Οι μέρες πέρναγαν και η εξεταστική πλησίαζε.
Όλη μέρα ήμουν κλεισμένη μέσα και κύριο μέλημα μου ήταν το διάβασμα.
Σήμερα το πρωί γράφω το πρώτο μου μάθημα.
Σηκώθηκα πολύ νωρίτερα απ' ότι συνήθως και αφού ακολούθησα την καθημερινή μου πρωινή ρουτίνα,κατέβηκα στο σαλόνι και έφτιαξα πρωινό.
Έκανα ένα τοστ για μένα και ένα για τον Λουκά,με βούτυρο μέσα.
Την ώρα που έβγαζα το καυτό πρωινό από την τοστιέρα ένιωσα τα χέρια του,να τυλίγουν τη μέση μου.
-καλημέρα
Μου είπε γλυκά και με φίλησε στο μάγουλο.
Γύρισα προς το μέρος του και του χαμογέλασα.
-Τοστ με βούτυρο για τον πρίγκιπα.
Του είπα ειρωνικά και του έδειξα το πιάτο του.
-Θα μου το χτυπάς για πάντα;
Είπε και έφερε το πρόσωπο του κοντά στο δικό μου
-Ίσως
Απάντησα παιχνίδιαρικα και του δωσα ένα πεταχτό φιλί.
Έκανα να φυγω,αλλά με τράβηξε απαλά και με έριξε στην αγκαλιά του
-πρώτη φορά με φιλάς.
Είπε και με κοίταξε.
-τι λες;Έχουμε φιληθει τόσες φορές..
-Ναι,αλλά αυτή είναι η πρώτη που με φιλάς εσυ.Το πρόσωπο μου κοκκινησε και ένιωθα ότι τα μάγουλα μου θα πάρουν φωτιά.
-Εντάξει μη το κάνουμε θέμα.
Είπα και τραβήχτηκα ενώ εκείνος έμεινε με ένα χαμόγελο στα χείλη.
-Εγώ δε θα την ξεχάσω αυτή τη μέρα!
Είπε και πήρε το πρωινό του.Τρώγαμε ήσυχα στο σαλόνι και συζητάγαμε για την εξεταστική.
Αφού έφαγα,σηκώθηκα από τον καναπέ.
-Πάω πάνω να φέρω την τσάντα μου.Χρειαζεσαι κάτι;
-Αν σου είναι εύκολο,φέρε μου το μαύρο πουκάμισο μου.Ειναι στην καρέκλα στο δωμάτιο μου.
-Στο δωμάτιο σου;
Είπα και παραξενεύτηκα.
Δεν έχω πάει ποτέ στο δωμάτιο του Λουκά.-Ναι είναι στην πόρτα απέναντι από το γραφείο μου.
-ναι το ξέρω.
Είπα και χωρίς δεύτερη σκέψη ανέβηκα την σκάλα.
Άρπαξα την τσάντα μου και πήγα εξω από την πόρτα του δωματίου του Λουκά.
Άνοιξα την πόρτα σιγανά και μπήκα μέσα.Όπως το φανταζόμουν.Πεντακαθαρο,με σκούρο χρωμα στους τοίχους και με ένα ταιραστιο κρεβάτι.Ο ένας τοίχος είναι καλυμμένος από βιβλία.
Βρήκα το πουκάμισο που ήθελε και το δίπλωσα προσεκτικα.
Την ώρα που έκλεινα την πόρτα του δωματίου του,άκουσα το κουδούνι της πόρτας."Ποιος είναι τέτοια ώρα"
Σκέφτηκα ενώ πλησίαζα την σκάλα.Η πόρτα άνοιξε και αυτό που αντίκρισα με έκανε να αφήσω από τα χέρια μου το μαύρο καλοσιδερωμένο πουκάμισο.
Μια γυναίκα έπεσε στην αγκαλιά του Λουκά και τον φίλησε.Τον φίλαγε με πάθος.
Εκείνος είχε ανοιχτά τα χέρια του και τα μάτια του ήταν γουρλωμένα.
Με τα χέρια του έσπρωξε την γυναίκα που τον άγγιζε και σκούπισε τα χείλη του με το μανίκι της μπλούζας του.
-Μα τι κανεις;Ήταν το τελευταίο πράγμα που άκουσα να της λέει πριν φυγω τρέχοντας από εκείνο το διαμέρισμα.
YOU ARE READING
Hell no
RomanceΗ Μαγια από τότε που έχασε τους γονείς της άλλαξε.Τσιγαρα,ποτα και κακίες παρέες αποτελούσαν την καθημερινότητα της.Ο αδερφός της,που την φροντίζει όλα αυτά τα χρόνια αποφασίζει να τη στείλει σε ένα ιδιωτικό πανεπιστήμιο.Το πανεπιστήμιο βρίσκεται πο...