4. Autobus

450 22 2
                                    

Najednou autobus zastavil. Scott vypadal, že ho to bolí opravdu hodně, bylo mi ho líto. Scott se najednou začal zvedat. ,,Scotte? kam jdeš?" Zeptal se ho hned Stiles. ,,Boyd....chce něco udělat." Odpověděl Scott. Hned jsme se otočila a zaměřila se na Boydovu ruku. Měl na ní drápy a pevně svíral sedadlo před sebou. ,,Ale jek tohle víš?" Zeptal se Stiles. ,,Sleduj jeho ruce." Odpověděl Scott.

Vyšel do uličky a pomalými pevnými kroky šel k Byodovy a Isaacovy. Došel k nim a chytil Boyda za ruku. Po chvíli, co spolu Boyd se Scottem mluvili, se Scott dobelhal zpátky na sedadlo. ,,Krize pryč?" Zeptal se Stiles. Scott kývl. ,,Výborně. Ale další problém....Ethan si každých pět minut kontroluje mobil. Jakoby na něco čekal...na zprávu, na signál, nevím, ale rozhodně na něco špatnýho, na zlo mám dost citlivý oko." Vysvětlil Stiles.

Podívala jsem se na Ethana. Opravdu koukal na mobil. ,,Neměl by sedět s Dannym." Řekl Scott. ,,Jo, přesně tak." Přitakal Stiles. Vzpomněla jsem si na to, jak za mnou právě Ethan přišel do těch umýváren a říkal mi, abych se přestala se Scottovou smečkou bavit. Prostě mám takové podezření, že není tak zlý, jak si všichni myslí. Ale kdybych tohle řekla Scottovy, neuvěří mi, nikdo by mi to nevěřil.

,,Zjistím, na co čeká." Řekl Stiles a vytáhl si mobil. ,,Co to děláš?" Nechápal Scott. ,,Zeptám se..." Odpověděl mu Stiles a začal si psát s Dannym. Etahn se najedou otočil a Scott se Stilesem se schovaly jako tupci za sedadla. Já jsem Ethana jenom přejela pohledem a zadívala se ven z okénka. ,,No, to nebylo zrovna chytrý." Dostal ze sebe Stiles.

Stilesovi přišla zpráva. ,,Ennis." Dosatl ze sebe Scott. ,,Co se tam píše?" Zeptala jsem se a Stiles ke mě natočil mobil. Nějaký jeho známý je nemocný. Možná nepřežije dnešní noc.

To je dost znepokojující. Ale co když to teda přežil i Derek? Co když Derek žije? ,,No jo, Ennis....tak to znamená...." Dosta ze sebe Stiles a Scott to dokončil. ,,Že není mrtvý." ,,Prozatím." Řekl Stiles.

Coach zase mluvil na Jareda a zase mu říkal něco o zvracení. ,,A vy ostatní si nemyslete, že to utkání vzdáme kvůli zácpě, nebo tornádu, nebo kvůli....Jaredovy. My tam dojedeme a nic nás nemůže zastavit.....Stilinski, nehlaste se!" Dokončil coach.

,,Asi kilák odtud je benzínka a kdyby jste tam zastavili, možná by ta zácpa..." coach Stilese přerušil. ,,Nezastavíme!" Řekl rozhodně coach. ,,Ale kdyby jste zastavili..." coach ho znovu přerušil. ,,Stilinski!" Zařval coach a zapískal na píšťalku. ,,Sklapnout! Na tohle je autobus moc malej, tak neklaďte hloupý otázky!" Řekl coach nakonec.

,,Debil." zašeptl si Stiles. ,,Volal jsi Deatonovy?" Zeptal se Scotta. ,,Má tam jenom schránku." Odpověděl Scott. ,,Tak dost, volám Lydii a Allison." Řekl Scott a vytáhl si mobil. ,,Jak nám pomůžou? Jsou v Beacon Hills." Nechápal Scott. ,,Už věčnost jedou za námi. Patetický." Řekl Stiles a začal volat.

,,Vím, že jste za námi. Dej mě na hlas." Řekl Stiles do mobilu. ,,Hele, Scott se nehojí." Řekl Stiles. ,,No, vlastně se to spíš zhoršuje. Krev začíná mít černou barvu." Objasnil do telefonu. ,,Mám snad doktorát z lykantropie?! Jak to mám vědět?!" Zvýšil do telefonu hlas. Allison s Lydii chvíli něco říkali. ,,Jo, snažil jsem se." Odpověděl Stiles. Allison zase něco říkala. ,,Vysvětlit?! Copak ho neznáš?!" Allison taky zvýšila hlas a položila to.

Tak Stiles vstal a šel ke coachovy. ,,Trenére, aspoň pět minut pauza na záchod. Vždyť už jsme tady tři hodiny a..." coach písknul na píšťalku. ,,k další pumpě je to sto kiláků..." písk. ,,sedět tři hodiny není zrovna zdraví..." písk. ,,a co naše měchýře..." písk. ,,ale..." písk. ,,tohle je..." písk. ,,přece..." písk. ,,prosím já..." písk. ,,nechte..." písk. ,,mě mluvit já..." písk. ,,pokaždé..." dlouhé písknutí. ,,Zpátky na místo!" Zařval coach. ,,DOBŘE!!" Zařval Stiles a chtěl si jít sednout na místo.

,,A Jarede, oči na horizontu." Řekl coach a šel dopředu.  Stiles se otočil a pak si sedl k Jaredovy. Ne, to ne...

Autobus zastavil a všichni začali vybíhat ven, i já vyběhla. Coach začal v autobuse stříkat nějakou voňavkou. ,,Jarede, ty srabe! Hej! Přineste někdo ručníky, nebo mop....novej autobus!" Vyřvával coach z otevřeného okénka autobusu.

Přiběhla Allison a se Stilesem pomohli Scottovy na záchody. Tam ho položili na zem. ,,Já...tady nemůžu být." Řekla jsem a odešla. Nemusela jsem znovu vidět tu ránu.

Po chvíli se vrátili Lydia a Stiles, že prý musíme zdržet autobus, než se vrátí Scott s Allison. Coach vyšel z autobusu. ,,Nástup! Do autobusu!" Zakřičel. Podívala jsem se na Lydii a Stilese, kteří po sobě taky koukali.

Najednou se Isaac vrhl na Ethana. Ze záchodů vyšli Scott a Allison. Doběhla k nim Lydie a pak i já. ,,Stilesi! Co je?" Zeptal se Scott, ale odpověděla jsem já. ,,Stiles mu řekl, co se to stalo a on po něm hned šel." Řekla jsem. ,,Kdo, Boyd?" Zeptal se hned Scott a šel se podívat.

Isaac Ethana mlátil hlava nehlava. Scott se mezi všemi protlačil. ,,ISAACU!!" Zařval Scott a Isaac přestal Ethana mlátit.

Když jsme znovu nastoupili do autobusu, tak Allison seděla se Scottem, Lydia se Stilesem. Boyd seděl sám a ke mě si kupodivu sedl Isaac. Ale přesto semnou nemluvil. Byl naštvanej, že jsem ho prostě neposlechla, když mi jasně řekl, abych za nimi nechodila do toho starýho obchoďáku.

Ucítila jsem, jak mi Isaac přejel rukou po paži. Lehce jsem sebou trhla a podívala se na něj. On však koukal jinam. Když jsem se znovu podívala z okna, chytil mě za ruku a propletl si semnou prsty. Znovu jsem se na něj otočila. ,,Když ti řeknu, abys někam nechodila....tak mě poslechni." Řekl a odklonil ode mě zrak. ,,Nemůžu furt být někde zalezlá, zatímco vy riskujete život." Ohradila jsem se na něj.

,,Jenomže my se rychle hojíme a to i když nás probodnou na břiše. Tebe by zabili jedním sekancem. Prostě mě příště poslechni, když ti něco řeknu." Řekl a pustil mu ruku.

-------------------------------------------------

Tahle kapitola je trochu kratší, doufám ale, že se líbila :)


Jsem stále s tebou (TW) [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat