HAIDAR ABBAS GHANI..
miliye insey..ye hain ye hain mashhoor aur kamyab business man mr. haidar abbas ghani...business ki duniya my inhony tehelka machca kr rakha hua hai...ghuroor aur ghamand sy bharey huwe.har chiz ko khud k mutabik chalana pasand karty hain.....aur khud ko bas paisa kamany ki masheen bana rakha hai...din rat sirf kam kam aur kam....ghar bar sy inhy koi matlab nahi hai... ...inhy lagta hai ki jisky pas paisa hota hai...wohi insan duniya my khush reh sakta hai....ye sakht dil insan sirf ek hasti k liye pighlta hai..aur wo hain..inki dadi ammi.......
JAHANGEER USMAN QAZI....
ye hain hamarey hero number 2 ...bahut hi ana parast aur khuddar..mehnat aur imandari inky khoon my koot koot kar bhari hai..ksi k bhi sath ziyadti aur nainsafi hota nahi dekh sakty hain...enki izzat inky liye sabsey zada badhkar hai..ye life my bahut kuch karna chahty hain...par haye ri qismat etni phooti kabi inka sath nahi deti....mijaz kafi tez hai inka...akkhar aur kharoos bi bahut hain janab...zara bach k rehna yaron...
ANADIYA REHMAN....
ye hain miss. anadiya rehman..kismat ki mari hui larki...tayi jaan k zulm o sitam ny shabnam ko shola bana diya hai...inka shola roop to apko kahani k andar dikhega...padhney my kafi tez...har kam my super fast...ammi my basti hai inki jaan...khubsurti my koi muqabla hi nahi hai...lekin phir bi zindagi ki pareshaniyon sy din rat joojhti rehti hai...uparwaly sy bahut shikayty hain inhy...list kafi lambi hai so wo bad my pata lagegi...
IMANIYA ABBAS GHANI....
ab bari ati hai imaniya abbas ghani step sister of haidar abbas ghani ki..modern ..faishonable jo kapra ek bar pehen leti dobara uski trf nazar utha kar na dekhti.. ziddi ,hatdharm,akkhar ..apni zid k agey kisi ki bi nahi sunti..jis chiz par dil ajaye usy pakr hi rehti chahy jaan ki bazi kyu na lagani parey..apni zid my kabi kabi apna bahut bara nuksan bi kara baithti hain...par fark nahi parta kyunki jeet k nashey my jo choor rehti hai....
=====================
tadaaaaa...kaisa laga ap sabko mera surprise...? ummed karti hun ki achcha hi laga hoga...so friends..ye tha story k main characters ka introduction...kaisy lagey ap sab ko ye kirdar mujy comment karky batana na bhulen...jald hi main iska pehla episode post karungi..inshaallah....
keep voting....
आप पढ़ रहे हैं
TERE LIYE..
RomanceZINDAGI GANWA KAR BI JO ZINDAGI MILE,HAR KHUSHI MITA KAR BI JO EK KHUSHI MILE, TO MANG LUN TERE LIYE.... DIL AGAR JALA KAR BI JO ROSHNI MILE,JISM-O- JAAN MITA KAR BI JO EK HANSI MILE,TO MANG LUN TERE LIYE....