Selaam! Nasılsınız? Umarım iyisinizdir! Bugünümü size ayırdım, bölümü hazırladım. He bir de unutmadan. ZeyKer katili kanalın 'şeref'i başladı. Tabi ki bir Kerem fanı olarak diziyi izliyorum ama televizyondan değil. Onlara reyting yedirmeye hiç niyetim yok! Tavsiyem sizde bilgisayarlarınızdan izleyin canlarım. Katilleri unutmadık, unutmayacağız!
#İyi okumalar!
Zeynep//
Kerem: Hayatım 3. madde; karavanla istediğimiz yerleri gezmek. 4; ise eyfel kulesinin altında dans etmek o halde burdan sonraaki durağımız, Paris!
Diyor Kerem tabağıma 3 tane pancake bırakarak. Üzerine çilek ve muz koyup, bal gezdiriyor.
Zeynep: Yani evet mantıklı, ikisini birleştirebiliriz. Bu arada bunlar bana çok.
Kerem: Valla hiç anlamam hepsi bitecek!
Ayıptır söylemesi odamızın balkonunda Monte Carlo'ya karşı kahvaltı ediyoruzda!
Dün geceyi mi merak ediyorsunuz? Merak etmeyin sadece birazcık bayıldım. Ardından bir posta hastane yapmışız ve otel odasında kapanış! Bunlara alışmalıyım artık. Dün bedenim çok yorulmuşmuş yeterli besin almamışmışım. O yüzden Kerem'in yemek baskılarına mahrumum bugün! 100 kilo olacağııım! Obez olacağım! Yardım edin!
Kahvaltının ardından kahvelerimizi içip ardından da hızlı bir hazırlanmaya geçiyoruz. Hayır Kerem! Hayır önümde soyunma! Adonis, baklava! Hayır! Nayır nolamaz! Cüneyt Arkın'a selamlar. Bir dakika ya ben baklava diyordum en son, ne ara Cüneyt Arkın'a geldim?
Kerem: Zeyneeep? Beni izlemeyi ne zaman bırakacaksın diyorum. Dondun, hu huu?
Diyor çapkın gülümsemesiyle pantolonunu giyerken.
Zeynep: Hıı? Ben mi seni izliyormuşum? Tam bir ayaklı egosun kocacım.
Kerem: Teveccühünüz karıcım!
Dolabıma dönüp krem rengi fırfırlı elbisemle deri ceketimi alıyorum. Saçlarımda at kuyruğu yapıyorum. Keremse yatağa oturmuş beni bekliyor.
Makyajımıda tamamladıktan sonra son olarak parfüm sıkıyorum.
Kerem: Kime beğendirecekse kendini artık!
Yanına gidip elinden tutuyorum.
Zeynep: Bir kerede söylenmesen ölürsün zaten!
Odamızdan çıktıktan sonra asansöre binip aşağıya iniyoruz.
Otelin arkasından dolaşıp kumsala geçiyoruz. HAYIR HAYIR! 5. madde olan kumsalda sevişme'yi gerçekleştirmeye gelmedik. Bu soğukta soyunacak kadar deli değilim! Beni deli de sikmedi. Gerçi Kerem'in akıllı olduğu söylenemez ama!
Uslu uslu oturmaya denizin sesini dinlemeye geldik!
Denize yakın bir yere otuyoruz. Ben Kerem'e iyice sokulup göğsüne yaslanıyorum.
Kerem: Zeynep?
Zeynep: Efendim.
Kerem: Hazır kuma gelmişken 5. maddeye ne dersin?
Aklıma gelen başıma geldi diye buna diyoruz işte!
Zeynep: Hava çok soğuk ve de burası sıradan bir kumsal insanlar falan geçiyor.
Kerem : Evet haklısın.
Zeynep: Kereem?
Kerem: Efendim bitanem.
Zeynep: Acaba bizim çocuğumuz olsa nasıl olurdu?
Kerem: Bence erkek olurdu. Hatta ikiz olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN BANA AŞIKSIN
RomansaÇırılçıplak bir ağacım ben, ruhum vücudum azalıyor. Günbegün tükeniyor. Hergün bir başka hücrem beni terkediyor. Ne var ki ağaçlar gibi sonsuza dek varolmayacağım, yeniden tomurcuklanacak bir ilkbahar yok artık benim için. Benden giden her ne varsa...