3. Derek nežije?

493 21 0
                                    

Zrovna jsme stáli v mém pokoji, když Isaac znervózněl a promluvil. ,,Dneska v noci si chce Scott promluvit s Deucalinem. Jdu tam s ním já, Derek, Byod a Cora." Řekl nervózně. ,,Co ve vlkodlačí řečí znamená jdeme si promluvit s Deucalionem, alfou všem alf?" Zeptala jsem se zvědavě. ,,Scott chce s Deucalionem jenom mluvit a Derek chce Deucaliona zabít." Odpověděl nejistě Isaac.

,,Jdu s vámi." Řekla jsem okamžitě. ,,Ne, nejdeš! Zbláznila jsi se?! Jdeme za smečkou alf. Zabili by tě dřív, než by jsi stačila mrknout." Řekl okamžitě.

Isaac po chvíli odešel. Sice Allison nenávidím, ale teď jí musím napsat. Ona tam určitě taky půjde bez svolení Scotta. Tak půjdu s ní.

Ahoj Allison, ty víš, co mají dneska kluci v plánu?

Nejdřív se jí zeptám, abych jí náhodou neřekla něco, co neví. Protože jestli to neví a já bych jí to řekla, tak by mě Scott asi zabil.

Jo, vím. Proč se ptáš?

Fakt se ptá, proč se ptám?! Kdybych to nevěděla, tak se logicky ptám, abych věděla, kam jdou dneska moji přátelé.

Jdeš tam? Potají?

Já vím, že mi to možná neřekne, ale ona přeci neví, že jí nenávidím, takže to své kamarádce klidně řekne.

Jo, jdu. Proč se ptáš?

Ježiši, proč se furt ptá, proč se ptám?! Prostě se ptám, tak by mi ty otázky mohla přestat psát ne?!

A můžu tam jít potají s tebou, prosím? Isaac mě tam nechtěl pustit, ale s takovou lovkyní, jako jsi ty, tam klidně půjdu.

Sice se mi velice protiví jí psát, jak je úžasná lovkyně, ale když budu psát tohle, tak mě spíš vezme. 

Jasně, klidně semnou pojď. Sejdeme se u toho sterého obchodního centra.

Fajn, díky Allison. Takhle mě tam dostaneš a budu tam taky, i když se to Isaacovy nelíbí. Jenomže on má prostě smůlu.

Po hodině už jsem schovaná čekala na Allison. ,,Ahoj, jak dlouho už tady čekáš?" Zeptala se, když přiběhla se lukem v ruce. ,,Jenom pár minut." Odpověděla jsem a nuceně se usmála. ,,Fajn, tak pojď, jedem dovnitř." Řekla a spolu jsme tam vešli.

Dostaly jsme se na horní patro. Když jsme tam přišli, tak to tam vypadalo fakt špatně. Ten slepej alfa všech alf....Deucalion, seděl na schodech. Boyd ležel na zemi. Vlkodlačí alfa měla nohu s drápama na krku jediné Derekovy sestry Cory. Scotta a Isaaca drželo za krk monstrum. To byly asi ty dvojčata, ale spojený. A uprostřed všeho stál ten nehorázně tvrdohlavý vlkodlak Derek.

Allison napnula tetivu a vystřelila první šíp, který zasáhl to obří monstrum ze dvou vlkodlaků, takže se ze sevření vymanily Scott s Isaacem. Další šíp střelila na zem a on zajiskřil, až alfy vyjekly a zakryly si oči. ,,Oči...zakrýt oči." Řval ten Deucalion. Allison střílela další a další šípy, které vždycky když narazily do země jakoby malinko vybouchli.

Derekova smečka se dostala ze sevření a byly volní. Allison střílela jeden šíp za druhým. Přestala střílet a Scott si nás všiml. Pak se všichni zase postavily a Scott upřel zrak na jednoho velkého alfu. Derek a Cora pomohli na nohy Boydovy. Scott zařval a s alfou se proti sobě rozeběhli.

Narazili do sebe a úplně všichni, včetně mě, čekali, že Scott jakožto beta odletí na druhou stranu nákupního centra, ale to se nestalo. Scott a ten alfa do sebe narazili se stejnou silou, což by se u alfy a bety stát nemělo. Nejsou náhodou silnější alfy?

Jsem stále s tebou (TW) [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat