part-15

308 12 4
                                    

"bhai main to bahut khush hun ki hamari beti is ghar my wapis agyi hai" saira ny pyar sy imaniya k sar par hath phera...

"ha saira main bata nahi sakti hun ki mujy kitni khushi mil rahj hai apni bahu ko yaha dekh kar fehmina nihaal hui ja rahi thin...jabki wo sabky itny pyar par phuly nahi sana rahi thi...usky liye ye ahsas bahut anokha naya aur pyara tha ..

" main to kehti hun ki kal ham ek badi dawat rakhty hain...aur sary khandan ko bula len...esi bahany sabsy imaniya ki mulaqat bi ho jaegi..." wo usman sahab ki trf dekh kar bolin..

"ha fehmina ye sahi rahega..kam sy kam ghar my kuch raunaq to lagegi.." wo khushi sy razamandi dety huwe boly..to zeb ny hurray ka nara lagaya ..to imaniya ny chaunk kar usy dekha...

"dikhny my to kitna bhola lag raha hai zeb..par harkaten tk dekho...muy is oar kadi nazar rakhni hogi tabi main muamly ki teb tak pahuchungi..." wo  apni sochon my gum lagatar usy dekhy ja rahi thi...

"kya bat hai bhabi ji ..kya main kuch zada hi handsome hun..." wo mazakiya andaz my bola to wo jhenp gayi aur baki sab muskura diye..

"ary chup kar ja shareer kahin k..aj hi sy bhabi ko tng karna shuru kar diya.." fehmina ny usky ek chpat lagayi..

"kyu na karun ammi..meri eklauti bhabi hain...itna haq to mera banta hai ktu bhabi..." usny imaniya sy tayeed chahi..

"bilkul thik kaha apny devar ji..." wo bas hauly sy itna hi boli..kyunki abi usy bahut..ahtiyat baratna tha..

"aur bhabi ap kaisi hain..." wo anadiya sy mukhatib hui ..jo lafz bhabi par..satpata gayi..

"main thik hun...aur ap...kaisi hain..aur dadi..wo to thik hain na..." usny fikr mandi sy unky baryy pucha...

"ji..dadi b thik hain..aur apko bahut yad karti hain..." wo usky chehry par jany kya khojny ki koshish kar rahi thi...

"bhabi ek bat puchun.."

"ha puchiye na..." wo sar jhukaye pairon ko hilaty huwe boli..

"kya ap bhai ko kabi maaf nahi karengi.. ..." usky saeal par wo hairani sy usy takny lagi. phir khud ko mormal karty huwe boli..

"agar tumhy hamhary mutallik sab kuch pata hai to ye bi pata hoga ..ki main kis bat par ghar chor kar ayi hun..." usny uski ankho my ankhy dal jar kaha to wo nazry jhuka gayi....

"ab tum batao kya kisi ladki k liye us shaks ko maafi dena itna asan hoga....jisny usy khud ki hi nazro my gira diya .." usky zakhm jaisy phir sy bhar aye thy...

"i am sorry bhabi agr mainy apko hurt kiya hai to...par ...hamy ye b to sochna chahiye..akhir unhony aisi bat ki hi kyu..." usky jumly par usny hairan hokr usy dekha...

"iska matlab tum bi mujh par shak kar rahi ho..." usy shock laga...

"nahi bhabi...main ap par shak nahi kar rahi hun...main bas itna kehna chahti hun ki koi to wajah hogi jo unhony itni badi bat bol di..." wo shayd usy kuch samjhana chah rahi thi...par wo abi jaldbazi nahi karna chah rahi  thi...

"jin logon ko dusron ko zakhm deny my lutf ata hai..unhy kisi wajah ki zarurat nahi hoti hai..." uski halq tak kadwi ho gayi thi...

"achcha bhabhi chalen chorey ye sab baten..ab mujhy ye bataen ki.. kya ap mujhy apni dost banny ka honour dengi..." usny hansty huwhath badhya. .jisy usny muskuraty huwe tham lia..

"thank you bhabi.." wo khushi sy boli..

"dosti ka pehla usool..no sorry, no thank you..." usny banawti narazgi sy kaha phir dono khilkhila kar hans padi...aur jahangeer jaisy uski hansi my kho sa gaya...

TERE LIYE..जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें