AURANGZEB USMAN QAZI...
"wow...kafi achchi khushboo arhi...aj kya layi ho partner..." uski pith par dhamoka jadtey huwr bola...
"sudhar jao zeb ...warna tum pitogey..." wo apni pith sehlaty huwe usy ghoor kar boli..
"chill partner...ue batao is dongey my kya hai...zarur ye tumhary hath ka jadu hai..." wo fauran usy makkhan lagaty huwe bola....wo har bar ki trh is bar bhi wo uski chikni chupri baton my agyi...
"sachchi kya itni achchi khushboo hai.." wo nihal hoti hui boli...to usny kheer k sath insaf karty huwe sar ha my hilaya...
"oh..partner you r great...sirf tum hi ho jisey hirey ki parakh hai..." wo usky bal bigarty huwe boli...
"jaisa rogi waisa vaidh..." jahangeer ny table sy glass uthaty huwe lukma kasa...to anadiya aur aurangzeb tilmila kar reh gaye...
"bhai this is not fair..han..ye ap ziyadti kar rahy hain..." wo naraz hota huwa bola...
"kuch logon k pas itna faltu wakt hota hai na..ki unhy har wakt bas dusron k muamlat my tang adaney ka shauk hota hai...." wo mu suker kar boli....aur yahi to jahangeer ki dukhti rag thi...faltu hona...wo har lihaz sy kabil..tha..par usy uski qabiloyat k hisab sy job nahi mil pa rahi thi...esi liye wo bahut chirchira ho gaya tha...
"ohooo...mendhaki ko bi hua zukam....tu ek minute side hat..." wo zeb ko pichy karta hua
"ha ...to kya kaha tumny...main faltu hun..."? wo siney par hath bandhy ayen usky samny jakr gussy sy bola...to wo satpata gayi...
" wo...wo...to ap kyu mery pichy parey rehty hain..." wo khud ko sambhaltu huwe boli..halanki dil etni zoronnka dhadak raha tha mano pasliyan cheer kar hi bahar ajaega...
"main..aur tumahary pichy...shakal dekhi hai kabi ayeny my..." wo usky nazdeek hoty huwe bola..to wo sehem kar pichy hat gayi ..
"dekhiye...mmmmain kisi sy darti nahi hun...aaaaur ap ay to bilkul nahi..." wo bahadur banny ki koshish my buri trh sy naqam hui ja rahi thi....
"ek bat kan khol kar sun lo....mujy wo ladkiyan sakht zeher lagti hain...jo apny aur choty ka lihaz nahi karty han...eslye mujhsy ulajhny sy pehly..achchi trh sy soch lena..." wo ungli uthakar dant pista huwa gussy sy bola...to uski rahi sahi jaan bhi hawa ho gayi...phir wo waha sy bahar chala gaya...to usny ek gehra sans chora...
"aj to tum bal bal bach gayi ana...kya zarurat thi unsy ulajhny ki..."
"kya kaha tumny..main..main ulajh rahi thi unsy .." zeb ki bat par usy shock laga...
"ana tum bhai ka nature janti ho na...agr wo kuch keh bi dety hain..to ignore kar diya karo na...
" kyu kyu kar dun ignore...unky kya surkhab k par lagey hain..." wo tap hi to gayi...
"ary bhai ap ..." wo usky pichy nazar dalty huwe bola to wo had bada gayi ..
"mmmmainy kuch nahi kaha .. wo ye zeb hi..." wo hadbada kar pichy mudhty huwe boli...par waha to koi nahi tha...phir zeb ka ek zordar kehkaha sunayi diya...
आप पढ़ रहे हैं
TERE LIYE..
RomanceZINDAGI GANWA KAR BI JO ZINDAGI MILE,HAR KHUSHI MITA KAR BI JO EK KHUSHI MILE, TO MANG LUN TERE LIYE.... DIL AGAR JALA KAR BI JO ROSHNI MILE,JISM-O- JAAN MITA KAR BI JO EK HANSI MILE,TO MANG LUN TERE LIYE....