wo usey aj sy zyada haseen kabi ni lagi thi shayad..uska sharmaya lajaya..ghabraya roop dil my hulchal paida kar raha tha..wo uski hai..ye ahsas hi usey sarshar kar raha tha..wo ab bi wahem my tha ki kya wakayi takdeer us par etni meherban ho sakti hai..ki uski jholi my etni muhabbty aur chahty agyin...wo bas usey ek tuk dekhy ja raha tha..mano aj pehli bar hi usy dekh raha ho...wo usky es trh dekhny par ghabra gayi..phir hauly sy boli..
"kya hua..aisy kya dekh rahy hain..."
"khud ko yakeen dila raha hun apny khushkismat hony ka.." usny uska nazuk hath apny hath my liya..
"to ab apko yakeen hua ya nhi.." usny apna dusra hath haidar k hath par rakh diya..to haidar ny uski god my sar rakh diya..aur wo hauly hauly usky balon my hath pherny lagi...
"itna sukoon mujy kabi nahi mila ana....aisa mehsus ho raha hai jaisy meri ssalon thakan..dur ho rahi hai.." usny ana ka hath apny gal k nichy kiya...aur ankhy moond li...
"waisy ana kya mujhy ek bat bataogi..." usny yunhi ankhy bnd kiye huwe pucha..
"hmmmmm...puchiye.." wo usky chehry py apni ungli sy jany kya likh rahi thi..
"ye best friend sy shauhar kaisy banty hain..mujy sikhaogi..." usny sharart sy uska sar khud par jhuka kar sargoshi k andaz my kaha to wo lal tamatr ki trh sirkh ho gayi.
"haidar...choden mujy..main ni bat karti apsy..." wo uski giraft sy niklny ki nakam koshish karny lagi...to wo sidha hokr baith gaya..
"hmmm..batao na..jaan...mujy to kuch bi nahi ata..." wo uski nak par apni nak ragadty huwe bachkany andaz my bola...
"bhad my jaiye ap..." usny gussy sy usey parey dhakela..to usny furti sy uska hath pakad kar usey khud par giraya...
"ary sachchi jaan..meri help karo na ...its my first time.." usny sharat sy mu bisurty huwe kaha..aur sath hi usky ird gird ghera tang kar diya...
"ha..jaisy mainy to das bar shadi ki hai na..." wo jhalla kar boli ..phir apni zuban danto taly daba li....
"really ...tumhari bi pehli shadi hai.. achcha phir to mujy hi kuch sochna padega..." wo lagatar usy tapa raha tha...
"haidr na tang karen na...chorey mujy.." wo to ruhansi hony ko agayi....
"ab to khuda k siwa aur koi timhy mujhsy alag ni kara sakta..." usny apny lab usky dehekty labon k nazdeek kiya ki tabi uska mbl ring kiya...
"oh...shit...who is this bloody man..." uska mood kharab ho chuka tha..jabki anadiya k hothon par hansi agyi..
"tum hans rahi ho...thik h ...ab tumhy itna sataunga na ki sari hansi bhul jaogi..." wo uska gal khichta usey alg hua aur mbl kan sy lagaya...par usy phir sy khud sy laga liya..
"hello....jackson..."
"yes m hearing.."
"what..."?
" how..can is this possible..?wo ek jhtky sy khara hua..usky chehry k tassurat sakht ho gaye thy...
wo usy sawaliya nazron sy dekhny lagi..."i want to know every detail about that bloody..f*****g .b*****d...
i wil...kill him ...." just go and find him.." wo gussy sy dabi dabi awaz my chikha to wo sehem gayi..
"kya hua..haidar sab thik to hai na..." usny darty darty usky kndhy par hath rakha..tab usy apny lehjy ka ahsas hua..
"ooh... i am..iam so sorry.jaan..mujy khyal hi ni raha...." usny uska chehra hathon k pyaly my liya..
"its ok haidar...par apny bataya ni kya hua hai..."
"yar wo actually kisi ny hamary compny ki dubai project ki sari details leak kar di hai..aur usny hmsy phly dusri compny ko km rate my sale kar diya hai...." wo pareshani sy bola...
आप पढ़ रहे हैं
TERE LIYE..
RomanceZINDAGI GANWA KAR BI JO ZINDAGI MILE,HAR KHUSHI MITA KAR BI JO EK KHUSHI MILE, TO MANG LUN TERE LIYE.... DIL AGAR JALA KAR BI JO ROSHNI MILE,JISM-O- JAAN MITA KAR BI JO EK HANSI MILE,TO MANG LUN TERE LIYE....