Jiný příběh

333 12 5
                                    

Ahoj čtenáři....já bych chtěla udělat další příběh, ale potřebuju od vás poradit, jaký z těhle šesti příběhů mám napsat.
Napište do komentářů, jaký byste chtěli:

Allison (Teen Wolf)
neřemřela.....nebo možná jo, ale....někdo mi pomohl se vrátit.
Stále tady žiju.....ve světě plným vlkodlaků, kojotodlaků, banshee, kitsune, kanim, atd...

Jen Theo ví, že jsem naživu. Neřekne to Scottově smeče, je to mé přání. Občas se zajdu podívat na Scotta, jak spí. Uklidňuje mě to.
Ale mám pocit, že je jim beze mě líp.

Otec s Isaacem odjeli do Francie....vím, že se otec vrátí a Isaac.....to nevím.

Theo mi neřekl jak to, že žiju. Ale řekl mi, že to nikomu neřekne.
Smečka si poradí i beze mě.......nebo ne?

Talbot (TW)
Brett Talbot a Lori Talbot....zemřeli při....no, nebudeme si nalhávat, že to byla nehoda....zabili je lovci tak, že je srazili autem....

Jenže co když nezemřeli? Co když se jeden z nich probral a odtáhl toho druhého do bezpečí? Co když se někam zašili, aby se vyléčili....zahojili...nabrali sílu?

Co když se vrátí a budou moct pomáhat Scottovy a jeho smečce?

Tara Raeken
,,Myslíš si, že jsem mrtvá?"

,,Tak to se pleteš ty můj malej bratříčku."

,,Ty hajzle psychpatickej."

,,Ty vrahu prolhanej!"

,,Žiju a jdu si pro tvou hlavu...."

Hale (FF TW)
Co když Deaton měl dceru?
Co když byla Talie Haleová?
Co když se jí snažili přede všemi krýt?

Zjistí Derek, že měl ještě jednu sestru?
Zjistí Scott, že muž, jehož bere jako otce, má dceru?

-----

,,Ty to nechápeš, Dereku...."
,,Co nechápu?! Proč tě má matka kryla?"
,,Ne.....nechápeš, proč mě kryla...."

Další Haleová?
Talie Haleová měla tři děti....Lauru, Dereka a Coru.
Jenže co když měla Talie ještě jednu dceru, jejíž otec je jedna z alf? Jejíž otec je ten, kdo Talii tajně miloval. Jenže když se spolu vyspali netušili, že se Talii narodí dítě.....netušili, jak mocné dítě to bude.

Muž, jež tajně Talii miloval a s kým měla nedopatřením dítě.....se jmenuje Deucalion.

-----

,,Lež."
Není to lež, Scotte."
,,Deatone....to není možný."
,,Jsem jediný, komu to kdy řekli, protože jsem byl jejich vyslanec."
,,Takže ona je Derekova....."
,,Ano, ona je Derekova sestra."

Sister Chris Argent
,,Zabij ho!" Zařval na ní Gerard....její, můj a Kateiin otec.

,,Já n-n-nemůžu." Vykoktala.

,,Ty nejsi Argentová." Řekl a sebral jí zbraň. Namířil na vlkodlaka a vystřelil.....tak ho zabil.

,,Jdi mi z očí! Už tě nechci ani vidět!" Znovu zvýšil hlas a ona se se slzami v očích rozeběhla do domu.
_______________________

Tak napište, jaký se vám nejvíce líbí. Časem, někdy, bych napsala všechny, ale teď potřebuju jen jeden. Tak prosím pište, ať vím, jaký mám začít psát.





Jsem stále s tebou (TW) [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat