part-12

348 9 10
                                    

plz..vote comment and share my story...

..ghar pahuchty pahuchty kafi der ho gayi thi..wo es wakt haidar k sath ghar pahuchi thi..pura rasta un dono k bich kisi kism ki koi bi batchit nahi hui thi...
wo gadi sy utra aur dhad sy darwaza band karta hua ghar k andar dakhil hua..es wakt uska para kafi chadha hua tha...

aur uski es harkat par pehly to anadiya mu khole ankhy phary usy jata dekhti rahi phir uski bardasht jawab de gayi to wo bi apni dress sambhalti tan fan karti bahr nikli...

"bas..bahut ho gaya..bahut dekhli mainy apki ye nautanki. .aj to main bi full n final karky rahungi .." usny bhi zor sy darwaza band kiya to driver ny apny kano ko hath lagaya...

"uff...allah ji rehem karna..aj to toofan k asaar lag rahy hain.."

wo kmry my pahucha aur apny kot ko utar kar bed par pheka..phir tie ki knot dhili karny laga..es wakt uska gussy sy bahut bura haal tha...

ki tabhi wo tezi sy darwaza dhakelti andar ayi aur ayen usky samny jakr khadi ho gayi...

"masla kya hai apko.."? aj wo sary dar ko taak my rakh kar aar par k mood my thy..mano phir sy anadiya rehman wapis agyi ho..jo eant ka jawab patthar sy deti thi...

" dekho mera dimagh mat kharab karo...es wakt mujhsy bahut kuch ghalat ho sakta hai..." wo khud par zabt karty huwe bola...

"main yaha sy us wakt tak nahi hilungi  jab tak main sachchayi jan nahi lungi.." wo uski ankho mh ankhy dalty huwe boli...

"kya sach sunna chahti ho tum ha..kya...? wo ab usy kandhon sy jhinjhorty huwe bola..

" apky es rawayye ki wajah...akhir kyu ap mere sath dohry kirdar my pesh arahy hain..." usny apny kandhy sy usky hath jhatky...

"main..? main dohra kirdar nibha raha hun.main...? " usny hairani sh apni trf ishara karty huwe kaha...

"ary do roop to tumny apna rakhy hain...ye jotumhary bholy chehry k pichy k ghinauna chehra hai na...ye mainy bahut achchy sy dekh liya hai..." usny katdar lehjy my kaha to wo sakit sy usy takny lagi...

"ary tumhary jasi besharm lladkiyon ko to chullu bhar pani my doob marna chahiye..." wo sargoshi k andaz my nafrat bhary lehjy my bola to uski ankhy phati ki phati reh gayin...

"par mainy aisa kya kiya hai jo ap mujhy yun is trh zaleel kar rahy hain...bolen jawab den..." wo uska collar pakad kar usy jhinjhorny lagi..to usny sakhti sy usky hath ko jhatak diya...

"wah..madam wah...apny to aj masoomiyat k sary records tod diye...ab tumhary kaly kartoot bhi main hi bayan karun..." wo usky chehry ko apny hath sy pakadty huwe bola to wo takleef ki shiddat sy chilla uthi..

"aaahhh..outch..choren mujhy.." wo chatpatany lagi...

"tumhy kya laga tha tum meri nak k nichy apny ashiq k sath rangraliyan manaogi ..aur mujhy pata b nahi chalega..." usky jumly thy ya koi pighla hua sisa jisy kisi ny usky kano my undel diya tha...

"ary tumhary jaisy ladkiyon ny hi  to aurat zat ko badbam kar ky rakha hua hai...mujhy to tumhary chehry sy bi ghin arahi hai...ary tumhy to..." wo apna jumla mukammal karta usdy pehly wo chikh padi...

"basssssssss.... bahut sun li mainy apki bakwas....ab ek lafz aur nahi...." usny ungli uthakar kal hoti ankh aur kanpkapati awaz sy usy warn kiya....to kuch to tha usky lehjy my jisny usy chup rehny par majboor kar diya tha..

"apki himmat bi kaisy hui ...mere daman par kichad uchalny ki....kisny haq diya hai apko..." wo chikhi to wo apni jagah sy hil gaya...

"mainy zindagi my bady bady ghamo k pahad kk seh liya...par aj ...aj apny mujhy be maut mar diya...mujhy tar tar kar diya hai...aj mujhy ap ny majboor kar diya hai khud sy narat karny par..aj mujhy afsos hai khud k faisly par..
afsos hai us din par jab es nikaah k liye hami bhari thi...

TERE LIYE..जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें