Autobus zastavil před nějakým motelem....paráda. Všichni jsme vystoupili. ,,No....už jsem viděl i horší." Dostal ze sebe Scott. Nechápavě jsem se na něj podívala, ale Stiles mě v otázce předběhl. ,,KDE jsi viděl horší?!"
Ozvalo se zapískání. ,,Poslyšte, utkání je odloženo na zítra. Tohle je nejbližší motel s největším počtem volných míst a nejmenšími výhradami proti přijetí....zvrhlíků, jako jste vy. Bydlíte po dvou, vyberte moudře." Zakončil trenér a všichni si začali bát klíčky. Pomalu mi začínalo docházet, že jestli Isaac bude s Boydem, tak já budu sama, ale to mě ani tak nevadí, i když musím přiznat, že z toho motelu jde strach.
,,A žádné sexuální perverznosti vy malý devianti jasné?! Své nemravné ručky si nechte výhradně pro sebe." Zakončil zase coach a já už mířila ke svému pokoji. A přesně, jak jsem si myslela, Isaac je s Boydem, takže já jsem....sama.
Došla jsme ke dveřím, odemkla je a chystala se jít dovnitř. ,,Lily!" Ozvala se Allison. ,,Proč nejsi s Isaacem?" Otevřela jsem pusu, jako že odpovím, ale nechtěla jsem jí odpovídat, tak jsem prostě zalezla dovnitř a zavřela dveře. Rozsvítila jsem. Jo, jednoznačně je to tady strašidelný.
Šla jsem dolů, abych si mohla v automatu něco koupit. Když jsem tam došla, uviděla jsem Stilese, jak z automatu vytáhl tři věci a automat byl rozbitý. Stiles se na mě otočil a ztuhl. ,,To já nerozbil, to Boyd." Řekl a zdrhl.
Protočila jsem očima a šla zpět do pokoje. Už jsem se chystala vejít, když jsem si všimla, jak Allison stojí před jedním pokojem a Lydia právě vešla dovnitř. Doběhla jsem k Allison. ,,Ahoj, co tam Lydia dělá?" Zeptala jsem se. ,,Já...nevím." Odpověděla dost nechápavě a vešla taky dovnitř. Zase jsem protočila očima a vešla za nimi.
Lydia rozsvítila nějaké světlo a všichni tři jsme si všimli, že je to pokoj v rekonstrukci. ,,Muselo to být přímo tady." Řekla Lydia. ,,Co?" Zeptala jsem se Allison. ,,Říkala, že slyšela, jak se tady někdo zastřelil." Pošeptala mi Allison.
,,Byly to muž a žena a....měli mladé hlasy a byly tady." Řekla Lydia a Allison k ní přistoupila. ,,Já ti věřím. Po tom, co jsme prožili, ti věřím." Dostala ze sebe Allison. Lydia se otočila k jedné stěně a šla k ní blíž.
Vrátila jsem se do pokoje a plácla sebou na postel. ,,Lily!" Ozvala se znovu Allison a vtrhla do mého pokoje. ,,Pojď semnou"" Řekla, chytila mě za ruku a vytáhla z pokoje.
Šli jsme do pokoje, kde byla i Lydia a Stiles. A začali jsme probírat, že se Scott chová divně. ,,Naposledy se Scott takhle choval za úplňku." Řekla Allison. ,,Já vím, semnou byl taky trochu divnej. Ale Boyd byl úplně mimo, vrazil pěst do prodejního automatu." Odpověděl Stiles.
,,Vidíte? To dělá ten motel. Buď musíme ihned vypadnout, nebo se někdo musí naučit vymítat, než se vlkodlaci zblázní a zabijou nás." Řekl Lydia a z nějakého šuplíku vyndala nějakou knihu. ,,Počkej moment jo? Co když to není jen motelem? To číslo v kanclu se zvedlo o tři..." Začal Stiles. ,,Myslíš, jako tři oběti?" Zeptala se Allison. ,,Co když má jít o tři vlkodlaky?" Pokračoval Stiles. ,,Scott, Isaac a Boyd...." Řekla Allison a mě zamrazilo.
,,Třeba tu nejsme náhodou." Dokončil Stiles. ,,Přesně! Takže můžeme ihned vypadnout?! Prosím." Vykřikla Lydia. ,,Na tohle se podívám." Řekl Stiles a vzal si od Lydie tu knihu. Oni tam něco dělali s tou knihou a já si stoupla k oknu a přemýšlela, jestli se mám jít podívat na Isaaca nebo ne.
Pak jsme se všichni znovu vydali do pokoje, který je v rekonstrukci. Stiles zkusil otevřít, ale bylo zamčeno. ,,Tady nebylo zamčeno." Řekla Lydia. ,,To je fuk. Scott, Isaac a Boyd musí pryč." Řekla Allison a Stiles se někam rozeběhl, když v tom se z pokoje ozval zvuk pily.
,,To jsem jediná, kdo to slyší?" Zeptala se Lydia. ,,To zní jako, když někdo pouští pilu." Dodala Allison. Stiles se vrátil a hned odpověděl. ,,To snad ne!" Prosím, ať to není Isaac.
Stiles vyrazil dveře a všichni jsme se nahrnuli dovnitř. Nebyl to Isaac, ale Ethan. ,,To ne, Ethane! Ne, Ne!!" Zařval Stiles a snažil se mu sebrat pilu, takže se o pilu prali a pila jela na plný obrátky. ,,Etahen!" Vyjekla jsem a zakryla si pusu. Lydia jako jediná koukla na zásuvku a pilu vypojila.
Ethan vytasil drápy a chtěl si rozdrápat břicho. Stiles, já a Allison jsme se snažili mu dát ruce od břicha. Nakonec se nám to povedlo a Ethan se spálil o ohřívač.
Ethan nejdřív zařval a pak se zvedl na nohy a začal se vyptávat. ,,Co se stalo?!" Pak odběhl. ,,Ethane!" Zařval na něj Stiles a rozeběhl se za ním, stejně, jako my tři.
Nakonec jsme ho dohnaly. ,,Copak mě neslyšíte? Nevím, jak jsem se sem dostal, ani co jsem dělal." Řekl Ethan a seběhl schody s námi v závěsu. ,,Snad bys nám měl pomoct, zrovna jsme ti zachránili život." Řekl Stiles a všichni jsme zastavili. ,,Zřejmě jste neměli." Řekl Ethan a odešel.
,,Co teď?" Zeptala se Lydia. ,,Najdu Scotta. Vy chyťte Isaaca a Boyda. Hlavně je musíme dostat pryč." Řekla Allison a vypařila se. Musím uznat, i když nerada, že tentokrát se mi její plán líbí, protože jdu najít Isaaca.
Stiles s Lydii se někam rozešli, a já ani nevím, kam šli. Ale šla jsem pomalu za nimi. ,,Někdo se topí!" Zařvala Lydia najednou a rozeběhli jsme se do pokoje Boyda a Isaaca. Zase prosím, ať to není Isaaca. Ne, ve vaně leží Boyd a má na sobě nějaký menší kovový trezor, a správně, topí se.
Stiles chce vanu vypustit. ,,Ucpal něčím odtok. Nedostanu se tam." Řekl Stiles. ,,Tak co teď?" zeptala se Lydia. ,,Pomozte mi." Řekl a všichni tři jsme z Boyda chtěli ten trezor sundat, ale byl až moc těžký, než aby ho tři lidé sundali.
,,Je mrtvý?" Zeptala se vystrašeně Lydia. ,,Vydrží vlkodlak pod vodou?" Vyšilovala Lydia. ,,Myslíš, že to vím?!" Zařval na ní Stiles. ,,Je to moc těžký!" Řekl Stiles a trezor pustil a vstal. ,,AU!" Zařval Stiles, protože se spálil o topení.
Lydia i já jsme na Stilese koukali a on koukal zamyšleně na topení, o které se spálil. ,,Hele, ohřívač." Dostal ze sebe Stiles. ,,Vždyť Ethan se dotkl ohřívače." Řekl Stiles. ,,Cože?" Nechápala Lydia a mě už to začínalo docházet. ,,Horko, oheň, to ho z toho asi dostane!" Vykřikl Stiles. ,,Je pod vodou!" Zařvala Lydia. ,,Já si to uvědomuju!" Zařval Stiles.
,,Počkej moment, v autobuse budou nouzové světlice, mají vlastní oxidant. Ty můžou hořet pod vodou." Řekla Lydia. ,,Víš to jistě?" Zeptal se Stiles. ,,Jo! Běž!" Zařvala a Stiles se vyřítil z pokoje.
Něco jsem uslyšela a Lydie nejspíš taky, takže jsme se obě podívali pod postel. Ležel tam vyděšený Isaac. Přiběhl Stiles a se světlicí se vrhl do koupelny.
Stiles světlici zapálil a strčil pod vodu. Jakime se to Boyda dotklo, vystřelil do sedu a trezor shodil. Pak se Stiles vrátil z koupelny do pokoje. ,,Ahoj isaacu, něco pro tebe mám." Řekl Stiles, strčil světlici pod postel a spálil i Isaaca.
Přiběhla Allison, že prý nemůže najít Scotta. Seběhli jsme schody a Stiles řekl, že půjde pro světlici, když se před námi objevil Scott držící zapálenou světlici a byl mokrý, ale ne od vody, ale od....oleje. To znamená, že ho nemůžeme popálit, protože bychom ho zabili. ,,Scotte?" Řekla opatrně Allison.
-----------------------------------------------
Další kapitola, konečně :)
ČTEŠ
Jsem stále s tebou (TW) [Dokončeno]
Werewolf#Pokračování příběhu: Jsem tu (teen wolf) Lily už dávno zjistila, co jsou Isaac, Scott, Derek a Peter zač. Ale nečekala, jaké problémy spolu s tímhle tajemstvím přijdou Smečka alf je nebezpečnější, než si zprvu myslela. Ale jsou v alfa smečce všichn...