,,Cože?!" Vyjekla jsem, když mi Scott řekl, že chtějí mluvit s Ethanem. ,,Vy jste se snad úplně zbláznili!" Řekla jsem nahlas.
,,S tebou mluvil ne?" Zeptal se Scott. ,,Jak to...." Nechápala jsem. ,,Isaac mi to napsal." Odpověděl Scott.
,,No....jo, ale nedobrovolně. Já s nimi mluvit nechtěla. Ale to, že mluví semnou, ještě neznamená, že bude mluvit i s vámi." Řekla jsem narovinu. ,,Tak to aspoň vyzkoušíme." Usmál se Stiles. ,,Jste magoři.....ale dobře." Dodala jsem a vydali jsme se najít Ethana.
,,Proč semnou vůbec mluvíte?! Pomohl jsem zabít vašeho kámoše a můžu znova." Prohlásil Ethan a já ho přejela vražedným pohledem.
,,Koukni na něj. To mi vyhrožuješ?! Já ti řeknu, co udělám. Ulomím extra obrovskou větev jeřábu, zabalím jí do vlčího moru, vyválím jí ve jmelí a vyrazím ti jí do..." ,,Hele, počkej Stilesi, stačí....chápeme." přerušil Stilese Scott. Překvapeně jsem na Stilese koukala, protože říct tohle alfě do očí vyžaduje značnou odvahu, kterou bych do Stilese nikdy neřekla.Pak se Scott otočil zpátky k Ethanovy a spustil. ,,Mluvíme s tebou....protože vím, že jsi Boyda zabít nechtěl. A kdyby se něco takového stalo teď....už to neuděláš." Řekl Scott a Ethan hned něco musel říct.
,,Nevíte, co jim dlužíme. Hlavně Deucalionovy. Kdysi jsme nebyly jako Kali a Ennis, nebyly jsme alfy." Vysvětloval Ethan. ,,Co jste byly?" Zeptal se Scott.
,,Omegy." Dostal ze sebe Ethan. Pak pokračoval. ,,Ve vlčích smečkách, je omega obětní beránek. Poslední žere a musí snášet všechno od celý smečky." Vysvětlil Ethan. ,,Ty a tvůj brácha jste byly čubky smečky?" Zeptal se Stiles. ,,Něco takovýho." Přitakal Ethan.
,,Co se stalo?" Vyzvídal Scott. ,,Byly zabijáci. Lidi o nás mluví, jako o zrůdách. To oni nám zajistili tu reputaci. A náš alfa....byl nejhorší z nich." Pokračoval Ethan.
,,Tak proč jste se nebránil? Vytvořit mega vlka voltrona a všem nakopat zadek." Řekl Stiles. ,,Nemohli jsme! Nevěděli jsme, jak to udělat." Zvýšil hlas Ethan.,,Deucalion vás učil." Pochopil Scott. ,,A pak jsme bojovali. Sejmuli jsme celou smečku, jednoho po druhém. A když jsme se dostali k naší alfě, žadonil o život.....a my jsme ho roztrhali.....doslova." Dovyprávěl Ethan.
Za celou dobu, co mluvil, jsem mu koukala do očí. Byl to dost zvláštní příběh a podle jeho očí i pravdivý.,,Co vaši vyslanci?" Zeptal se Scott a Ethan zavrtěl hlavou. ,,Všichni jsou mrtvý? Kali a Ennise taky?" Ptal se nevěřícně Scott.
,,Všichni až na....Deucalionova." odpověděl Ethan. ,,Morrellová." Dodal Stiles a já se na něj překvapeně podívala. To jako myslí naší psycholožku? Ona je Deucalionova vyslankyně?.....kdo je vlastně vyslanec?
Ethan se najednou levou rukou chytil za hrudník. ,,Co je, jsi zraněný?" Zeptal se okamžitě Scott. ,,Já ne.....můj bratr." Řekl docela vyděšeně Ethan.
Rozeběhli jsme se do umýváren. Ve zkratce....Aiden útočil na Coru, ale prý ona napadla jeho. Ethan kývl na Scotta, podíval se na mě a pak bráchu odvedl. Cora byla docela dost zraněná.
,,Hele Scotte....vím, že teď není vhodná chvíle, ale....kde je vlastně Isaac?" Musela jsem se zeptat.
,,No....on totiž...požádal jsem ho, aby dohlédl na Allison." Odpověděl Scott. ,,Fajn....tak dík." Řekla jsem a odešla z umýváren. Chudák Isaac....ta holka ho tenkrát napadla a málem zabila a on na ní teď musí dávat pozor. Popravdě nevím, jestli mě ta nenávist k Allison někdy přejde.,,Nechápu, proč nikdo nevolá policii." Řekla Lydie, když jsem doběhla do třídy. Na tabuli byly čtyři kruhy a v jednom z nich byla dvojka, kterou tam napsala Lydie. U Lydie stál Aiden. Ve dveřích stál Scott a vedle něj Ethan.
ČTEŠ
Jsem stále s tebou (TW) [Dokončeno]
Werewolf#Pokračování příběhu: Jsem tu (teen wolf) Lily už dávno zjistila, co jsou Isaac, Scott, Derek a Peter zač. Ale nečekala, jaké problémy spolu s tímhle tajemstvím přijdou Smečka alf je nebezpečnější, než si zprvu myslela. Ale jsou v alfa smečce všichn...