Dalšího dne se u mě doma Isaac neukázal. Napsal mi ale, že je u Dereka a že budou čekat na Kali a taky, že mají plán, jak Kali zabít.
Nevím, jestli jsem tak moc pitomá, a nebo tak moc zamilovaná, ale vydala jsem se k Derekovy. Noha mě sice ještě furt bolela, ale chodit jsem mohla, i když jsem kulhala.
Došla jsem tam a vešla do bytu. Ovšem překvapení pro mě bylo, že jsem šlápla do vody. ,,Lily, co tady děláš?!" Nechápal Isaac. ,,Musela jsme sem jít, za tebou." ,,Sakra! To snad už ani není možný! Poprvé ti řeknu, abys nechodila do obchodního centra, protože je to nebezpečné. Potom ti řeknu, abys nechodila do lesa, protože by ti mohli alfy ublížit. A nakonec ti řeknu, abys nechodila k Derekovy, protože tam bude Kali a ty mě zase neposlechneš. Už mi s tím lezeš na nervy!" Řekl neštvaně.
,,Tak jí pošli domů." Řekl Boyd. ,,To nejde, kdyby cestou potkala Kali, tak jí Kali zabije." Povzdechl si Isaac. ,,Doufej, že Kali zabije ten proud v té vodě." Řekl Isaac.
Netrvalo dlouho, a už jsme všichni seděli na něčem, a čekali, až sem přijde Kali a elektřina ve vodě jí zabije. Seděla jsem vedle Isaaca, kterej je zase na mě naštvanej. Já vím, že ho vždycky neposlechnu, ale když já si prostě nemůžu pomoct. Bojím se o Isaac a ta láska je silnější, než touha ho poslechnout. Prostě ho nemůžu poslechnout, nejde to, ne, když mi jde o Isaacovo bezpečí.
,,Hele, nemělo by to světlo svítit?" Zeptal se najednou Isaac ukazující na nějakou malou červenou žárovičku. ,,Jo." Odpověděl Derek. ,,No tak proč nesvítí?" Zeptal se nervózně Isaac. ,,Někdo vypnul nouzový proud." Odpověděl zase Derek. ,,A co ten hlavní?" Jakmile se Boyd zeptal, světlo zhaslo a všichni jsme sebou trhli a postavili se.
Derek váhavě vešel do vody a žádný elektrický šok nedostal. Jestli v té vodě není elektřina, tak se sem Kali dostane a zabije Dereka. Ne, nemůže Dereka zabít, to nejde, to nechci. Derek došel doprostřed bytu.
,,Dereku?.....co chceš dělat?" zeptal se nechápavě Isaac. Derek zvedl hlavu a zrudli mu oči. ,,Bojovat." Odpověděl naštvaně. Aha, pan Hale se rozhodl, že se rovnou nechá zabít od vraždící alfou, jak inteligentní.
Někdo začal do dveří kopat, až se otevřeli.....Kali. Derek stál už v proměně uprostřed bytu a na levé straně měl Isaaca a na pravé Boyda. Já jsem stála schovaná za sloupem, daleko od Kali.
,,Bud upřímná, Dereku....když zemřel Ennis, řekla jsem si, že se do toho dám. Najdu tě a zabiju....ať budeš kdekoli. Vzpomněla jsem si, s jakou oblibou se obklopuješ těmi dorostenci.A schováváš se za nimi.Napadlo mě, co musí holka udělat, aby tě našla samotného?" Dokončila Kali a otočila se ke dveřím.
Tak moc jsem se bála hlavně o Isaaca, přece jenom, to jeho miluj ze všech nejvíc. Vykoukla jsem zpoza sloupu, abych viděla, co se děje, a proč se ta Kali otočila k těm dveřím. Z poza rohu vyšli dvojčata a vedli....naší učitelku na angličtinu?! A.....dvojčata? Znovu jsem se za sloup neschovala, zůstala jsem s pootevřenou pusou koukat hlavně na Ethana. Ještě včera jsme si v pohodě povídali a teď tady jsou oba s Kali a drží naší učitelku, kterou....asi Derek miluje.
Kali se otočila zpátky k Derekovy a zase se ozval její odporný a slizký hlas. ,,Ty a já Dereku. Nebo jí roztrhají. Co říkáš? Myslíš, že mě porazíš v souboji?" Vyzvídala Kali. Derek kývl hlavou do leva a Isaac a Boydem se odebrali ke mě.
Kali se na mě letmo podívala a pak se podívala na mé břicho a nohu. Nakonec se škodolibě usmála, jako na svou kořist.
,,Vlastními zuby, ti rozervu krk." Vyhrožoval Derek. Pak oba zařvali vlkodlačím hlasem a Derek skočil po Kali. Začali se prát a Kali měla na vrh. Vždyť je taky alfa uč dlouho, Derek ne. A Kali má ještě k tomu něco jako sílu svých bet, tak nějak mi to Isaac vysvětloval.
Dvě alfa před námi se prali a všude stříkala voda, která měla původně sloužit k zabití Kali, a ne na koupání. Učietlka Blake vyváděla a snažila se od dvojčat dostat, ale marně, oni jí ještě k tomu drželi tak, aby na vše koukala.
