part-13

263 9 2
                                    

"assalamu alikum..pyare doston..main ek bar phir hazir hun...ha ha janti hu thoda late ho gayi hun...par jaisa ki ap sab janty hain...RAMZAAN ka mubarak mahina chal raha hai...esliye wakt nikalna thoda mushkil ho jata hai...esliye ap sab sy guzarish hai ki late update par naraz na hon...main eid k bad sy inshaallah jald sy jald update karungi....tab tak k liye enjoy the episode....
===========================

"sir...mam..ny ghalat deal sign ki hai...hamny bahut samjhany ki koshish ki par wo...." abrar file liye usky pas khara tha....

"wo jo chahti hai usy karny do..."usny kursi sy take lagaty huwe kaha..

" but sir issy company ka kafi loss hoga..."usny samjhany ki koshish ki...

"wo is company ki 50% ki malik hai..esliye wo jo chahy wo kar sakti hai...." wo file band karty huwe bola...

"but sir..."

"no more argument..." wo bat khatm karty hua uth khara hua to abrar sar jhuka kar reh gaya...

"you may leave now..." usny ek hath apni pant ki jeb my dala aur  dusry sy cigarette k kash lagany laga..to abrar chupchap waha sy nikl gaya...

"main bi dekhta hun ki tumhari nafrat kis hadh tak jasakti hai..agr tumhy mujhy nuksan  pahucha kar khushi mil rahi hai...to ye hi sahi....mujy nahi pata main ye sab kyu kar raha hun par.....us rat tumhari ankho ki paki..tumhary lehjy ki sachchayi...aur tumhary aitraf e muhabbt ny mujhy badal kar rakh diya hai...main nahi janta ye muhabbt hai ya kuch aur...par dil karta hai tumhy hansta hua dekhun....hansi arahi hai es bat par ki wo wo insan ye sab keh raha hai jisny  tumhy sabsy zada takleef pahichayi hai...par main wada karta hun ...tumhari har takleef har zyadti ki bharpayi karunga main.....kyunki aisa karky mere dil ko qarar araha hai......." wo mbl my uski tasveer par nazary gadhey huwe bola....

==========================

"kya mujhy dadi ki bat man leni chahiye aur mujhy sach my wapis chaly jana chahiye...." wo lagatar socho my uljhi hui thi...

" mamma  keh rahi thin..ki wo is rishty ko todna chahty hain...par phone par wo jis trh bat kar rahy ..mujh par ilzam laga rahy thy....mujhy kuch bi samjh nahi araha hai mai kya karun...ya alla meri madad kar...." wo apny gatho ko apas my masalty huwe lagatar socho k udhed bun my lagi hui thi....ki ek dam hi kisi khyal k tehet chaunk uthi..

"anadiya ghar chor kar ja chuki hai..aur main abi tak ek bar bi bhai k pas nahi gayi... i think mujhy pehly bhai sy bat karni chahiye ..main khud my itna masroof rehti hun ki ek pal ko umky bary my nahi sochti hun...." achanak hi wo bed sy uth baithi...

"ya allah unky aur anadiya k bich bi to kitni problems chal rahi hain...aur main...many ek bar b kuch janny ki koshish nahi ki....bhai mere liye kitna kuch karty hain aur mainy...apny matlab k siwa kabi unki khabar tak na li...."

TERE LIYE..जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें