Part 20

422 48 11
                                    

Στο αυτοκίνητο η ησυχία επικράτησε για λίγα λεπτά.
-Θα μου πεις τι λέγατε;
Τον ρώτησα.Εκεινος δε μου έδινε σημασία.Κοιταγε το δρόμο και οδηγουσε γρήγορα.Πλεον όμως ξέρω πως να τραβάω την προσοχή του.
Απλά κάθισα στη θέση μου και έβγαλα τη ζώνη μου
-Βάλε τη ζώνη σου Μαγια.
-Μπαα,αφού με αγνοείς θα σε αγνοώ και γω.
-Καλα
Είπε ο Λουκάς και αύξησε την ταχύτητα.
-Πήγαινε πιο αργα.
-μπα..
-έχεις όρεξη να σκοτωθούμε επειδή κανείς σα παιδί;
-εσυ το ξεκίνησες.Βαλε ζώνη και θα πάω πιο αργα.

Έβαλα τη ζώνη μου και σταυρωσα τα χέρια μου κάτω από το στήθος μου.
-ποιος ήταν αυτός που άκουσα στο τηλ τις προάλλες;
-ο Ηλίας.Ειμαστε φίλοι πολλά χρόνια.
-Φίλοι
Μονολόγησε ειρωνικά
-Ναι φίλοι.
-Μαγια τα αγόρια δε σε κάνουν παρέα επειδή θέλουν να σε έχουν φίλη.Αλλα βέβαια εσυ δε καταλαβαίνεις.
-Για να ξέρεις ο Ηλίας μόνο για φίλη με θέλει.Και αυτός και το αγόρι του.
Ο Λουκάς γύρισε και αφού χαμογέλασε,χαλάρωσε το σώμα του.
-Άρα αυτός και εσυ..
-αυτός και εγώ βάφουμε τα νύχια μας και βλέπουμε ρομαντικές ταινίες...Έτσι και αλλιώς εμένα μου αρέσει άλλος.
Είπα και ο Λουκάς έκανε μια λοξό τιμόνια.
-Σιγά..θα μας σκοτώσεις.
-Ώστε έτσι..
Είπε χωρίς να με κοιτάει.
-Στην ηλικία σου;
-Άσε με τώρα ξέρω ότι βαριεσαι ολόκληρος συγγραφέας να ακους τα ερωτικά μιας πιτσιρικάς.Δε θα σε έβαζα να υποστείς τέτοιο μαρτύριο.
-Ναι,σωστά
Είπε και ξεροκαταπιε.
Είμαι σχεδόν σίγουρη ότι ζηλεύει.Ζηλευει τον ίδιο του τον εαυτό και δε το ξέρει.
Ναι είναι η αλήθεια μου αρέσει ο Λουκάς.Το κατάλαβα γιατί όσο έλειπα από το σπίτι δεν μπορούσε να φύγει στιγμή από το κεφάλι μου.
Δε μπορούσα να σταματήσω να τον σκέφτομαι.
Αλλά ακόμη και όταν βρίσκομαι καθημερινά δίπλα του,και πάλι δεν βαριέμαι να τον βλέπω.
Το μόνο που μένει είναι να μου πει εκείνος τι επιτέλους θέλει από μένα.
-και που λες..
Μου λέει προσπαθώντας να ξανανοίξει την συζήτηση.
-αυτός που σου αρέσει..μένει στην πόλη σου;
-όχι όχι δε μένει στη πόλη μου.Γιατι ρωτάς;
-συζήτηση να γίνεται.Και για πες..σου αρέσει καιρό;
-Μου αρέσει καιρό ναι,αλλά αυτός δεν ενδιαφέρεται.
-εεε τότε ίσως να πρέπει να ξεκολλήσεις από αυτόν.
-λες εε;
-ναι ναι είναι βέβαιο.Εισαι μικρή βέβαια δε ξέρεις από αυτά,αλλά από την εμπειρία μου θα σου πρότεινα να μην ασχολησε μαζί του.
-ναι ίσως έχεις δίκιο.Αλλα Λουκά,ξέρεις όταν σου αρέσει κάποιος δε μπορείς έτσι απλά να ξεκολλήσεις.Ειδικα αν τον βλέπεις μπροστά σου συχνά.
Ο Λουκάς έσφυξε με δύναμη το τιμόνι χωρίς να πάρει τα μάτια του από το δρόμο.
-Ναι Μαγια το ξέρω.Τουλαχιστον σε κάνει να νιώθεις ωραία;
-Δε θα το λεγα.Ειναι ψυχρός απέναντι μου.
-Τότε πρέπει να ναι πολύ μαλακας.

Ένα ειρωνικό γελακι μου ξέφυγε αλλά ηλπιζα να μην το παρατήρησε.
-Ας τα αφήσουμε τώρα αυτά.Εσυ το τελείωσες το βιβλίο σου αυτές τις μέρες;
-όχι δεν έχω καταφέρει να βρω έμπνευση για να το τελειώσω.
-Γιατί έτσι;Έχω διαβάσει τη δουλειά σου και φαίνεται ότι έχεις ταλέντο σε αυτό που κανείς.
-Εσυ έχεις διαβάσει τα βιβλία μου;
Με ρώτησε με απορία.
-Ναι Λουκά.Επειδη βγαίνω και καπνίζω δε πάει να πει ότι δε με ενδιαφέρει η τέχνη.Στην τελική σπουδάζω λογοτεχνία.
-Δε μπόρεσα να τελειώσω το βιβλίο επειδή το μυαλό μου ήταν αλλου συνεχώς άλλου.
Είπε και άλλαξε την συζήτηση
-Που ήταν το μυαλό σου;
-Ξέρεις μπορούσες να στείλεις ένα μήνυμα να μου πεις ότι είσαι Καλα.
-Α δηλαδή μου λες ότι εγώ φταίω που δε τελείωσες το βιβλίο!
Του είπα καθώς έβγαζα τη ζώνη μου.Φτασαμε πριν το καταλάβω και φυσικά έβραζα από τα νευρα μου.
Από το αμαξι μέχρι και να μπούμε σπίτι δε σταματήσαμε να τσακωνόμαστε.
-Είσαι τόσο ανώριμη και ανεύθυνη!
-και εσυ είσαι τόσο ξινός και ενοχλητικός!
Του φώναξα ενώ έκλεισα Την πόρτα με δύναμη
Ενώ εκείνος με τα χέρια του με παγίδευσε στο τοίχο
-Άκου κοριτσάκι,δε θα παίζεις μαζί μου το κατάλαβες;
-ποιος παίζει μαζί σου είσαι σοβαρός!
-ποιος είναι αυτός που θες;Λέγε είναι αυτός ο ηλίθιος ο ιβαν;Λέγε γαμωτο ποιος είναι;
-Δε σου πέφτει κανένα λόγος και να μην σε νοιάζει!
-Δε γίνεται να μην με νοιάζει το καταλαβαίνεις;
-Και ποιος είναι ο λογ..
Δεν μπόρεσα να τελειώσω Την πρόταση μου όταν ένιωσα τα χείλη του στα δικά μου.
Τα χέρια του έσφιγγαν τα δικά μου με δύναμη και το φιλί του ήταν άγριο.
Οι ανάσες του ήταν κοφτές και έκαιγαν.
Με φίλαγε,με φίλαγε χωρίς να με αφήνει να αναπνεύσω.
Τον φιλαγα και γω.Τον ήθελα τόσο πολύ.Δε θέλω να σταματήσει ποτέ αυτή η στιγμή.
Σταδιακα  ελευθέρωσε τα χέρια μου.
Τύλιξε  το ένα χέρι του γύρω από τη μέση μου και με το άλλο χάιδεψε το πρόσωπο μου μπερδεύοντας τα δάχτυλα του με τα μαλλιά μου.
Τα φιλια του άρχισαν να κατευθύνονται προς τον λαιμό μου.
-Λουκά πεεε-περίμενε
Είπα κοφτά καθώς αφηνομουν στο άγγιγμα του.


ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ!!ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΤΕ ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΣΤΟΡΙ ΜΑΣ;

Hell noWhere stories live. Discover now