18. True Alpha

362 19 6
                                    

Jeli jsme s Allison a Isaacem autem a Scott jel na své motorce. Jeli jsme hledat ten Nemeton. A samozřejmě Allison řídila, jak jinak.

Zastavili jsme u lesa a všichni vystoupili, Scott slezl z motorky. ,,V pořádku?" Zeptala se Allison Scotta. ,,Nevěděl jsem, co mu říct. To co jsi udělala bylo fantastický." Usmíval se Scott. Isaac k nim přistoupil.

,,Stiles se mi ještě neozval. Tobě je?" Zeptal se Isaac Scotta. ,,Tomu nerozumím." Odpověděl Scott. ,,Tak jo." Řekl si spíš pro sebe Isaac. ,,Nemůžeme čekat, pojďte." Dodal Isaac a rozešli jsme se do lesa.

Došli jsme ke skále, z níž je vidět celé Beacon Hills. ,,Přišel jsi na polední chvíli, Scotte" Ozvalo se za námi a já sebou trhla a všichni jsme se otočili na Deucaliona. ,,Zdrželi nás. Kde jsou ostatní?" Zeptal se Scott. ,,Zrovna se zabývají jinými činnostmi." ,,Jsme proti ní jen my dva?" Zeptal se Scott zaskočeně. ,,Budeš se divit, jak výborný tým jsme." Řekl. Nejraději bych mu rozmlátila hubu....ale než bych to stihla, bylo by po mě.

Scott se otočil na Isaaca. ,,Sežeň Stilese. A jděte do sklepení. My zdržíme Jennifer, aby jste je dostali ven." Řekl Isaacovy. ,,Jak to uděláte?" Zeptal se Isaac. ,,Mám plán." Odpověděl Scott.

Rozešli jsme se s Isaacem a Allison lesem. ,,Jdeme správným směrem?" Zeptal se Isaac po chvíli. ,,Vím, že jsme blízko." Odpověděla Allison. Isaac mě chytil za ruku. Začínala jsem mít větší a větší strach. ,,Neucítil bys pach?" Zeptala se Allison Isaaca. ,,Snažím se, ale nejde to...." Řekl Isaac, ale pak najednou zastavil.

,,Něco slyším." Řekl, když jsme se na něj s Allison podívali. ,,Je to....emitor, jako má tvůj táta." Řekl a podíval se na Allison. ,,Víš to jistě?" Zeptala se. ,,Určitě. Pojďte."Řekl, čapl nás za ruce a běželi jsme za zvukem Argentova vysílače.

Doběhli jsme k obrovskému pařezu. Když myslím obrovskému....tak myslím fakticky obřímu. To musí být onen pařez Nemetonu. Ale tak veliký pařez, že ten strom musel být obrovitanský....a nějaký tupec ho porazil, paráda.

,,Holky?" Řekl Isaac a my se podívali směrem, kam kukal. Byly tam dřevěné dveře do podzemí. Rozeběhli jsme se k nim, otevřeli je a vešli po schodech dovnitř dolů. Vypadalo to tam trochu jako sklep. Už když jsme tam lezli, začal foukat silný vítr a zvedat oblaka prachu a písku.

Seděli tam spoutaní Argent, Melissa i šerif Stilinski. Allison šla hned k otci, Isaac k Melisse a já k šerifovi. ,,Kde je Stiles? Kde je můj syn?" Zeptal se šerif. ,,A Scott?" Ptala se Melissa. ,,Taky přijdou. Už jsou na cestě." Odpověděl Isaac. ,,Dobře." Oddechla si Melissa.

V tom se začal řítit strop. Všechny tři jsme konečně rozvázali. ,,Honem!" Zařval Isaac. ,,Krucinál." Zaklel Isaac, když se sklep začal bortit ještě víc. ,,Rychle ať jsme venku!" Ozval se znovu Isaac, když v tom se sesunuli i schody a my byl v.....však vy víte kde.

Argent se podíval dírou ven. ,,Zablokovené." Řekl, když se na nás otočil. Až teď se začal skutečně bortiti celý strop. Isaac ho chytil a snažil se strop držet, aby nás nezavalil. Rozzářily se mu oči a použil svou super sílu. ,,Zdá se mi to, nebo se to tu zmenšuje." Řekl Isaac stále držící strop.

V tom sem skočil Stiles a strop podepřel hliníkovou baseballovou pálkou. Isaac vyčerpaně pustil strop. ,,Někdo musí Scottovy pomoct....nemůžou to...zvládnout." Řekla jsem vyděšeně. ,,Tak běž ty." Řekl Isaac. ,,Cože?" Nechápavě jsem se na něj podívala. ,,Jsem jen člověk." Dodala jsem. ,,Jsi...mocnější...než si myslíš." Řekl Isaac a pokračoval. ,,Možná jsi jen člověk, ale ne ledajaký. Ty jim zvládneš pomoct, já to vím." Koukali jsme si do očí. ,,Ne, to....tak je to špatně....máme být spolu...to...." ,,Lily....podívej se na mě....to je v pohodě, budeme spolu. Vím, že jím zvládneš pomoct." Držel mě za tváře a já mu koukala do očí. ,,Nebojíš se, že....mě můžou zabít?" Zeptala jsem se. ,,Bojím....ale pokud jim nepomůžeš....stejně tady umřeme." Řekl pravdu takovou, jaká je.

,,Fajn." Zašeptala jsem a Isaac mě políbil. Nikdo z přítomných nic neříkal. Už jsem se chystala vylézt, když se ozval její hlas. ,,Lily!" Otráveně jsem se na Allison otočila. ,,Chytej." Hodila mi jednu dýku a tři hroty na šípy....ty, které jiskří se styku se zemí. ,,Děkuju." Řekla jsem a vyběhla ven.

Chvíli trvalo, než jsem tam doběhla, ale nakonec se tak stalo. Deucalion stál kousek před Scottem a držel Jennifer. ,,Zabij ji." Zavrčel Deucalion na Scotta. ,,Dělej." Dodal. Když se Scott nepohnul ani pak, zařval asi alfa hlasem a Scott spadl na kolena a začal se měnit. ,,Zabij ji. Staň se tou alfou, kterou máš být. Nebo vaši rodiče zemřou. Staň se zabijákem."

Našla jsem v sobě tu největší odvahu. ,,Hej! Ty vlčí hovadu!" Zařvala jsem a hodila po něm dýku. Chytil ji, pustil Jennifer a tak rychle, že ani nevím, jak se to stalo, stál u mě. ,,A kdo jsi ty? Lidská havěť?!" Zavrčel. Vypadal odporně. Takový strach, jaký mám teď, jsem ještě nikdy neměla.

,,Ještě nejsou mrtvý!" Ozval se Scott. Deucalion se posměšně začal otáčet ke Scottovy. Jenže to jsem se mýlila, protože se pak rychle otočil a sekl mě do břicha a částečně i do ruky. Vyjekla jsem a sesunula se na zem. ,,A kdo je zachrání? Tvoji přátelé?" Došel Deucalion zpátky k Jennifer. Scott se postavil. ,,Moje smečka." A rozzářily se mu oči.

Deucalion zavrčel, doběhl ke Scottovy a chytil ho za krkem. Druhou rukou chytil tu Scottovu s drápy. ,,Možná jen potřebuješ trochu poradit." Řekl Deucalion a došel se Scottem skoro k Jennifer.

S bolestí jsem z kapsy vytáhla ony stříbrné hroty na šípy a ukázala je Scottovy. Došlo mu to. ,,Ještě jsem ti neřekl, na co mě Gerard upozornil.....Deucalion není vždycky slepí." Hodila jsem Scottovy z posledních sil hroty na šípy, Scott je chytil a hodil o zem. Zajiskřily a Deucalion znovu oslepl. Pak jsem omdlela....asi ztrátou krve.

Když jsem se probrala....Jennifer právě zabíjela Deucaliona tak, že mu mlátila hlavou o zem. ,,Jennifer! On to neví." Řekl Derek. ,,Co, neví?" Zeptala se....no, říkejme jí Jennifer, i když vypadá jako něco z nějakého hororou. ,,Jak doopravdy vypadáš. Ví, co stálo přivedení Kali do smečky. Ale neví, jaks zaplatila ty." Odpověděl Derek. ,,Ne, to vážně neví." Řekla, dřepla si k Deucalinovy na zem, položila mu ruku na oči a on začal děsně řvát. Byl to srdcervoucí řev....i když je Deucalion vlkodlačí hovado ještě větší, než je Peter....tedy možná, Peter je tak pořádný hovado, ale....prostě to byl strašný řev.

Jennifer mu odendala ruku z očí a on se na ní podíval no a....já znovu omdlela. Když jsem se znova probrala, už bylo po zatmění měsíce, Jennifer stála v kruhu z jasanu horského a Scott před kruhem. ,,Jak jsem řekla, Dereku....buď ty, nebo rodiče. Očividně si mám vzít je. Za pár minut budou mrtvý a já nebudu potřebovat zatmění ani k zabití démona vlka." Řekla Jennifer. Ne....nemůže....v tom případě....zemře i Isaac.

Scott se opřel o bariéru z jasanu a začal se o ní opírat. ,,To už jsi zkoušel, Scotte. A nevzpomínám si, že by to vyšlo." Řekla Jennifer. Ale Scott se nevzdával. Po chvíli byl celý obklopený modrou září, jak se snažil přelomit tu pečeť. Rozzářily se mu oči do žluta. Skrz bariéru už prošli obě jeho ruce a Jennifer se přestala usmívat. Scott dal do bariéru jednu nohu....a oči se mu změnily ze žluté na krvavě rudou, až jsem zatajila dech....i když jsem dech možná zatajila tou bolestí.

A pak druhou nohu, takže se beriéra přerušila, až to Jennifer dostalo na zem. ,,Jak jsi to udělal?" Zeptala se nevěřícně. I Derek s Deucalionem nic nechápali. ,,Já jsem teď alfa." Objasnil Scott. ,,Zastav tu bouři, kterou jsi vyvolala, jinak tě zabiju. I když to změní barvu mých očí." Řekl Scott. ,,Barvu těch mých to nezmění." Zavrčel Deucalion, došel k Jennifer a sekl ji do krku, takže se okamžitě sesunula mrtvá k zemi.

Derek se Scottem se otočili k Deucalionovy. ,,Matka mi jednou řekla, že jsi předvýdaví..." V tom jsem zase omdlela, ale to už jsem ztratila krve hodně....

------------------------------------------------------------------

Tak a Scott je alfa.....sláva. Komu se líbilo? :)








Jsem stále s tebou (TW) [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat