"kya main puch sakta hun ki tumny us chotey sy ghar k badly etni badi raqam kyu ada ki hai haidar" wo usky cabin my uski table par file patakhty huwe boly jo apni chair par phailkar badey aram sy baitha hua tha....
"mere sawaal ka jawab do haidar.." usky tas sy mas na hony par wo ayen usky samny akharey huwe...
"excuse me.. mr. abbas ghani...kya apko pata hai ...kisi k cabin my jany sy pehly knock karny ka riwaaj hita hai..." wo mu me pen daly badey aram sy guftagu kar raha tha jabki wo buri trh tilmila chuky thy...
"jo pucha hai mujy uska jawab do...ye paisa haram ka nahi..meri din rat ki mehnat ka hai...tum isey es trh sy barbad nahi kar sakty ho..." wo es bar chillaye thy
"relax mr. abbas relax...itna hyper hony ki zarurat nahi hai..mainy jo bi spend kiya hai..wo meri ma k hissy ka hai jisey mainy apni mehnat sy badhaya hai na ki apny....so plz..next time be carefull.." wo unhy ghoorty huwe bola
"dekho haidar main tumhy phir samjha raha hun abi bi wakt hai sudhar jao...yun is trh sy khud ko barbad mat karo...warna sari umar siwaye pachtawe k aur kuch nahi bachega beta..."wo usy samjhany ki koshsh karny lagey jabki unky mu sy nikly lafz "beta" ny usky badan my chingariyan dauda di thin....
"don't you dare call me bluddybeta.... mr. abbas...just just leave now..." usky hath mt kanpkapi thi...uski ragen tani hui thi... wo jab bi us par haq jamaty to wo sulag uthta tha...wo paperwait ko apny hath my tezi sy ghumany laga jaisy khud par qabu pana chahta ho...
"but haidar ...
" leave now...just leave..leave..." wo tezi sy chillany laga uski ankhy lal..ho rahi thi...abbas ek dam ghabra kar uski trf badhey..to usny fauran unhy rok diya....
"mujy hath mat lagana...bas ..yaha sy chaly jaiye abi ..warna main nahi janta main kya kar baithunga..." wo table par dono hath tikaye unhy ghoor raha tha...
"hey....yar haidar kya ho gaya tum thik to ho na..." muid jo abi abi usky cabin mh aya tha yski ye halat dekh kar pareshan ho gaya..
"muid insy keh do yaha sy jaen.. warna mujhsy bahut kuch galat ho jaega....mujy enki shakl bi nahi dekhni..." wo muid sy mukhatib hua ....
"ok..ok.calm down ..haidar main inhy le jata hun...."
muid fauran abbas k pas pahucha aur unhy request bhari nazron sy dekha aur kandhy sy tham kar aram sy le jany laga.. jo mudh kar usy dekh rahy thy..
"uncle..plz.ap es wakt yaha sy chaly jaiye...haidar ki halat thik nahi hai...main apsy bad my milta hun..." aur wo jaty jaty ek dukh aur afsos bhari nazar us par dalty gaye. ..
=====================
"madam koi apsy milny aya hai..." mulazima ny akar ittela di..
"unhy guest room my bithao main abi ati hun..." wo apna dupatta thik sy sar par leti uth khari huin...
आप पढ़ रहे हैं
TERE LIYE..
Storie d'amoreZINDAGI GANWA KAR BI JO ZINDAGI MILE,HAR KHUSHI MITA KAR BI JO EK KHUSHI MILE, TO MANG LUN TERE LIYE.... DIL AGAR JALA KAR BI JO ROSHNI MILE,JISM-O- JAAN MITA KAR BI JO EK HANSI MILE,TO MANG LUN TERE LIYE....