Kali se ohnala a sekla Dereka do břicha. Blake zařvala. Kali se odrazila od slopu a sekla Dereka do obličeje nohou.
Prali se tak dlouho, dokud Isaacovy nepřišla zpráva. Jemně, abych nespadla, mě odstrčil na to dřevo, na kterém jsme předtím stáli. Pak se rozeběhl ke dvojčatům. Sebral jim učitelku Blake, Boyd vyběhl k Derkovy s Kali a voda začala jiskřit, protože do ní někdo pustil elektřinu.¨
Boyd, Kali a Derek se pod náporem elektřiny sesunuli na zem. Kali vstala a otočila se na dvojčata. ,,Držte ho." Dostala ze sebe Kali a dvojčata se k ní ihned jako pejsci rozeběhli.
Chytila Dereka za ruce a drželi mu je tak, aby měl vytasené drápy. Kali ze země zvedla Boyda a hodila ho Derekovy na ruce. ,,Ne!" Vyjekla jsem a rukou si zakryla pusu.
Derekovy oči zazářili o trochu víc, jak převzal Boydovu moc. Po tvářích mi začali stékat slzy. Nevím proč, ale Ethanovy a Aidnovy se v očích mihla lítost. Tak proč Derekovy drželi ruce?! To jsou oba takový idioti?!
,,Máš čas do příštího úplňku Dereku. Sna si vybereš chytře. Přidej se ke smečce. Jinak vás příště zabiju všechny." Řekla Kali a odešla. Dvojčata pustili Dereka a taky se pomalu otočili k odchodu.
Aiden už stál skoro u dveří a Ethan koukal na Boyd a Dereka. Bylo mu ti líto, tak ale nemá být takovej pitomce a poslouchat Kali jako pejsek.
Ethan daroval jeden pohled i mě, avšak já ho pozoroval a nechutí v očích. Nejdřív je to můj kamarád a potom pomůže zabít Boyda. Už jsem z něj zmatená. Pak odešel.
Derek začal říkat stále dokola ne, ne, ne, zatímco Boyd mu vykládal něco o zatmění měsíce. Blake a Isaac seděli na zemi a smutně na situaci hleděli. Isaacovy se v očích zaleskli slzy. Došla jsme k němu a sedla si vedle něj. Vztáhl si mě do objetí a oba jsme začali brečet, i když potichu, jenom nám stékali slzy po tvářích. Takhle zlomeného Isaaca nerada vidím. Naposledy jsem ho takhle viděla, když mě Kali málem zabila. Ale je na něj takhle hrozný pohled.
Do dveří vběhli Stiles, Cora a Lydia. Cora se rozeběhla k Boydovy, Stiles šel k Derekovy a Lydia zůstala stát ve dveřích.
Cora ležela na Boydovy a brečela. Derek taky brečel. Ano, Derek brečel! Bylo mi ho tak líto. Ztratil i svou druhou betu. A Cora? Proč brečela? Protože taky byla s Derekem, takže v podstatě patřila do Derekovy smečky, a v tom případě pro ní byl Boyd něco jako bratr.
Isaac mě večer odvezl domů....teda ne Isaac, Stiles mě a Isaaca hodil ke mě domů. Seděla jsem na posteli a Isaac vedle mě. Oba jsme mlčeli, neměli jsme slov.
Ale začala mě zase pálit ta rána na břiše. Zasyčela jsme bolestí. ,,Co je?" Zeptal se hned Isaac. ,,Zase mě pálí ty jizvy od Kali, na břiše." Zašeptala jsem a snažila se plně vnímat, ale přes bolest to nešlo.
,,Tak a dost." Řekl Isaac, jednou rukou mě chytil kolem pasu a uvěznil mi tak ruce. Druhou ruku mě chytil ze mojí levou a na ruce mu naběhli černé žíly. ,,Ne! Isaacu, pusť mě!" Snažila jsme se mu vykroutit. ,,Ne, nepustím." Řekl a taky zasyčel bolestí. Obličej mě stažený do bolestné grimasy.
Bolest mě začal opouštět. ,,PUSŤ MĚ!!" Zvýšila jsme hlas, ale jeho sevření nepovolilo, spíš naopak. Bolest přestala úplně a Isaac mě vyčerpaně pustil. ,,Tupče! Pročs to udělal?!" Ptala jsem se naštvaně. ,,Prostě tě miluju a chci pro tebe udělat cokoli, tohle pro mě byla jenom maličkost." Vysvětlil.
,,Ale ublížilo ti to. A to se zase nelíbí mě." Protestovala jsem. ,,Ale já dokážu snést víc bolesti, protože jsme vlkodlak." ,,Jo, já vím. Ale už to prosím nedělej."
--------------------------------------------------------
Dneska poslední kapitola, tak snad jste si jí užily. :)
ČTEŠ
Jsem stále s tebou (TW) [Dokončeno]
Werewolf#Pokračování příběhu: Jsem tu (teen wolf) Lily už dávno zjistila, co jsou Isaac, Scott, Derek a Peter zač. Ale nečekala, jaké problémy spolu s tímhle tajemstvím přijdou Smečka alf je nebezpečnější, než si zprvu myslela. Ale jsou v alfa smečce všichn...