part-5- AMNA -SAMNA

325 10 6
                                    


"tumny to apny pagalpan ka pura saboot de diya hai...." wo gadi drive karty huwe uski trf dekh kar tanziya hasa ...

"mera pagalpan tumny abi dekha kaha hai" wo usy ajeeb si nazron sy dekh rahi thi...

"tumhy pata hai tumhary jaisi ladkiyon ko na main chand dino my hi durust karky rakh dun....jitni akad aur hekdi hai na...pal bhar my udan chu kar k rakh dunga..." uska bas nahi chal raha tha ki usy chalti car sy hi phek dy..rat ka 12 baj raha tha...usy apny ghar par hona chahiye tha...jahangeer ko ladkiyon ka rat ko yun ghumna sakht zeher lagta tha.....

"chalo diya tumhy mauka....mujy dusrust kar ky dikhao .." usny usky chehry par nazar jamaue huwe apni kalayi uski janib badhayi jisey usny apny hath sy jhatak diya...

"tumhary jitni dheet ladki main ny aj tak nahi dekhi...ek tum aur ek wo battameez phone walj...ji my to ata hai ki dono ko sath khara karky shoot kar dun....." wo barabar badbadaye ja raha tha...aur uski badbadahat par wo lutfandoz ho rahi thi.....

"bas bas yahi pe rok do...mujy yahi cecream khani hai..." usky bolny oar usny gadi rok di to wo fauran bahar agyi....aur apni favorite strawberry flavour ice cream khany lagi....aur wo bezari sy starring par apna sar daly baitha raha...

"ohoooooo.....kya bat hai.....badi tasty lag rahi. hai ice cream .....bhayya zara hamy bi ye ice cream to khilana ..." teen chichorey ladky achanak hi waha adhamky... aur usko khabasat bhari nazron sy dekh kar icecream waly sy ek ladka bola....jabki wo ab bi beniyazi sy icecream khany my masroof thi...

"kon sa flavour" ice cream waly ny pucha...

"ye madam wala flavour..." pichey kharey ladky ny apny hothon par ungli pherty huwe kaha to is bar wo kuch thithki...usny gadi ki trf nazr daurayi jaha wo beniyazi sy apny phone par kisi sy bat karny my masroof tha...

wo tino usky aju baju my akharey huwe....imaniya ny tirchi nigahon sy apny dono janib dekha...ki tabi unmyvsy ek usky bilkul sat kar khara ho gaya...

"ye kya battamizi hai....dur hatiye..." is bar wo chilla uthi..to wo jo phone par busy tha ekdam hi udhar dekha aur chand pal hi lagey thy usy muamly ko samjhny my...

"ary madam ..aisy bi kya berukhi...thoda hamy bi to chakhaiye na...." wo nihayatvbattamzi sy chehra usky pas le jany laga...ki tabi ek zannatydar thappad us ladky gal par pada to usky chaudah tabaq roshan ho gaye..usky hoth sy khoon niklny laga tha...baki k do ladky fauran usko uthany lagy..

"ha to bataiye kya ap dono ko bi iska swad chakhna hai..."? jahangeer ny imaniya ko apny pichy kiya aur apna gath hawa my lehraty huwe undono ladko sy bola...jo ki us zameen pe girey ladky ko utha rahy thy...

" sorry bhai... hamy muaaf kar dijiye...ham ainda kabi aisa nahi karengy .." wo tino kamumr ladky hath jodey usky samny kharey thy...

"is bar chor raha hun...par next time agr kuch bi aisa kiya na...." wo unlogo ko warning deta bola...to wo tino fauran nahi my sar hilany lagy....

"kabi nahi bhai kabi nahi...aur bhabhi ji apbi muaaf kar dijiye...wo darasal ham dare and truth game khel rahy thy...aur ye mera dare tha ki kisi ladki k hath sy thappad khaun...par nahi malum tha...ki ye hal hoga..." thappad khaya ladka apna gal sahlaty huwe bola to lafz bhabi par jahangeer ki bhawen tan gayin...jabki imaniya k dil k tar ko jaisy kisi ny cher diya ..

"chalo chalo bas bahut hua ..zada fazul baten karny ki zarurat nahi hai...jaldi niklo yaha sy. ." uska moid kharab ho chuka tha ...par wo khamkgah ka tamasha nahi jarna chahta tha.  esliya jakr gadi my baith gaya. ...aurto wo bi chupchap jakr usky sath wali seat par baith gayi....pura safar khamoshi sy kata...wo ghar pahuch kar chupchap gadi sy utar kar andar agyi ..ki tabi wo bi zor sy gadi ka darwaza band karta usky pichy agaya....

TERE LIYE..जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें