8. Smrt jí obešla

448 21 0
                                    

Otevřela jsem oči a byly jsme už u mě v pokoji. Isaac mě donesl do koupelny, ale já nemohla plně vnímat.

,,Isaacu....nemůžeš..." Ozval se Stiles, ale Isaac mu skočil do řeči. ,,Já nemám na výběr! Nemůžu jít nechat takhle." Řekl s pohledem upřeným na mě. ,,On může Stilesi. On jo." Řekl Scott. ,,Pojďte ven." dodal Derek a všichni tři odešli z koupelny.

,,Lily já....moc se omlouvám, ale nemám ne výběr." Říkal s bolestí v očích. ,,To je v pohodě Isaacu....mě to nevadí."  Zašeptala jsem a on se usmál. ,,Fajn." Zašeptal. ,,Sice jsme spolu ještě nespali, ale jsme spolu, nevadí mi to." Sípala jsem dál. ,,Už se nenamáhej."

Isaac mě položil na záchod, ale jelikož viděl, že se neudržím v sedě, tak mě bez váhání položil na zem. Pustil do vany vodu a vrátil se ke mě. Pomalu mě svlékl, přičemž jsem párkrát zásténala bolestí.

Už nahou mě znovu vzal do náruče a položil do teplé vody. Vykřikla jsem, když se voda dostala na ránu na břiše a noze. Voda se zbarvila krví. Isaac mě ani nemyl mýdlem. Chvíli mě v koupelně nechal a šel pro oblečení na spaní.

Pak se vrátil. Pomalu mě vytáhl z vody a jemně osušil ručníkem. Ani jedinkrát se pohledem nezastavil na mém nahém těle a za to jsem mu byla vděčná. Pomalu mě oblékl, vzal do náručí a odnesl do pokoje. Derek už tady nebyl, ale Scott se Stilesem jo. ,,Jak jí je?" Zeptal se Scott. ,,Žije." Řekl Isaac a položil mě do postele.

Pak mi znovu Isaac odebral bolest a Scott se přidal. Konečně jsem se mohla zhluboka nadechnout,bez bolesti. Nechtěla jsem, aby to dělali, protože trpí, ale neměla jsem sílu jim ruce vytrhnout. Po chvíli toho sami nechali.

Isaac se položil za mě a chytil mě za ruku. Pak si začal pohrávat s mými vlasy. Ethan mi zachránil život a Isaac taky. Oba dva. Jak si Isaac hrál s mými vlasy, tak jsem nakonec usnula.

Isaac

Pohrával jsem si s jejími vlasy, dokud neusnula. Uklidňovalo to jak jí, tak mě. Konečně spala, a v klidu.  ,,Žije, je v pořádku." Řekl Scott. ,,Žije, ale není v pořádku. Kali jí málem zabila." Řekl jsem naštvaně. ,,Ale jenom málem." Pokrčil rameny Stiles. Zavrčel jsem na něj až se přikrčil. ,,Ano, a Ethan jí zachránil život. Kdyby nám nenapsal, zemřela by." Dodal Scott. ,,A to mě děsí ještě víc. Nelíbí se mi, že tenhle....prostě on, jí zachránil. Stejně mu totiž nevěřím."

,,Je jedno kdo, ale zachránil jí." Řekl Scott. ,,Já vím." Zašeptal jsem a políbil jí do vlasů. ,,To bude dobrý. Ona bude v pohodě." Řekl nakonec Scott. ,,Jo, bude. Ale bude mít další jizvy, jako by jich už teď neměla dost. Teď bude mít ještě na noze a na břiše." Odpověděl jsem.

,,Máme tady zůstat přes noc, kdyby se náhodou Kali vrátila?" Zeptal se Scott. Chvíli jsem přemýšlel, ale nemůžu riskovat, že se Lily znovu něco stane. ,,Jo, můžete." Řekl jsem nakonec. ,,Fajn." Řekl Scott a vytáhl nějakou deku. Stiles mu jí sebral a lehl si na zem. Scott se usmál na Stilese a sedl si na křeslo. Pak jsme všichni usnuli.

Lily

Vzbudila jsem se a kluci už si povídali. ,,Jak ti je?" Zeptal se Isaac. Pohnula jsem se a rány na břiše strašně zaboleli. Ztuhla jsem uprostřed pohybu a zavřela pevně víčka. Bolest začala najednou odcházet. Dokořán jsem otevřela oči a Isaacovy ruku vytrhla. ,,Včera tě to dostalo až dost." Řekla jsem potichu.

,,A je mi líp než včera." Odpověděla jsem. ,,Děkuju všem." Řekla jsme nakonec. ,,Za co?" Zeptal se pitomce Stiles. ,,Za záchranu života, tupče." Odpověděla jsem s úsměvem. ,,No, určitě je ti líp." Dodal Stiles. ,,Nebít Ethana...." Začal Scott. ,,Vím, Scotte, nemusíš to říkat." Přerušila jsem ho.

 Odkryla jsem deku a podívala se na kotník. Byly tam tři malé rány, ale hluboké. ,,No....tak a mám další jizvy a neřezala jsem se." Řekla jsem a pousmála se. Isaac se uchechtl.

,,Isaacu?" Ozvala jsem se po chvíli. Než ovšem stihl Isaac odpovědět, skočil mu do řeči Scott. ,,Derek napsal, že nás teď Kali nechá být." Řekl Scott a podíval se na nás. ,,Takže můžeme jít." Dodal Scott a Isaac přikývl. ,,Tak děkuju." Řekla jsem a oba potichu, aby je rodiče neslyšeli, vyšli z pokoje.

,,Co jsi chtěla?" Zeptal se po chvíli Isaac. ,,Kdyby....kdybych....byla...prostě kdybych byla jako ty, už se nemusím alf tolik bát a nebudu pro vás přítěží, ale pomocí." Řekla jsem a Isaac ztuhl. ,,Ne, taky bys to nemusela přežít, to ne, to nedovolím." Zaprotestoval. ,,Ale je to mé rozhodnutí a..." ,,Prostě ne! Chápeš? Nechci to, je to nebezpečné." ,,Nemůžeš mi zasahovat do života." Protestovala jsem já. ,,Můžu, kdyby tvá smrt zasáhla i do mého života." Řekl rozhodně.

,,Ale taky nemusím zemřít." Dodala jsem. ,,Nemusíš, ale můžeš....a to nehodlám riskovat." Ježiši! s ním se o tom prostě nedá bavit! Nemůže mi říkat, co mám dělat!

,,Ale co když je to jediná ochrana od alf?" Zeptala jsme se. ,,Není, nemůže být. Buď tě zabijí alfy, nebo kousnutí." Řekl. ,,Ale no tak, Isaacu! Pak už mě nebudeš muset tolik chránit." Řekla jsem naštvaně. ,,Nebudu tě muset chránit, protože budeš mrtvá, protože tě ten kousanec zabije. A už o tom nemluv." Řekl rozhodně a tím mě umlčel, jenom jsme leželi a mlčeli. Já ho fakticky zabiju!

,,Isaacu?" Povzdechl si. ,,Co je?" Zeptal se. ,,Já....miluju tě." Dostala jsem ze sebe. Asi ho to zaskočilo, protože neměl slov, asi to nečekal. ,,Taky tě miluju Lily....a nechci o tebe přijít. Ty to nechápeš, ale já tě miluju tak moc, že nechci riskovat, že by tě to kousnutí mohlo zabít. Já bych nepřežil, kdybys zemřela." Teď jsem byl zaskočená zase já.

Isaac se nadzvedl a naklonil se ke mě. Natočila jsemk němu hlavu. Podívala jsem se do jeho dokonale modrých očí. Zavřela jsem oči a on mě políbil. Jak já miluju jeho rty. Miluju ho takového, jaký je. Líbí se mi, že mě chce chránit, i když to někdy fakt přehání.

Odtáhl se ode mě a zadíval se mi do očí. ,,Nechci, aby se ti něco stalo." ,,Já vím, už budu opatrná a nebudu chodit do lesa." Řekla jsem a smířeně se usmála.

---------------------------------------------------

Dobrou noc všem. :)


Jsem stále s tebou (TW) [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat