part-19

336 13 6
                                    

kamry my itna gehra sannata tha ki agr ek sui bi farsh pr girti to uski awaz gunjti...sab par ek sakta sa tari tha..wakt jaisy tham sa gaya tha...takdeer k es khel par sab k sab hairan thy...aur phir es khamoshi k bich gunji saira ki dard my doobi awaz ....

"meri bachchi....." wo dhere dhere kadam uthati imaniya k pas pahunchi...aur jhatky sy usy khud sy laga liya....

"ammi.....meri ammi...." wo roty huwe unsy lagi boli...to har kisi ki ankhy bhig gayin..

"meri bachchi...meri gudiya....meri lado....." wo betahasha uska chehra choom rahi thin....

"ammi....." usky mu sy to jaisy alfaz hi ada ni ho pa rahy thy....kafi der bad jab wo dono sambhli..to saira us aurat sy mkhatib hui...

"kyuuuu....akhir kyu kiya tumny aisa kyu...meri beti zinda hoty huwe bi...kyu.. judai ka gham hamary naseeb my likha kyu.....tumhari....ha tumhari wajah sy rehman apni aulad ka mu dekhy bina hi es duniya sy rukhsat ho gaye....kyu tumny hamari zindagi barbad ki kyu......" aur saira ny ek zordar thappad usky mu par raseed kiya.....to wo phir usky qadmo my gir gayi...

"tum jitna chahy utna mujy mar lo...mujy marty marty marty dalo...kam sy kam es zameer k bojh sy to chutakara mily mujhy...mera shauhar..meri aulad mera ghar..sab kuch chin gaya mujhsy....fakeeron sy badtar zindagi guzar rahi hun main....bas bas ....tumsy miljr tumhy sach batana chahti thi.. taki khuda ki adalat my kuch ti gunaho ka bojh km hoga .."

"nikal jao yaha sy...chali jao yaha sy.. aur dobara apni shakal bi mat fikhana mujy....aur raha sawal muafi ka to...jao..main apni beti k sadqe my tumhy muaf karti hunn.....ab tum ja sakti ho..." saira ny imaniya k sar par hath pherty huwe...kaha to woaurat nadamt sy apna sar jhukaye waha sy nikl gayi....

"ary jahangeer...yun mu kholy kya kharey ho...jao jakr mithai lekr aao...etni badi khushi..ham sab milkr celebrate karengy..." fehmina ny uska kandha thapka jo ab tak hairat aur khushi sy mu kholy sab kuch dekh raha tha..

"aaa...ha..ha...ammi..mmmmmain abi jata hun...abi jata hun...." wokhushi sy bhagta hua gaya...

#########################

"sab kuch ab mere qabu my hai..leena..wo chataank bhar ki ladki mujhsy muqabla karny ayi thi...ha.ha ha ha.ha.......usky jaty hi mainy apna kam kar dikhaya...ab wo din dur nahi jab wo pagalkhany k andar hoga...." wo mbl pr apni razdar leena sy bat kar aho thi...

"aur us do taky k sadak chaap ladky ko bi..bahut jald uski auqat par le aungi main...tum dekhna kasy mai......." abi wo apna jmla mukamml bi na kar payi thi..ki usky mu par ek zordar thappad pada to wo ladkhada gayi. .aur mbl zameen par gir kar toot gaya...usny nazry uthayi to samny anadiya lal chehra liye khadi thi...

"teri etni himmat...tuny mujy..thap..."

"tadaaaaakh..." ek aur thappad...aur es bar thappad saira ny mara tha....

"you bloody.. bitch..."

"tadaaaakh" ek aur thappad aur..es bar marny waly ko dekh kar wo patthar ho gayi..kyunki ye thappad usy bifri hui sherni bani imaniya ny mara tha...

"mani tum ...tumny.."

"nam mat lo mera apni gandi zuban sy..." wo chikhi ...

"in do kaudi k logon k sath reh kar tum bi inhi ki trh bn gayi ho..any do abbas tum sab ko thik karwaungi main...

" tadaaaakh ..."
"abbas..ap..apny mujh oar gath uthaya..." wo phati phati ankho sy unhy dekh rahi thi

"tumhary jaisy ghatiya aur zaleel aurat k sath to issy bi bura brtaw karna chahiye..." unhony sufiya bal mutthi my lete huwe kaha...

TERE LIYE..जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें