((plzzz...press the star button...)
"o.. hello mr. pagal ho kya...speed kam karo..."wo us ghumti hui gadi my idhar sy udhar ludhakty huwe chillayi ..wo behad tez aur buri trh sy gadi chala raha tha...
" my god!...emy....mujy nikal ismy sy ye to pagal ho gaya hai..." zeba ka to aur bura haal tha... ki altabi usny gadi mall k pas jakr ekdam hi rok di to wo jakr uski drivng seat sy takra
"outchhhhh... you junglee ganwar..main aj hi dad sy keh kar tumhari chutti karwati hun..." wo apna sar sahlaty huwe ..usy ghoir kar boli jabki zeba gadi rukty hi fauran bahr nikal gayi aur shukr ka kalna padhny lagi...
"meherbani hogi apki..." usny bina uski trf dekhy jawab diya...
"youuuu..... tumhy to main dekh lungi...." zor sy car par kick kiya.. uska gussy sy bura haal tha...
"pehly khud ko dekh lo wo ziyada behtar hoga...." wo apna mbl kan sy lagaty bola to imaniya ny jaldi sy apni purse sy ayena nikala aur jo nazar khud par padi to wo hairan reh gayi...sarey bal bikhar chuky thy...undono ladkiyon ki halat dekh kar usky hothon par hansi ring gayi....aur us hansi ny usy sulga hi to diya tha....
",ye tumhy bahut mehenga padega mr." wo usy ungli dikhati warn karti boli...
"main yaha par 45 mnt tak wait karunga usky bad khud hi ajana..." wo uski bat ko ignore karta hua bola aur... apne mbl pr kisi sy baten krny my busy ho gaya...
aur wo bas uski himmat par hairan hoti reh gayi....=======================
"how dare she..? how......?... chorunga nahi main tumhy....chahy tum kahin bi ho main tumhy dhund nikalunga...."wo bar bar punching bag par apna gussa utarny ki koshish kar raha tha...par usy kisi pal qarar na araha tha....aisa kaisy ho gaya tha..ki koi haidar ko yun bich sadak pr zaleel kar jaye aur wo kuch bi na kar paye...uski ankho k samny phir usi anjan ladki ka chehra ghoom gaya...aur gussa ek bar phir sawar ho gaya aur es bar wo samny ki us deewar par ghoonsy barsany laga...
thodi hi der my usky hath sy khoon risny laga to pas kharey muid sy raha na gaya...
"ary bas kar dy yar..kya khud ki jaan le lega tu...hato yaha sy..." wo usy waha sy khichta hua bola..to ysny uska hath jhatak diya..."mujy chor do muid tum jao yaha sy..." wo phir agey badha to muid bich my agaya..
"le to phir tu apna shauk mere siney par pura kar ly bas..." wo dheet ban kar dono bazu failakr khara ho gaya to haidar ny gussy sy khud ky hath par ghunsa mara...
आप पढ़ रहे हैं
TERE LIYE..
RomanceZINDAGI GANWA KAR BI JO ZINDAGI MILE,HAR KHUSHI MITA KAR BI JO EK KHUSHI MILE, TO MANG LUN TERE LIYE.... DIL AGAR JALA KAR BI JO ROSHNI MILE,JISM-O- JAAN MITA KAR BI JO EK HANSI MILE,TO MANG LUN TERE LIYE....