chytil mě za ruku, postavil z křesla a šel ke kovovým vrtům. ,,Blíží se úplněk. Šerif a Melissa můžou zemřít. Pomůžu jim já." Řekl a i semnou vyšel z bytu. Pak se ještě otočil na Dereka. ,,Můžeš se zdokonalovat v nic nedělání." Dodal a vrata zabouchl.
,,Kam jdeme?" Zeptala jsem se. ,,Za Argenty." Řek jakoby nic. Zastavila jsem, trhla za jeho ruku a tak ho taky zastavila. Otočil se a já se mu podívala do očí. ,,Isaacu...." ,,Nechceš zase mluvit o tom kousnutí, že ne?" Zeptal se naštvaně. ,,Ne, to zatím nechci. Chtěla jsem říct, že....tě miluju." Řekla jsem. Zaskočilo ho to. ,,Já vím, ty víš, že já tebe taky miluju, ale teď musíme zachránit ostatní." Řekl a políbil mě. Znovu mě pevně chytil za ruku a šli jsme dál....za Argenty.
ČTEŠ
Jsem stále s tebou (TW) [Dokončeno]
Werewolf#Pokračování příběhu: Jsem tu (teen wolf) Lily už dávno zjistila, co jsou Isaac, Scott, Derek a Peter zač. Ale nečekala, jaké problémy spolu s tímhle tajemstvím přijdou Smečka alf je nebezpečnější, než si zprvu myslela. Ale jsou v alfa smečce všichn...