part-14

133 13 4
                                    

(PLZ VOTE FRIENDS.....)

=========================

"ary partner tum yaha ho main kabsy tumhy dhund raha hun".. wo usy pukarta chat oar agaya jaha wo apni socho my gum thi..

" ary zeb..aao na.." usny muskura kar usy bulaya...

"kya bat hai partner..tum eyni bujhi  bujhi kyu ho.." wo uski ankho my jhankta hua bola..

"nahi zeb aisi to koi bat nahi hai..main bilkul thk hun.." usny bina nazar milaye kaha..

"achcha... par mujhy to aisa lag raha hai..jaisy tum khush nahi ho.." wo uska rukh apni trf karty huwe bola

"main kya bataun zeb mujhy khud kuch samjh my nahi araha hai...." wo ab bi uljhi hui thi..

"kya matlab hai tumhara ana.."

"pata nahi zeb par jab sy mainy unki compny ka nuksan karaya hai..dil ko ajeeb sy bechaini ny aghera hai.." akhir usny wo bat keh hi di jo usy kab sy pareshan kiye huwe thi..

" akhir usny wo bat keh hi di jo usy kab sy pareshan kiye huwe thi

ओह! यह छवि हमारे सामग्री दिशानिर्देशों का पालन नहीं करती है। प्रकाशन जारी रखने के लिए, कृपया इसे हटा दें या कोई भिन्न छवि अपलोड करें।

"come on..partner..usny jo tumhary sath kiya hai usky samny to ye nuksan bahut mamuli hai....tum bekar my khud ko pareshan mat karo... idhar dekho meri trf ...." usny kndho sy pakad kar uska rukh apni janib modha

"tumhy mujh par bharosa hai na..." wo uski ankho my dekhta hua bola...

"ha zeb main tum par pura yakeen karti hun.." usny sar ko kham dekr kaha to usky hotho par musjurahat ring gayi..

"to bas phir jo main kehta jaun wo tum karti jao..dekhna hamdono milkr usy aisa maza chakhaengy ki sari zindagi yad rakhega wo.." wo usykhud sy lagaty huwe dant pista bola to wo sar hila kar reh gayi...

"ab tum dekhna mr . haidar abbas ghani..main kaisy tumhy til til kar zeher dekar marunga...teri ankho k samny ana ko apnaunga aur tu mera kuch bi nahi bigaad payega..." wo usky bal sahlaty

huwe man hi mn soch kar hansy ja raha tha...aur wo bechari insab sy anjan us shaks ko apna samjh rahi thi..jo usy pany k liye uska sabsy bada dyshman ban baitha tha...

======================

"assalamu alaikum anty..." darwazy sy kisi ki awaz ayi to fehmina ny mudhkar dekha aur unhy yakeen na aya...

"aaa..ary beta tum....khush raho raho...aao aao andar aao na..." wo khushi sy nihaal hoti hui bolin..kyunki usky sath bada sa bag bi tha jiska matlab tha ki wo yaha rehny ayi hai...unhony fauran bag ussy lekar rakha aur usy kursi par bithaya..

"kaisi hai meri beti..." unhony pyar sy uski thodhi chukar kaha to uski ankhy bhar ayi aur wo khadi hokr u ky galy lag gayi...aur rony lagi..

"ary ary ..beta kya hua...allah khair kare sab thik tk hai na.." wo uska sar thapakty huwe pareshan lehjy my bolin...

"mujy maaf kar den aunty.ainy ap logon ko bahut takleef di hai..main bahut buri hun..kisi ko b khush nahi rakh sakti main.." wo bachkany andaz my roty huwe boli to unky chehry par hansi ring gayi...

TERE LIYE..जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें