Q&A

1.1K 51 74
                                    

❄Ida❄


Nie łatwiej wyjechać i znaleźć sobie innego chłopaka niż ranić całą trójkę?

Gdyby to było takie łatwe. Mój ojciec znalazł by mnie predzej czy później i wybrał za mnie.

Czemu nie posiadasz mózgu i wtedy zamiast spierdalac od Hoseoka ty nic nawet swojej matce nie powiedziałaś ?

Jak miałoby to wyglądać ? Zostałam zgwałcona i porwana, przez gościa z mafii bo mój ojciec, a twój mąż jest mafiozem. Przy okazji ja się w nim zakochałam, daj nam prosze błogosławieństwo.

Zostaw ich wszystkich i uciekaj w bieszczady. Oni wszyscy są powaleni uciekaj puki masz nogi !!

Genialny plan, kupuj bilety ja się spakuje.

🌟Hoseok🌟

Kiedy spalisz na stosie tą całą Surami ?

Nie spale, bo jest moją NARZECZONĄ !

Czemu jesteś z tą sucza, skoro jest szmaciskiem i ponoć Ida ci się nigdy nie znudzi ?

Jestem z Surami bo za nią teskniłem, a ona za mną. Rozstaliśmy się przez mafie i nie nazywaj jej tak ! Jest może trochę.. Troszeczke złośliwa, a co do Ida ma JungKooka i reszte adoratorów, wybrałem Suri bo ją chyba kocham. A Ida.. Nie znudziła mi się.

Dlaczego niby kochasz Ide, a tak naprawdę ciagle ją ranisz, nie widzisz jak ona Cię kocha ?

Nie ranie jej, ona nigdy by nie wybrała, ułatwiłem jej wybór. Surami i ja mamy lekki kryzys i to Suri ranie nie Idę.

Co czujesz do Idy ?

Chciałbym nic nie czuć bo jestem z
Suri.

Hoseok mam proźbe zabij tą głupią Sukami !

Surami, ona ma na imie SURAMI I NIE NIE ZABIJE JEJ !

Czy ty jesteś ślepy nie widzisz jak ta Surami kombinuje ?! Czy ty jesteś upośledzony ?

Co ? Moja Suri nie kombinuje i proszę mnie nie obrażać!

🐰JungKook🐰

Odpierdolisz się od tej Idy? Mieszasz jej tylko w głowie !

Odpierdol to ty się odemnie, ja i Ida moglibyśmy być szczęśliwi gdyby ludzie nie wpierdalali się miedzy nas.

Co czujesz do Idy ?

Kocham ją kurwa nad życie, tak powiedziałem to: kocham Idę.

Ahh Jungkook szkoda że nie możesz być z Idą, trzymałam za Ciebie kciuki, bo wydajesz się być spoko..
Ale coś knujesz, a nie wiem co..

Po pierwsze nikt nie zabroni mi być z Idą, wiem że jesteś spoko, a moje knucie w następnym rozdziale.

🐷Jimin🐷

To był tylko seks/Daddykink_Hoseok. {Zakończone} Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz