5.Bölüm O DERİN YEŞİL SU GÖZLERİ BATSIN!

1.7K 47 0
                                    

1 hafta sonra.

 Teyzem tedavi için amerikaya gitti bugün.  Çok şükür ki hiçbir şey olmadı.

1 Haftadır teyzemin yanında kalıyorum. Teyzemi geçirdikten sonra arabama binip evin yolunu tutuyorum. Bu arada Can ve Yağmur taşındılar evden.

Eve giriyorum ikisinin de yokluğu farkediliyor hemen. Sanırım onları çok özleyeceğim..

Anahtarımı anahtarlığa asıp duşa ilerlerken telefonum çalıyor.

Zeynep: Canıım?

Diyorum en samimi ses tonumla.

Melis: Hayatıım!

Zeynep: Evet dinliyorum.

Melis: Müsait misin? Sana geleceğim de bugün, çok sıkıldım.

Zeynep: Olur olur. Bekliyorum.

Telefonu kapatıp duş alıyorum. Odama girip iç çamaşırı çekmecemi açıyorum. Ve o günlük çarpıyor gözüme tam elime alıyorum ki kapı çalıyor. Defteri yerine bırakıp aceleyle giyiniyorum ve kapıya koşuyorum.

Delikten bakıyorum. Kerem!

Kapıyı açıyorum.

Kerem: Merhaba.

Zeynep: Merhaba.

Kerem: Bir şeye ihtiyacın var mı diye sormaya gelmiştim. Teyzen nasıl oldu?

Zeynep: Yok sağol. Teyzem amerikaya gitti tedavi için. İçeri gelmez misin?

Kerem: Olu-

Diyemeden. Kerem'lerin kattan bir kız bize doğru bağırmaya başlıyor.

Selen: Yemeğini soğutuyorsun ama. Hadii!

Kerem: Tamam.

Diyor kafasını kaldırıp. Tövbe yarrabi! Bu çocuğun kaç tane sevgilisi var?!.

Kerem: Neyse ben gidiyim  o zaman.

Zeynep: Görüşürüz.

Deyip kapıyı suratına kapatıyorum. Hayvan ya. Tekrar kapı çalıyor. Bak yine geldi hayvan! Ne isticek? Bir de beni de davet eder yemeğe falan. Patavatsız!

Kapıya yönelip açıyorum.

Zeynep: Ne var yine?

Melis: Hı?

Zeynep: Ay sen miydin ya. Gel gel!

Diyerek kolundan tutup içeriye çekiyorum. Birlikte salona ilerliyoruz.

Melis: Kimi bekliyordun ki?

Zeynep: Ouf Kerem sandım ya.

Melis: He şu mesele.

Zeynep: Mesele falan yok. Tamam mı?

Melis: Tamam ya ne kızıyorsun?

Birlikte akşam yemeği yedikten sonra televizyonun karşısına geçiyoruz.

Melis: Bak aklıma ne geldi?

Zeynep: Benim moralim bozuk. Yapmayalım ne geldiyse.

Melis: Neye bozuk moralin?

Zeynep: Kerem'in yaptıklarına. Teyzeme falan.

Melis: Kerem'e ve durumunuza uyan bir şarkııı. Buldum!

Ne diyor bu ya?

Melis: Kalk bilgisayarını getir.

Bilgisayarımı alıp geliyorum. Melis ses sistemini de bağlıyor bilgisayara ve bir müzik açıyor.multimedia-

SEN BANA AŞIKSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin