Kurguyu, elimden geldiğince kısa tutmaya çalıştım.
Sizin destek ve yardımlarınızla hikayeyi geliştirmeye çalışacam.Umarım beğenirsiniz. Şimdiden teşekkürler...
_________________
"Bunu yapmamam gerektiğimi biliyordum ama kariyerinize sahip olduğunuz işinizi kaybettiğinizde, içinizi kemiren o sıkıntıdan kurtulmak istersiniz ve tek çare... tek çare bir Jack Daniel's içmek.
Evet, bir hafta oldu işimden ayrılalı fakat hâlâ onun etkisindeyim... İşten atılmanın, bana bıraktığı o acı gerçeğin etkisi. Bu yüzden kendime hakim olmak, yeni bir güne daha dinç bir şekilde uyanmak isterken yatmadan önce o viskiden alıp derin uykulara dalmak istiyordum. Doğru bir şey yapmadığımın da farkındayım. Fakat ne olursa olsun unutmak zorundaydım. Böyle, bu şekilde olmazdı.
İki gün önce arkadaşımından borç niyetine aldığım parayı elektrik faturası için değil de içkiye verdiğimi öğrenirse bu sefer gerçekten biterdim. Bir daha beni asla görmek istemezdi. Üstelik çok zor durumda kalmıştım."
Elimdeki kalemi not defterimin yanına bıraktım. Yan tarafımdaki saat 22:57'yi gösteriyordu. Artık yazmaya devam etmek istemiyordum. Aklımı kurcalayan onca şey varken...
Lanet olası içkiye başladığımdan beri doğru dürüst düzenimi sağlayamamış ve var olan azıcık zamanlarımı da boşa harcamıştım. Sol elimin farkında olmadan yorganımı avuçlarımın arasında sıktığımı farkettim. Ayın hafif aydınlatmış olduğu odamda şiltemin üzerinde otururken sinirlerimin beni esir alması, diğer elimde tuttuğum telefonumu sert bir şekilde sephanın üstüne atmama neden oldu. Üzeri boş olan sephanın üzerinden kayarak arka tarafa gürültülü bir şekilde düştü.
Son pişmanlığın fayda getirmeyeceğini bilmeme gerek yoktu sanırım. Şuan istediğim tek şey, uykuya dalmak ve bunun bir rüya olmasını -gerçekleşmeyecek olanı- dilemek. Kendimi cansız bir varlık gibi geriye doğru serbest bıraktım ve yastığıma öylece gömüldüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON YOLCULUK
Misterio / Suspensoİş hayatına kendini adamış bir kadın. Bir gün nedenini bilmediği bir sebepten ötürü işten çıkartılır. Bunun peşine düşse de kimse kendisine pek yardımcı olmuyordur. Zor durumda kalan Buket, bu şehirden gitmeye karar verir. Ancak yapacağı bu yolculuk...