part-7- ENGAGEMENT..

278 10 4
                                    

mangni ka sara entizam ghani mention k shandaar hall my rakha gaya tha .jisey aj nihayat khoobsurati k sath sajaya gaya tha....

jisey aj nihayat khoobsurati k sath sajaya gaya tha

ओह! यह छवि हमारे सामग्री दिशानिर्देशों का पालन नहीं करती है। प्रकाशन जारी रखने के लिए, कृपया इसे हटा दें या कोई भिन्न छवि अपलोड करें।

"ary ary aiye aplog plz andar chaliye..." dadi ki khushi to aj dekhty ban rahi thi har any jany waly sy badey dil khol kar mil rahi thin...wo rang k rang k silver kadhayi waly suit my sar par dupatta liye chehry par muskurahat sajaye huwe thin..

"aye...allah sab kuch achchy sy nibat jaye bas apna rehmo karam yunhi ham par banaye rakhna..." wo upar ki trf dekh kar duwaen b karti ja rahi thin...tabhi wo haseen jodey falak sy utar kar zameen par aye....anadiya ny gray net ka khoobsurat sa lehenga pehen raka tha usky bal khuly huwe sath hi curl karky ek side par thy.... uski surkh safed rangat jo ki es wakt make up sy lashkary mar rahi thi...hothon par red lipstik lagaye wo itni dilkash lag rahi thi ki samny kharey shaks ko us par sy apni nazry hata pana mushkil lag raha tha...wo is wakt gray three pees suit my apny shandar personality k sath kafi handsome lag raha tha...usny apni life my bahut si khoobsurat ladkiyan dekhi thi par kabi usny is trh sy mehsus nahi kiya tha jaisa ki aj usy lag raha tha...wo bahut koshish kar raha tha usko na dekhny ki...par nazry bar bar bhatak kar bas udhar hi thehri ja rahi thin....

anadiya ko mehsus hua tha jaisy kisi ki nazry lagatar us par gadhi hui hain

ओह! यह छवि हमारे सामग्री दिशानिर्देशों का पालन नहीं करती है। प्रकाशन जारी रखने के लिए, कृपया इसे हटा दें या कोई भिन्न छवि अपलोड करें।

anadiya ko mehsus hua tha jaisy kisi ki nazry lagatar us par gadhi hui hain...aur nazar utha kar dekha to ...dono ki nazry takrayi...anadiya ka dil etni zor sy dhadka agr usky pas koi khara hota to wo bi sun leta..wo fauran mudh gayi par haye ri kismat..

"ary zara couples ko ek sath khara kariye mujy kuch pictures nikalni hai..." photo grapher camera sambhalty huwe bola to dani ny fauran usy haidar k kareeb la khara kiya...aur usky jism sy to rahi sahi jan bi jati rahi  thi...

usky mehengy perfume ki khushboo usy bahut nervous kar rahi thi...
"main kaisy le paungi es insan sy badla...khuda meri madad karna kahin es jaal my main khud hi na fans jaun..." wo bechari dar k mary bas dua hi karey ja rahi thi.....jab ki sath khara haidar apni apni puri shan o shaukat sy gardan akdaye khara tha....

"mubarak ho ana meri jan...hai main mar jaun tu kitni khoobsurat lag rahi hai..jija ji to gaye kam sy..." rukhsar jo ussy galy milkar bolna shuru hui...to anadiya ka ji chaha uska gala hi daba dy..jabki lafz jija ji par wo pehlu badalty reh gaya..

TERE LIYE..जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें